Die heb ik niet gezien. Rustig aan kerel. Morgen weer een werkdag.quote:Op donderdag 30 december 2021 00:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
hHAHAHAHAHAHJFJIJIGSFIJ Rot toch een tereingeindop
Er is echt iets goed mis in je hoofd als je niet genoten hebt van Price v Huybrechts.
En Joyce - Kingquote:Op donderdag 30 december 2021 00:20 schreef Grifte het volgende:
Cross - Gurney was ook geweldig.
Brooks - Borland was top
Vd Bergh - Hempel
Clayton - Barry
En dan de comebacks bij
Dirk - Smith
Anderson - White
Cullen - Kleermaker (min of meer)
Nee maar sorry, dit zure gedoe en geklaag kan echt niet. We hebben echt heerlijke 7-setters en meeslepende duels gezien. Dan kan ik dit zure gedoe slecht verdragen.quote:Op donderdag 30 december 2021 00:20 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Die heb ik niet gezien. Rustig aan kerel. Morgen weer een werkdag.
Ohja Clayton-Barry en Dimitri-Hempel waren ook prima. Goed niveau ook. Sowieso was Clayton 3x goed.quote:Op donderdag 30 december 2021 00:20 schreef Grifte het volgende:
Brooks - Borland was top
Vd Bergh - Hempel
Clayton - Barry
En dan de comebacks bij
Dirk - Smith
Anderson - White
Ja doen wequote:Op donderdag 30 december 2021 00:21 schreef K_uit_h het volgende:
Zo, nog even 3 uur van deze film genieten
Anderson - White vond ik niet echt leuk ofzo, was niets vergeleken met ditquote:Op donderdag 30 december 2021 00:20 schreef Grifte het volgende:
Brooks - Borland was top
Vd Bergh - Hempel
Clayton - Barry
En dan de comebacks bij
Dirk - Smith
Anderson - White
Nohh Price tegen Kim was ook genot hoor.quote:Op donderdag 30 december 2021 00:17 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ik vond dit eigenlijk de eerste echte genots pot. Verder maar een matig WK.
[..]
Doet hij nog steeds aan die act ja?
Wattimena is altijd genot.quote:Op donderdag 30 december 2021 00:24 schreef Szura het volgende:
Wattimena - Koltsov was ook ERG MOOI
Wattimena.gif
Oke Matla.quote:Op donderdag 30 december 2021 00:24 schreef Szura het volgende:
Wattimena - Koltsov was ook ERG MOOI
Wattimena.gif
Die heb ik niet gezien. Maar het niveau van de toppers valt mij gewoon tegen dit WK. Zelfs Jaques viel het op.quote:Op donderdag 30 december 2021 00:23 schreef fetX het volgende:
[..]
Nohh Price tegen Kim was ook genot hoor.
Dat mag jij vinden hoorquote:Op donderdag 30 december 2021 00:21 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nee maar sorry, dit zure gedoe en geklaag kan echt niet. We hebben echt heerlijke 7-setters en meeslepende duels gezien. Dan kan ik dit zure gedoe slecht verdragen.
Wheel of Time?quote:Op donderdag 30 december 2021 00:27 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Half nog wat meegekeken. Stukje Netflix.
Weet ik veel. Ik speel het spelletje mee.quote:
De altijd sympathieke Neef_wuppiequote:Op donderdag 30 december 2021 00:29 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Weet ik veel. Ik speel het spelletje mee.
MEN voor je.quote:Op donderdag 30 december 2021 00:29 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Weet ik veel. Ik speel het spelletje mee.
we zijn allemaal zolderkamerautistenquote:Op donderdag 30 december 2021 00:39 schreef de_boswachter het volgende:
Conclusie van het DRT poll onderzoek tot nu toe: corona is zwaar overdreven
Stukje representativiteit.quote:Op donderdag 30 december 2021 00:39 schreef de_boswachter het volgende:
Conclusie van het DRT poll onderzoek tot nu toe: corona is zwaar overdreven
quote:Op donderdag 30 december 2021 00:41 schreef Szura het volgende:
[..]
we zijn allemaal zolderkamerautisten
Die zit wel echt hier jaquote:Op donderdag 30 december 2021 02:19 schreef De_Kraam het volgende:
[ twitter ]
Wie van jullie beheert dit account?
DRT heeft gesproken en WE ontkennen Corona.quote:Op donderdag 30 december 2021 09:08 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik mis de optie: Ja, twee keer
oh ik heb net nog gestemdquote:Op donderdag 30 december 2021 09:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
DRT heeft gesproken en WE ontkennen Corona.
GENOTquote:Op donderdag 30 december 2021 09:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Precies. Corona is voor Viaplay-kijkersquote:Op donderdag 30 december 2021 09:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
WUHANNEDquote:Op donderdag 30 december 2021 08:36 schreef de_boswachter het volgende:
Hopelijk niemand CHINEESED vandaag
Viaplayquote:Op donderdag 30 december 2021 09:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Precies. Corona is voor Viaplay-kijkersopbokken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U MAD?
quote:Op donderdag 30 december 2021 09:31 schreef de_boswachter het volgende:
Vannacht nog even lekker doorgetrokkenBoh heerlijk ouwe reusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 30 december 2021 09:31 schreef de_boswachter het volgende:
Vannacht nog even lekker doorgetrokkenoh dacht dat je hele nacht moest schijtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee gelukkig nietquote:Op donderdag 30 december 2021 09:34 schreef knijn1985 het volgende:
[..]
oh dacht dat je hele nacht moest schijten
Bakje koffie genot.quote:Op donderdag 30 december 2021 09:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Vanmiddag lekker snackworteltjes happen, wat jullie![]()
Culinair bordje voor z’n giechel.quote:Op donderdag 30 december 2021 09:42 schreef Dr_Flash het volgende:
En geen dagjesmensen vandaag want die zitten allemaal in Oldenburg net als Gewrard uit Groningen. https://nos.nl/artikel/24(...)rlandse-dagjesmensen Genot allen.
[ afbeelding ]
Hij ziet er ook niet echt blij uit op zich.quote:Op donderdag 30 december 2021 09:45 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Culinair bordje voor z’n giechel.
Klein beetje maarquote:Op donderdag 30 december 2021 09:47 schreef Poepz0r het volgende:
"Ik heb waarschijnlijk te snel gereageerd", zei Price woensdagavond op een persconferentie in Alexandra Palace. "Het kost veel tijd en moeite om dit toernooi te laten plaatsvinden. De PDC en alle mensen die erbij betrokken zijn leveren fantastisch werk. Het toernooi moet worden afgemaakt."
Price ongeloofwaardig genot.
Curryworst is een wereldse snackquote:Op donderdag 30 december 2021 09:42 schreef Dr_Flash het volgende:
En geen dagjesmensen vandaag want die zitten allemaal in Oldenburg net als Gerard uit Groningen. https://nos.nl/artikel/24(...)rlandse-dagjesmensen Genot allen.
[ afbeelding ]
Wel met mayo.quote:Op donderdag 30 december 2021 09:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Curryworst is een wereldse snack
Nou dan had het wel mayoworst geheten he Snuggles?quote:
Mayo curryquote:Op donderdag 30 december 2021 09:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dan had het wel mayoworst geheten he Snuggles?
stukje corona opgelopen tegen dirkquote:Op donderdag 30 december 2021 09:47 schreef Poepz0r het volgende:
"Ik heb waarschijnlijk te snel gereageerd", zei Price woensdagavond op een persconferentie in Alexandra Palace. "Het kost veel tijd en moeite om dit toernooi te laten plaatsvinden. De PDC en alle mensen die erbij betrokken zijn leveren fantastisch werk. Het toernooi moet worden afgemaakt."
Price ongeloofwaardig genot.
Zou er nu zo eentje naar binnen kunnen laten glijden, met mayo ja.quote:Op donderdag 30 december 2021 10:38 schreef fetX het volgende:
Curryworst met mayo?
Nee, dat kan inderdaad niet.
qftquote:Op donderdag 30 december 2021 10:44 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Zou er nu zo eentje naar binnen kunnen laten glijden, met mayo ja.
tip van het huis: zonder saus kan je er meer opquote:Op donderdag 30 december 2021 10:44 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Een curryworst of?quote:Op donderdag 30 december 2021 10:44 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Er zit ook een rood grietje met enorme postzakken op Twitch die 8 uur per dag aan haar microfoon likt. Ter info.quote:Op donderdag 30 december 2021 10:54 schreef Wertha het volgende:
Even onderzoek gedaan. Ik snap nu waarom Jef op Twitch zit.
https://www.twitch.tv/topmodels_tv
Doet er uw voordeel mee allen.
Kijk naar die datum. Vandaag is de dag, slaapkop.quote:Op donderdag 30 december 2021 10:57 schreef fetX het volgende:
[..]
@:zipportal lag gisteren vroeg op bed.
Er zit daar zoveel idioterie op. De mensheid is lachwekkend.quote:Op donderdag 30 december 2021 10:55 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Er zit ook een rood grietje met enorme postzakken op Twitch die 8 uur per dag aan haar microfoon likt. Ter info.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |