SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Debutanten (17)
*Mitchell, *Soutar, Heaver, Borland, Rusty-Jake Rodriguez, Lewy Williams, Hempel, Barslow, Benecky, *Landman, Norman, Juan Rodriguez, Schmutzler, Shibata, KY Smith, *Jim Williams
* Speelde al wel op het BDO WK
Finales TV Toernooien in 2021SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
Toernooipagina PDC website
Twitter PDC
Wikipedia [Engels]
Live Score (Original)
Live Score 2.0
Dartconnect, premier software platform
Virtuele OOM (Order of Merit)
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Dat kunnen we pas stellen na de volgende wedstrijd, maar als hij dit niveau volhoud wordt het lastig voor Pricequote:Op donderdag 30 december 2021 00:06 schreef Szura het volgende:
Schudt Boelie Booi hier dan alle demonen af?
CLAYTON IS GEEN GROTE MANquote:Op donderdag 30 december 2021 00:06 schreef Slobeend het volgende:
Waaaaat een pot![]()
Nu graag dit toernooi winnen Smiss.
Driesquote:Op donderdag 30 december 2021 00:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit was de kampioenswedstrijd
Ja Price heeft nog niet echt indruk hoeven maken eigenlijk.quote:Op donderdag 30 december 2021 00:07 schreef Chippiegang het volgende:
[..]
Dat kunnen we pas stellen na de volgende wedstrijd, maar als hij dit niveau volhoud wordt het lastig voor Price
Dat hebben we vaker gedacht. Hopelijk zet ie het een keer door.quote:Op donderdag 30 december 2021 00:06 schreef Szura het volgende:
Schudt Boelie Booi hier dan alle demonen af?
Hopelijk wordt dat een avondwedstrijdquote:Op donderdag 30 december 2021 00:08 schreef El-Stinho het volgende:
Price v Smit op Nieuwjaarsdag ja fucking wellll
Slaap lekker, ouwe reusquote:Op donderdag 30 december 2021 00:09 schreef Dr_Flash het volgende:
bwoah. Nou ik vond het leuk jongens en meisjesTot morgen allen.
Weet je wat jammer is? COR, dat is pas jammer.quote:Op donderdag 30 december 2021 00:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel jammer dat Price - Smiss al QF is
Mag aannemen dat Price - Smiss en een pot met Wright op de avondsessie zijn gezien de andere mogelijke affichesquote:Op donderdag 30 december 2021 00:08 schreef El-Stinho het volgende:
Price v Smit op Nieuwjaarsdag ja fucking wellll
Wat een rare vrag. Natuurlijk.quote:Op donderdag 30 december 2021 00:09 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hopelijk wordt dat een avondwedstrijd
Ik maak mij op voor de volgende HEER-LIJ-KE partijquote:Op donderdag 30 december 2021 00:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
@:Lonaa wacht al een uur op @:Tagliano
Ondertussen is laatstgenoemde al klaargekomen
Goh van de dag.quote:Op donderdag 30 december 2021 00:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mag aannemen dat Price - Smiss en een pot met Wright op de avondsessie zijn gezien de andere mogelijke affiches
Hij speelde beter dan de Price die we daarstraks zagen.quote:Op donderdag 30 december 2021 00:06 schreef BB-King het volgende:
Je weet gewoon dat die bolle gaat choken tegen Price.
Zonde.
Wie zouden ze doen als Surrel wint?quote:
Einde tijdperk.quote:Op donderdag 30 december 2021 00:10 schreef wimderon het volgende:
DartsMartijn mag zich nu dan wel opgesloten hebben op z'n hotelkamer, maar hij heeft toch een groot probleem denk ik zo.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat zou wel echt ongelooflijk niet leuk zijnquote:Op donderdag 30 december 2021 00:10 schreef wimderon het volgende:
DartsMartijn mag zich nu dan wel opgesloten hebben op z'n hotelkamer, maar hij heeft toch een groot probleem denk ik zo.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het darts wat we zien is prachtig, maar uiteindelijk zijn op dit moment maar 2 kwarten echt leuk en de andere kwarten pure bagger.quote:Op donderdag 30 december 2021 00:11 schreef El-Stinho het volgende:
En dan zijn er maar kansloze klagende jankers zoals @:lordvoldermort en @:scorpion_17 terwijl we deze drie dagen geweldig entertained worden.
Arjen aan de cola zeroquote:Op donderdag 30 december 2021 00:10 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier is de ellende begonnen.quote:Op donderdag 30 december 2021 00:10 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Straks weer een jankinterview dat ze er echt alles aan gedaan hebbenquote:Op donderdag 30 december 2021 00:10 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb vandaag ook Chinees gegeten, komt veel te dichtbij ditquote:Op donderdag 30 december 2021 00:10 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pas nog door Hierden gefietst, ik vrees met grote vrezen.quote:Op donderdag 30 december 2021 00:13 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik heb vandaag ook Chinees gegeten, komt veel te dichtbij dit
quote:Op donderdag 30 december 2021 00:10 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dobey v Humphriesquote:Op donderdag 30 december 2021 00:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het darts wat we zien is prachtig, maar uiteindelijk zijn op dit moment maar 2 kwarten echt leuk en de andere kwarten pure bagger.
En dat komt toch grotendeels door covid
Jij klaagt alleen maar over Kleeten.quote:Op donderdag 30 december 2021 00:11 schreef El-Stinho het volgende:
En dan zijn er maar kansloze klagende jankers zoals @:lordvoldermort en @:scorpion_17 terwijl we deze drie dagen geweldig entertained worden.
Op Dobbie zit helemaal niemand te wachten. Hopelijk een easy win voor Humph.quote:Op donderdag 30 december 2021 00:14 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dobey v Humphries
Anderson v Cross
Is in principe niet bagger.
quote:Op donderdag 30 december 2021 00:15 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Jij klaagt alleen maar over Kleeten.
Gutgutgutquote:Op donderdag 30 december 2021 00:10 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vond dit eigenlijk de eerste echte genots pot. Verder maar een matig WK.quote:Op donderdag 30 december 2021 00:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het darts wat we zien is prachtig, maar uiteindelijk zijn op dit moment maar 2 kwarten echt leuk en de andere kwarten pure bagger.
Nou dat wordt weer feest dusquote:Op donderdag 30 december 2021 00:10 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vond dit eigenlijk de eerste echte genots pot. Verder maar een matig WK.quote:Op donderdag 30 december 2021 00:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Doet hij nog steeds aan die act ja?quote:Op donderdag 30 december 2021 00:15 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Jij klaagt alleen maar over Kleeten.
Dit staat symbool voor de gemiddelde Nederlander genotquote:Op donderdag 30 december 2021 00:12 schreef Szura het volgende:
[..]
Straks weer een jankinterview dat ze er echt alles aan gedaan hebben
hHAHAHAHAHAHJFJIJIGSFIJ Rot toch een tereingeindopquote:Op donderdag 30 december 2021 00:17 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ik vond dit eigenlijk de eerste echte genots pot. Verder maar een matig WK.
[..]
Doet hij nog steeds aan die act ja?
Lekker neuken danquote:Op donderdag 30 december 2021 00:17 schreef Grifte het volgende:
Nog veel te veel adrenaline om te gaan slapen
Genot.quote:Op donderdag 30 december 2021 00:19 schreef WAvanBuren het volgende:
Ingegooid met Noppert, och och och och.
Die heb ik niet gezien. Rustig aan kerel. Morgen weer een werkdag.quote:Op donderdag 30 december 2021 00:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
hHAHAHAHAHAHJFJIJIGSFIJ Rot toch een tereingeindop
Er is echt iets goed mis in je hoofd als je niet genoten hebt van Price v Huybrechts.
En Joyce - Kingquote:Op donderdag 30 december 2021 00:20 schreef Grifte het volgende:
Cross - Gurney was ook geweldig.
Brooks - Borland was top
Vd Bergh - Hempel
Clayton - Barry
En dan de comebacks bij
Dirk - Smith
Anderson - White
Cullen - Kleermaker (min of meer)
Nee maar sorry, dit zure gedoe en geklaag kan echt niet. We hebben echt heerlijke 7-setters en meeslepende duels gezien. Dan kan ik dit zure gedoe slecht verdragen.quote:Op donderdag 30 december 2021 00:20 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Die heb ik niet gezien. Rustig aan kerel. Morgen weer een werkdag.
Ohja Clayton-Barry en Dimitri-Hempel waren ook prima. Goed niveau ook. Sowieso was Clayton 3x goed.quote:Op donderdag 30 december 2021 00:20 schreef Grifte het volgende:
Brooks - Borland was top
Vd Bergh - Hempel
Clayton - Barry
En dan de comebacks bij
Dirk - Smith
Anderson - White
Ja doen wequote:Op donderdag 30 december 2021 00:21 schreef K_uit_h het volgende:
Zo, nog even 3 uur van deze film genieten
Anderson - White vond ik niet echt leuk ofzo, was niets vergeleken met ditquote:Op donderdag 30 december 2021 00:20 schreef Grifte het volgende:
Brooks - Borland was top
Vd Bergh - Hempel
Clayton - Barry
En dan de comebacks bij
Dirk - Smith
Anderson - White
Nohh Price tegen Kim was ook genot hoor.quote:Op donderdag 30 december 2021 00:17 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ik vond dit eigenlijk de eerste echte genots pot. Verder maar een matig WK.
[..]
Doet hij nog steeds aan die act ja?
Wattimena is altijd genot.quote:Op donderdag 30 december 2021 00:24 schreef Szura het volgende:
Wattimena - Koltsov was ook ERG MOOI
Wattimena.gif
Oke Matla.quote:Op donderdag 30 december 2021 00:24 schreef Szura het volgende:
Wattimena - Koltsov was ook ERG MOOI
Wattimena.gif
Die heb ik niet gezien. Maar het niveau van de toppers valt mij gewoon tegen dit WK. Zelfs Jaques viel het op.quote:Op donderdag 30 december 2021 00:23 schreef fetX het volgende:
[..]
Nohh Price tegen Kim was ook genot hoor.
Dat mag jij vinden hoorquote:Op donderdag 30 december 2021 00:21 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nee maar sorry, dit zure gedoe en geklaag kan echt niet. We hebben echt heerlijke 7-setters en meeslepende duels gezien. Dan kan ik dit zure gedoe slecht verdragen.
Wheel of Time?quote:Op donderdag 30 december 2021 00:27 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Half nog wat meegekeken. Stukje Netflix.
Weet ik veel. Ik speel het spelletje mee.quote:
De altijd sympathieke Neef_wuppiequote:Op donderdag 30 december 2021 00:29 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Weet ik veel. Ik speel het spelletje mee.
MEN voor je.quote:Op donderdag 30 december 2021 00:29 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Weet ik veel. Ik speel het spelletje mee.
we zijn allemaal zolderkamerautistenquote:Op donderdag 30 december 2021 00:39 schreef de_boswachter het volgende:
Conclusie van het DRT poll onderzoek tot nu toe: corona is zwaar overdreven
Stukje representativiteit.quote:Op donderdag 30 december 2021 00:39 schreef de_boswachter het volgende:
Conclusie van het DRT poll onderzoek tot nu toe: corona is zwaar overdreven
quote:Op donderdag 30 december 2021 00:41 schreef Szura het volgende:
[..]
we zijn allemaal zolderkamerautisten
Die zit wel echt hier jaquote:Op donderdag 30 december 2021 02:19 schreef De_Kraam het volgende:
[ twitter ]
Wie van jullie beheert dit account?
DRT heeft gesproken en WE ontkennen Corona.quote:Op donderdag 30 december 2021 09:08 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik mis de optie: Ja, twee keer
oh ik heb net nog gestemdquote:Op donderdag 30 december 2021 09:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
DRT heeft gesproken en WE ontkennen Corona.
GENOTquote:Op donderdag 30 december 2021 09:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Precies. Corona is voor Viaplay-kijkersquote:Op donderdag 30 december 2021 09:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
WUHANNEDquote:Op donderdag 30 december 2021 08:36 schreef de_boswachter het volgende:
Hopelijk niemand CHINEESED vandaag
Viaplayquote:Op donderdag 30 december 2021 09:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Precies. Corona is voor Viaplay-kijkersopbokken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U MAD?
quote:Op donderdag 30 december 2021 09:31 schreef de_boswachter het volgende:
Vannacht nog even lekker doorgetrokkenBoh heerlijk ouwe reusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 30 december 2021 09:31 schreef de_boswachter het volgende:
Vannacht nog even lekker doorgetrokkenoh dacht dat je hele nacht moest schijtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee gelukkig nietquote:Op donderdag 30 december 2021 09:34 schreef knijn1985 het volgende:
[..]
oh dacht dat je hele nacht moest schijten
Bakje koffie genot.quote:Op donderdag 30 december 2021 09:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Vanmiddag lekker snackworteltjes happen, wat jullie![]()
Culinair bordje voor z’n giechel.quote:Op donderdag 30 december 2021 09:42 schreef Dr_Flash het volgende:
En geen dagjesmensen vandaag want die zitten allemaal in Oldenburg net als Gewrard uit Groningen. https://nos.nl/artikel/24(...)rlandse-dagjesmensen Genot allen.
[ afbeelding ]
Hij ziet er ook niet echt blij uit op zich.quote:Op donderdag 30 december 2021 09:45 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Culinair bordje voor z’n giechel.
Klein beetje maarquote:Op donderdag 30 december 2021 09:47 schreef Poepz0r het volgende:
"Ik heb waarschijnlijk te snel gereageerd", zei Price woensdagavond op een persconferentie in Alexandra Palace. "Het kost veel tijd en moeite om dit toernooi te laten plaatsvinden. De PDC en alle mensen die erbij betrokken zijn leveren fantastisch werk. Het toernooi moet worden afgemaakt."
Price ongeloofwaardig genot.
Curryworst is een wereldse snackquote:Op donderdag 30 december 2021 09:42 schreef Dr_Flash het volgende:
En geen dagjesmensen vandaag want die zitten allemaal in Oldenburg net als Gerard uit Groningen. https://nos.nl/artikel/24(...)rlandse-dagjesmensen Genot allen.
[ afbeelding ]
Wel met mayo.quote:Op donderdag 30 december 2021 09:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Curryworst is een wereldse snack
Nou dan had het wel mayoworst geheten he Snuggles?quote:
Mayo curryquote:Op donderdag 30 december 2021 09:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dan had het wel mayoworst geheten he Snuggles?
stukje corona opgelopen tegen dirkquote:Op donderdag 30 december 2021 09:47 schreef Poepz0r het volgende:
"Ik heb waarschijnlijk te snel gereageerd", zei Price woensdagavond op een persconferentie in Alexandra Palace. "Het kost veel tijd en moeite om dit toernooi te laten plaatsvinden. De PDC en alle mensen die erbij betrokken zijn leveren fantastisch werk. Het toernooi moet worden afgemaakt."
Price ongeloofwaardig genot.
Zou er nu zo eentje naar binnen kunnen laten glijden, met mayo ja.quote:Op donderdag 30 december 2021 10:38 schreef fetX het volgende:
Curryworst met mayo?
Nee, dat kan inderdaad niet.
qftquote:Op donderdag 30 december 2021 10:44 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Zou er nu zo eentje naar binnen kunnen laten glijden, met mayo ja.
tip van het huis: zonder saus kan je er meer opquote:Op donderdag 30 december 2021 10:44 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Een curryworst of?quote:Op donderdag 30 december 2021 10:44 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Er zit ook een rood grietje met enorme postzakken op Twitch die 8 uur per dag aan haar microfoon likt. Ter info.quote:Op donderdag 30 december 2021 10:54 schreef Wertha het volgende:
Even onderzoek gedaan. Ik snap nu waarom Jef op Twitch zit.
https://www.twitch.tv/topmodels_tv
Doet er uw voordeel mee allen.
Kijk naar die datum. Vandaag is de dag, slaapkop.quote:Op donderdag 30 december 2021 10:57 schreef fetX het volgende:
[..]
@:zipportal lag gisteren vroeg op bed.
Er zit daar zoveel idioterie op. De mensheid is lachwekkend.quote:Op donderdag 30 december 2021 10:55 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Er zit ook een rood grietje met enorme postzakken op Twitch die 8 uur per dag aan haar microfoon likt. Ter info.
Toen zaten er nog VLAGGETJES in denk ik. Twee kwartfinalisten bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 30 december 2021 11:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Welk programma hadden we dan vorig jaar dat er zoveel topics doorheen zijn gejaagd
Middagsessiequote:Op donderdag 30 december 2021 11:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Welk programma hadden we dan vorig jaar dat er zoveel topics doorheen zijn gejaagd
Recensies van hookers.quote:Op donderdag 30 december 2021 11:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat was wel een puike avondsessie.quote:Op donderdag 30 december 2021 11:01 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Middagsessie
Vincent van der Voort - Daryl Gurney
Stephen Bunting - Ryan Searle
Devon Petersen - Gary Anderson
Avondsessie vanaf 19.10 uur
Dirk van Duijvenbode - Glen Durrant
Gerwyn Price - Mervyn King
Dave Chisnall - Dimitri Van den Bergh
We krijgen groetjesquote:Op donderdag 30 december 2021 10:51 schreef Zipportal het volgende:
Hier gaan we.
[ twitter ]
Tokkie woonkamers galore. @:de_kraam
Zou Tong al dronken zijn?quote:Op donderdag 30 december 2021 11:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Topics gaan er ook wel hard doorheen straks met lachwekkende foto's/tekeningen/leuzen van dagjesvolk
Dank aan @:maxi-mus
Wanneer niet?quote:Op donderdag 30 december 2021 11:15 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zou Tong al dronken zijn?
Dit boeit niemandquote:Op donderdag 30 december 2021 11:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
Smiss op weg naar de Premier League
Niet gelezen.quote:Op donderdag 30 december 2021 10:57 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Kijk naar die datum. Vandaag is de dag, slaapkop.
Laten we het hem gewoon vragen @tong80quote:Op donderdag 30 december 2021 11:15 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zou Tong al dronken zijn?
EN hoe gaat dat helpen dan denk je?quote:Op donderdag 30 december 2021 11:22 schreef Wertha het volgende:
Vanavond geven wij ALLES voor het vlaggetje.
quote:Op donderdag 30 december 2021 11:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EN hoe gaat dat helpen dan denk je?
quote:Op donderdag 30 december 2021 11:15 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zou Tong nog steeds dronken zijn?
Louter negatieve testenquote:Op donderdag 30 december 2021 11:35 schreef Neef_Wuppie het volgende:
HOE gaan we vandaag 30 topics volkalken?
30???quote:Op donderdag 30 december 2021 11:35 schreef Neef_Wuppie het volgende:
DRT hep een groot probleem.quote:Op donderdag 30 december 2021 11:35 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik heb nog even voor de zekerheid gekeken. Het is #157 en drie pagina's.quote:Op donderdag 30 december 2021 11:35 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Gelukkig, erg mooi.quote:Op donderdag 30 december 2021 11:41 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik heb nog even voor de zekerheid gekeken. Het is #156.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 30 december 2021 11:41 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik heb nog even voor de zekerheid gekeken. Het is #156.
[ afbeelding ]
Dierenmishandeling (maar ik eet wel graag een curryworst met mayo).quote:
Dierenmishandelingquote:Op donderdag 30 december 2021 11:43 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Dierenmishandeling (maar ik eet wel graag een curryworst met mayo).
Vaste hengel kost soms serieus wat knaken.quote:Op donderdag 30 december 2021 11:44 schreef Wertha het volgende:
[..]
Rustgevend dat vissen..
[ afbeelding ]
Doen we dat.quote:Op donderdag 30 december 2021 11:47 schreef Dr_Flash het volgende:
mooi, allen opgelucht ademhalen en doorposten met je hoofdt
quote:Op donderdag 30 december 2021 11:46 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Om helemaal precies te zijn: 157 en drie pagina's. Had 57 en 75 omgedraaid.
Ik dacht dat Zippy vroeg op bed lag gister.quote:
Oranjequote:
Nou dat was een makkiequote:Op donderdag 30 december 2021 11:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Lavendelblauw
@:fetx neemt mij nu niet meer serieus.
Was dus gewoon snoeven zuipen en hoeren neukenquote:Op donderdag 30 december 2021 11:49 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ik dacht dat Zippy vroeg op bed lag gister.
Maxi heeft een dikke vinger in de pap daar zo te zienquote:
Half cherrytomaatje aan z'n vork.quote:Op donderdag 30 december 2021 09:45 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Culinair bordje voor z’n giechel.
@maxi-mus is de regisseur.quote:Op donderdag 30 december 2021 11:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maxi heeft een dikke vinger in de pap daar zo te zien
Ik solliciteer niet graag naar een hartverknettering.quote:Op donderdag 30 december 2021 11:54 schreef fetX het volgende:
[..]
Glijdt dit ook bij jou naar binnen @:neef_wuppie?
Af en toe een lijntje niks mis mee.quote:Op donderdag 30 december 2021 11:55 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ik solliciteer niet graag naar een hartverknettering.
Ja die schrijf ik ook alvast op.quote:Op donderdag 30 december 2021 11:56 schreef fetX het volgende:
Overmorgen waarschijnlijk gigantisch punthoofd.
Is het raar dat ik hier nooit van gehoord heb?quote:Op donderdag 30 december 2021 11:57 schreef knijn1985 het volgende:
Ik ga nog even Promenade Awards Gala kijken!!
Nee. Ik ook niet.quote:Op donderdag 30 december 2021 11:57 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Is het raar dat ik hier nooit van gehoord heb?
Ook nooit van gehoord.quote:Op donderdag 30 december 2021 11:58 schreef fetX het volgende:
[..]
Nee. Ik ook niet.
Hoewel, heeft het iets te maken met de reguliere Promenade shitshow?
Die is zowaar NOG dikker geworden.quote:
Eindelijk eens iemand die de OP bijwerkt.quote:Op donderdag 30 december 2021 12:01 schreef Zipportal het volgende:
Ik zal de OP straks nog even bijwerken.
zekerquote:Op donderdag 30 december 2021 11:58 schreef fetX het volgende:
[..]
Nee. Ik ook niet.
Hoewel, heeft het iets te maken met de reguliere Promenade shitshow?
Wat is hier van waar en zo ja, hoe kan dit? @El-Stinhoquote:Xavi wil koste wat kost Alvaro Morata als nieuwe spits
Barcaquote:Op donderdag 30 december 2021 12:06 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wat is hier van waar en zo ja, hoe kan dit? @:El-Stinho
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |