Jammer dat een van hun betere nummers van de afgelopen jaren er niet in staat, maar dat verschrikkelijk overdreven Impossible wel.quote:Op donderdag 30 december 2021 00:56 schreef DecoAoreste het volgende:
En nu het voorprogramma van Muse!
Zo ken ik ze tenminste.
die van maggie macnealquote:Op donderdag 30 december 2021 00:57 schreef OscarMopperkont het volgende:
Origineel van jacques brel is mooier
Pearl Jam heeft ook wel wat interessante nummers. Ik vind het gewoon jammer dat het doodsaaie Just Breath steeds gedraaid wordtquote:Op donderdag 30 december 2021 00:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het album Backspacer ken ik nog wel aardig trouwens. Die kwam uit toen ik 3FM luisterde en dat werd wel gedraaid.
Futurproof is prima, jaquote:Op donderdag 30 december 2021 00:57 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Jammer dat een van hun betere nummers van de afgelopen jaren er niet in staat, maar dat verschrikkelijk overdreven Impossible wel.
Futureproof is gewoon moddervet
Haal het wegquote:
Pearl Jam's ballads kan ik ook veel minder mee dan als ze gewoon rocken.quote:Op donderdag 30 december 2021 00:57 schreef ok01 het volgende:
[..]
Pearl Jam heeft ook wel wat interessante nummers. Ik vind het gewoon jammer dat het doodsaaie Just Breath steeds gedraaid wordt
Daar worden alleen maar dingen gestolenquote:
Dan zijn we het opnieuw eens.quote:Op donderdag 30 december 2021 00:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
NBT. Ik kan er niet warm van worden
Deze is ook wel lekker hoorquote:Op donderdag 30 december 2021 00:57 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Jammer dat een van hun betere nummers van de afgelopen jaren er niet in staat, maar dat verschrikkelijk overdreven Impossible wel.
Futureproof is gewoon moddervet
Daar heb ik geen problemen meequote:
Gejat.quote:Op donderdag 30 december 2021 00:57 schreef OscarMopperkont het volgende:
Origineel van jacques brel is mooier
Ja ook wel prima.quote:Op donderdag 30 december 2021 00:58 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Deze is ook wel lekker hoor
Dat is een goede tweedequote:Op donderdag 30 december 2021 00:58 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik vind Is Everybody Going Crazy gaver, maar deze blijft ook heerlijk
Dit lijkt me ook onvoorstelbaar goor inderdaad.quote:
Oja, die was ook van dat album. Naja, ik luister nooit meer radio (alleen nog Radio 1), dus geen last van.quote:Op donderdag 30 december 2021 00:57 schreef ok01 het volgende:
[..]
Pearl Jam heeft ook wel wat interessante nummers. Ik vind het gewoon jammer dat het doodsaaie Just Breath steeds gedraaid wordt
quote:511 Leaving On A Jet Plane John Denver 4
510 This Is What It Feels Like Armin v. Buuren ft. T. Guthrie ? (denk: 1)
509 My Boy Elvis Presley 6,5
508 Samba Pa Ti Santana 7
507 Ik Kan Het Niet Alleen De Dijk 4,5
506 Total Eclipse Of The Heart Bonnie Tyler 3,5
505 The Power Of Love Frankie Goes To Hollywood 8
504 Halt Mich Herbert Grönemeyer 4
503 Where Did You Sleep Last Night Nirvana 3
502 Starlight Muse ?
501 Life On Mars David Bowie 7,5
500 Wicked Game Chris Isaak 8
499 Love Will Tear Us Apart Joy Division 7
Zoete troep joh. Ik ben gewoon de drankkast van mijn ouders aan het leegdrinken. Paar jaar geleden al mee begonnen, alle whisk(e)y's en rums zijn helaas al op.quote:
Santanagodquote:Op donderdag 30 december 2021 01:00 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ja, tijd voor bed dan maar nu ....
Of komt er nog iets waarvoor ik echt nog moet blijven
HERBSTMEISTERquote:Op donderdag 30 december 2021 01:00 schreef MTheBassman het volgende:
hahaha PSV'er in de chat die zegt dat ze winterkampioen zijn
alsof iemand na het eind van elk seizoen dat nog gaat weten![]()
John Denverquote:Op donderdag 30 december 2021 01:00 schreef OscarMopperkont het volgende:
Rockin in the free world morgenochtend.quote:Op donderdag 30 december 2021 01:00 schreef OscarMopperkont het volgende:
In de keukendivisie levert het wel nog wat op geloof ik.quote:Op donderdag 30 december 2021 01:00 schreef MTheBassman het volgende:
Ajax gaat het niet redden in de eredivisiequote:Op donderdag 30 december 2021 01:00 schreef MTheBassman het volgende:
Onderscheid maken tussen whiskey en whiskeyquote:Op donderdag 30 december 2021 01:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zoete troep joh. Ik ben gewoon de drankkast van mijn ouders aan het leegdrinken. Paar jaar geleden al mee begonnen, alle whisk(e)y's en rums zijn helaas al op.
Duits bekt altijd wel wat lekkerder ja.quote:Op donderdag 30 december 2021 01:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
HERBSTMEISTER
In het Duits klinken veel dingen toch indrukwekkender.
Die 'denk 1' bij Armin kan ik nu al denk ik bevestigen voor jequote:
Dat is dan een kast ten grootte van Rotterdam Ahoy'quote:Op donderdag 30 december 2021 01:00 schreef Dagoduck het volgende:
ben gewoon de drankkast van mijn ouders aan het leegdrinken. Paar jaar geleden al mee begonnen
lol ik snap hemquote:
Dat omschrijf je bijna goed.quote:Op donderdag 30 december 2021 01:01 schreef Isorden het volgende:
[..]
Onderscheid maken tussen whiskey en whiskey
Santana en Joy Division ga je mooi vindenquote:Op donderdag 30 december 2021 01:01 schreef MTheBassman het volgende:
511 Leaving On A Jet Plane John Denver
510 This Is What It Feels Like Armin v. Buuren ft. T. Guthrie![]()
509 My Boy Elvis Presley![]()
508 Samba Pa Ti Santana
507 Ik Kan Het Niet Alleen De Dijk
506 Total Eclipse Of The Heart Bonnie Tyler
505 The Power Of Love Frankie Goes To Hollywood
504 Halt Mich Herbert Grönemeyer![]()
503 Where Did You Sleep Last Night Nirvana
502 Starlight Muse
501 Life On Mars David Bowie
500 Wicked Game Chris Isaak![]()
![]()
499 Love Will Tear Us Apart Joy Division
quote:Op donderdag 30 december 2021 01:01 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Dat is dan een kast ten grootte van Rotterdam Ahoy':?
zeker, maar in eredivisie maakt het echt geen hol uitquote:Op donderdag 30 december 2021 01:01 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
In de keukendivisie levert het wel nog wat op geloof ik.
Heel eng wijfquote:Op donderdag 30 december 2021 01:01 schreef Dagoduck het volgende:
Lekker voor die Ghislaine Maxwell. Achterlijk gedoe.
Drink eigenlijk alleen sterke drank thuis tijdens deze week.quote:Op donderdag 30 december 2021 01:01 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Dat is dan een kast ten grootte van Rotterdam Ahoy':?
zou het niet eens erg vinden, goed voor de coefficientenquote:Op donderdag 30 december 2021 01:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ajax gaat het niet redden in de eredivisie
Die worden Europees MEISTER!
Trustequote:Op donderdag 30 december 2021 01:02 schreef noodgang het volgende:
Ik geloof het wel weer voor vanavond.
Dit kan nietquote:Op donderdag 30 december 2021 01:01 schreef MTheBassman het volgende:
511 Leaving On A Jet Plane John Denver
499 Love Will Tear Us Apart Joy Division
zijn sowieso oh ja'tjes denk ikquote:
Ligt eraan of jullie een nachtwens hebben.quote:Op donderdag 30 december 2021 01:03 schreef DecoAoreste het volgende:
Mijn vriendin en ik twijfelen of we wakker willen blijven voor Nightwish. Is nog ruim anderhalf uur...
Doe geen moeite. Daarna slaap je niet meer.quote:Op donderdag 30 december 2021 01:03 schreef DecoAoreste het volgende:
Mijn vriendin en ik twijfelen of we wakker willen blijven voor Nightwish. Is nog ruim anderhalf uur...
Trustequote:Op donderdag 30 december 2021 01:03 schreef OscarMopperkont het volgende:
Nou, ik ga naar bed.....
Laters lievers
quote:
Die drie nummers daarvoor hoef ik niet te horen dus ik ga denk ik na Lynyrd. Maarja, misschien blijf ik wel weer tot 6 uur. Je weet het niet.quote:Op donderdag 30 december 2021 01:03 schreef DecoAoreste het volgende:
Voor Nightwish altijdquote:Op donderdag 30 december 2021 01:03 schreef DecoAoreste het volgende:
quote:Op donderdag 30 december 2021 01:03 schreef OscarMopperkont het volgende:
Nou, ik ga naar bed.....
Laters lievers
quote:Op donderdag 30 december 2021 01:03 schreef peaceman het volgende:
Niet de beste beslissing van John om te gaan vliegen…
Elan is niet hun heftigste plaat op zichquote:Op donderdag 30 december 2021 01:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Doe geen moeite. Daarna slaap je niet meer.
Effe Spotify aanslingerenquote:Op donderdag 30 december 2021 01:03 schreef DecoAoreste het volgende:
Das best een goed nummer toch?quote:Op donderdag 30 december 2021 01:04 schreef ok01 het volgende:
[..]Gelukkig maakte Don Mclean daar niet ook een nummer van 8 minuten over
je moet de kater ergens mee wegdrinken of naitquote:Op donderdag 30 december 2021 01:04 schreef Dagoduck het volgende:
Heb mijn HJ GP alweer bijna op joh, helemaal niet doorgehad
Ach, dan kun je niets meer.quote:Op donderdag 30 december 2021 01:03 schreef peaceman het volgende:
Niet de beste beslissing van John om te gaan vliegen…
Ik kom bij nader inzien toch terug op mn advies dat dry january commerciele onzin isquote:Op donderdag 30 december 2021 01:04 schreef Dagoduck het volgende:
Heb mijn HJ GP alweer bijna op joh, helemaal niet doorgehad
Eerste paar minuten wel, daarna blijf het maar doorgaanquote:Op donderdag 30 december 2021 01:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
Das best een goed nummer toch?
Jazekerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |