Jammer dat een van hun betere nummers van de afgelopen jaren er niet in staat, maar dat verschrikkelijk overdreven Impossible wel.quote:Op donderdag 30 december 2021 00:56 schreef DecoAoreste het volgende:
En nu het voorprogramma van Muse!
Zo ken ik ze tenminste.
die van maggie macnealquote:Op donderdag 30 december 2021 00:57 schreef OscarMopperkont het volgende:
Origineel van jacques brel is mooier
Pearl Jam heeft ook wel wat interessante nummers. Ik vind het gewoon jammer dat het doodsaaie Just Breath steeds gedraaid wordtquote:Op donderdag 30 december 2021 00:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het album Backspacer ken ik nog wel aardig trouwens. Die kwam uit toen ik 3FM luisterde en dat werd wel gedraaid.
Futurproof is prima, jaquote:Op donderdag 30 december 2021 00:57 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Jammer dat een van hun betere nummers van de afgelopen jaren er niet in staat, maar dat verschrikkelijk overdreven Impossible wel.
Futureproof is gewoon moddervet
Haal het wegquote:
Pearl Jam's ballads kan ik ook veel minder mee dan als ze gewoon rocken.quote:Op donderdag 30 december 2021 00:57 schreef ok01 het volgende:
[..]
Pearl Jam heeft ook wel wat interessante nummers. Ik vind het gewoon jammer dat het doodsaaie Just Breath steeds gedraaid wordt
Daar worden alleen maar dingen gestolenquote:
Dan zijn we het opnieuw eens.quote:Op donderdag 30 december 2021 00:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
NBT. Ik kan er niet warm van worden
Deze is ook wel lekker hoorquote:Op donderdag 30 december 2021 00:57 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Jammer dat een van hun betere nummers van de afgelopen jaren er niet in staat, maar dat verschrikkelijk overdreven Impossible wel.
Futureproof is gewoon moddervet
Daar heb ik geen problemen meequote:
Gejat.quote:Op donderdag 30 december 2021 00:57 schreef OscarMopperkont het volgende:
Origineel van jacques brel is mooier
Ja ook wel prima.quote:Op donderdag 30 december 2021 00:58 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Deze is ook wel lekker hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |