quote:Op donderdag 30 december 2021 00:10 schreef wimderon het volgende:
DartsMartijn mag zich nu dan wel opgesloten hebben op z'n hotelkamer, maar hij heeft toch een groot probleem denk ik zo.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dobey v Humphriesquote:Op donderdag 30 december 2021 00:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het darts wat we zien is prachtig, maar uiteindelijk zijn op dit moment maar 2 kwarten echt leuk en de andere kwarten pure bagger.
En dat komt toch grotendeels door covid
Jij klaagt alleen maar over Kleeten.quote:Op donderdag 30 december 2021 00:11 schreef El-Stinho het volgende:
En dan zijn er maar kansloze klagende jankers zoals @:lordvoldermort en @:scorpion_17 terwijl we deze drie dagen geweldig entertained worden.
Op Dobbie zit helemaal niemand te wachten. Hopelijk een easy win voor Humph.quote:Op donderdag 30 december 2021 00:14 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dobey v Humphries
Anderson v Cross
Is in principe niet bagger.
quote:Op donderdag 30 december 2021 00:15 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Jij klaagt alleen maar over Kleeten.
Gutgutgutquote:Op donderdag 30 december 2021 00:10 schreef wimderon het volgende:
DartsMartijn mag zich nu dan wel opgesloten hebben op z'n hotelkamer, maar hij heeft toch een groot probleem denk ik zo.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vond dit eigenlijk de eerste echte genots pot. Verder maar een matig WK.quote:Op donderdag 30 december 2021 00:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het darts wat we zien is prachtig, maar uiteindelijk zijn op dit moment maar 2 kwarten echt leuk en de andere kwarten pure bagger.
Nou dat wordt weer feest dusquote:Op donderdag 30 december 2021 00:10 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vond dit eigenlijk de eerste echte genots pot. Verder maar een matig WK.quote:Op donderdag 30 december 2021 00:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Doet hij nog steeds aan die act ja?quote:Op donderdag 30 december 2021 00:15 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Jij klaagt alleen maar over Kleeten.
Dit staat symbool voor de gemiddelde Nederlander genotquote:Op donderdag 30 december 2021 00:12 schreef Szura het volgende:
[..]
Straks weer een jankinterview dat ze er echt alles aan gedaan hebben
hHAHAHAHAHAHJFJIJIGSFIJ Rot toch een tereingeindopquote:Op donderdag 30 december 2021 00:17 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ik vond dit eigenlijk de eerste echte genots pot. Verder maar een matig WK.
[..]
Doet hij nog steeds aan die act ja?
Lekker neuken danquote:Op donderdag 30 december 2021 00:17 schreef Grifte het volgende:
Nog veel te veel adrenaline om te gaan slapen
Genot.quote:Op donderdag 30 december 2021 00:19 schreef WAvanBuren het volgende:
Ingegooid met Noppert, och och och och.
Die heb ik niet gezien. Rustig aan kerel. Morgen weer een werkdag.quote:Op donderdag 30 december 2021 00:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
hHAHAHAHAHAHJFJIJIGSFIJ Rot toch een tereingeindop
Er is echt iets goed mis in je hoofd als je niet genoten hebt van Price v Huybrechts.
En Joyce - Kingquote:Op donderdag 30 december 2021 00:20 schreef Grifte het volgende:
Cross - Gurney was ook geweldig.
Brooks - Borland was top
Vd Bergh - Hempel
Clayton - Barry
En dan de comebacks bij
Dirk - Smith
Anderson - White
Cullen - Kleermaker (min of meer)
Nee maar sorry, dit zure gedoe en geklaag kan echt niet. We hebben echt heerlijke 7-setters en meeslepende duels gezien. Dan kan ik dit zure gedoe slecht verdragen.quote:Op donderdag 30 december 2021 00:20 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Die heb ik niet gezien. Rustig aan kerel. Morgen weer een werkdag.
Ohja Clayton-Barry en Dimitri-Hempel waren ook prima. Goed niveau ook. Sowieso was Clayton 3x goed.quote:Op donderdag 30 december 2021 00:20 schreef Grifte het volgende:
Brooks - Borland was top
Vd Bergh - Hempel
Clayton - Barry
En dan de comebacks bij
Dirk - Smith
Anderson - White
Ja doen wequote:Op donderdag 30 december 2021 00:21 schreef K_uit_h het volgende:
Zo, nog even 3 uur van deze film genieten
Anderson - White vond ik niet echt leuk ofzo, was niets vergeleken met ditquote:Op donderdag 30 december 2021 00:20 schreef Grifte het volgende:
Brooks - Borland was top
Vd Bergh - Hempel
Clayton - Barry
En dan de comebacks bij
Dirk - Smith
Anderson - White
Nohh Price tegen Kim was ook genot hoor.quote:Op donderdag 30 december 2021 00:17 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ik vond dit eigenlijk de eerste echte genots pot. Verder maar een matig WK.
[..]
Doet hij nog steeds aan die act ja?
Wattimena is altijd genot.quote:Op donderdag 30 december 2021 00:24 schreef Szura het volgende:
Wattimena - Koltsov was ook ERG MOOI
Wattimena.gif
Oke Matla.quote:Op donderdag 30 december 2021 00:24 schreef Szura het volgende:
Wattimena - Koltsov was ook ERG MOOI
Wattimena.gif
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |