Die heb ik niet gezien. Rustig aan kerel. Morgen weer een werkdag.quote:Op donderdag 30 december 2021 00:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
hHAHAHAHAHAHJFJIJIGSFIJ Rot toch een tereingeindop
Er is echt iets goed mis in je hoofd als je niet genoten hebt van Price v Huybrechts.
En Joyce - Kingquote:Op donderdag 30 december 2021 00:20 schreef Grifte het volgende:
Cross - Gurney was ook geweldig.
Brooks - Borland was top
Vd Bergh - Hempel
Clayton - Barry
En dan de comebacks bij
Dirk - Smith
Anderson - White
Cullen - Kleermaker (min of meer)
Nee maar sorry, dit zure gedoe en geklaag kan echt niet. We hebben echt heerlijke 7-setters en meeslepende duels gezien. Dan kan ik dit zure gedoe slecht verdragen.quote:Op donderdag 30 december 2021 00:20 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Die heb ik niet gezien. Rustig aan kerel. Morgen weer een werkdag.
Ohja Clayton-Barry en Dimitri-Hempel waren ook prima. Goed niveau ook. Sowieso was Clayton 3x goed.quote:Op donderdag 30 december 2021 00:20 schreef Grifte het volgende:
Brooks - Borland was top
Vd Bergh - Hempel
Clayton - Barry
En dan de comebacks bij
Dirk - Smith
Anderson - White
Ja doen wequote:Op donderdag 30 december 2021 00:21 schreef K_uit_h het volgende:
Zo, nog even 3 uur van deze film genieten
Anderson - White vond ik niet echt leuk ofzo, was niets vergeleken met ditquote:Op donderdag 30 december 2021 00:20 schreef Grifte het volgende:
Brooks - Borland was top
Vd Bergh - Hempel
Clayton - Barry
En dan de comebacks bij
Dirk - Smith
Anderson - White
Nohh Price tegen Kim was ook genot hoor.quote:Op donderdag 30 december 2021 00:17 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ik vond dit eigenlijk de eerste echte genots pot. Verder maar een matig WK.
[..]
Doet hij nog steeds aan die act ja?
Wattimena is altijd genot.quote:Op donderdag 30 december 2021 00:24 schreef Szura het volgende:
Wattimena - Koltsov was ook ERG MOOI
Wattimena.gif
Oke Matla.quote:Op donderdag 30 december 2021 00:24 schreef Szura het volgende:
Wattimena - Koltsov was ook ERG MOOI
Wattimena.gif
Die heb ik niet gezien. Maar het niveau van de toppers valt mij gewoon tegen dit WK. Zelfs Jaques viel het op.quote:Op donderdag 30 december 2021 00:23 schreef fetX het volgende:
[..]
Nohh Price tegen Kim was ook genot hoor.
Dat mag jij vinden hoorquote:Op donderdag 30 december 2021 00:21 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nee maar sorry, dit zure gedoe en geklaag kan echt niet. We hebben echt heerlijke 7-setters en meeslepende duels gezien. Dan kan ik dit zure gedoe slecht verdragen.
Wheel of Time?quote:Op donderdag 30 december 2021 00:27 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Half nog wat meegekeken. Stukje Netflix.
Weet ik veel. Ik speel het spelletje mee.quote:
De altijd sympathieke Neef_wuppiequote:Op donderdag 30 december 2021 00:29 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Weet ik veel. Ik speel het spelletje mee.
MEN voor je.quote:Op donderdag 30 december 2021 00:29 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Weet ik veel. Ik speel het spelletje mee.
we zijn allemaal zolderkamerautistenquote:Op donderdag 30 december 2021 00:39 schreef de_boswachter het volgende:
Conclusie van het DRT poll onderzoek tot nu toe: corona is zwaar overdreven
Stukje representativiteit.quote:Op donderdag 30 december 2021 00:39 schreef de_boswachter het volgende:
Conclusie van het DRT poll onderzoek tot nu toe: corona is zwaar overdreven
quote:Op donderdag 30 december 2021 00:41 schreef Szura het volgende:
[..]
we zijn allemaal zolderkamerautisten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |