Dat is een goede tweedequote:Op donderdag 30 december 2021 00:58 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik vind Is Everybody Going Crazy gaver, maar deze blijft ook heerlijk
Dit lijkt me ook onvoorstelbaar goor inderdaad.quote:
Oja, die was ook van dat album. Naja, ik luister nooit meer radio (alleen nog Radio 1), dus geen last van.quote:Op donderdag 30 december 2021 00:57 schreef ok01 het volgende:
[..]
Pearl Jam heeft ook wel wat interessante nummers. Ik vind het gewoon jammer dat het doodsaaie Just Breath steeds gedraaid wordt
quote:511 Leaving On A Jet Plane John Denver 4
510 This Is What It Feels Like Armin v. Buuren ft. T. Guthrie ? (denk: 1)
509 My Boy Elvis Presley 6,5
508 Samba Pa Ti Santana 7
507 Ik Kan Het Niet Alleen De Dijk 4,5
506 Total Eclipse Of The Heart Bonnie Tyler 3,5
505 The Power Of Love Frankie Goes To Hollywood 8
504 Halt Mich Herbert Grönemeyer 4
503 Where Did You Sleep Last Night Nirvana 3
502 Starlight Muse ?
501 Life On Mars David Bowie 7,5
500 Wicked Game Chris Isaak 8
499 Love Will Tear Us Apart Joy Division 7
Zoete troep joh. Ik ben gewoon de drankkast van mijn ouders aan het leegdrinken. Paar jaar geleden al mee begonnen, alle whisk(e)y's en rums zijn helaas al op.quote:
Santanagodquote:Op donderdag 30 december 2021 01:00 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ja, tijd voor bed dan maar nu ....
Of komt er nog iets waarvoor ik echt nog moet blijven
HERBSTMEISTERquote:Op donderdag 30 december 2021 01:00 schreef MTheBassman het volgende:
hahaha PSV'er in de chat die zegt dat ze winterkampioen zijn
alsof iemand na het eind van elk seizoen dat nog gaat weten![]()
John Denverquote:Op donderdag 30 december 2021 01:00 schreef OscarMopperkont het volgende:
Rockin in the free world morgenochtend.quote:Op donderdag 30 december 2021 01:00 schreef OscarMopperkont het volgende:
In de keukendivisie levert het wel nog wat op geloof ik.quote:Op donderdag 30 december 2021 01:00 schreef MTheBassman het volgende:
Ajax gaat het niet redden in de eredivisiequote:Op donderdag 30 december 2021 01:00 schreef MTheBassman het volgende:
Onderscheid maken tussen whiskey en whiskeyquote:Op donderdag 30 december 2021 01:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zoete troep joh. Ik ben gewoon de drankkast van mijn ouders aan het leegdrinken. Paar jaar geleden al mee begonnen, alle whisk(e)y's en rums zijn helaas al op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |