Doen we dat.quote:Op donderdag 30 december 2021 11:47 schreef Dr_Flash het volgende:
mooi, allen opgelucht ademhalen en doorposten met je hoofdt
quote:Op donderdag 30 december 2021 11:46 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Om helemaal precies te zijn: 157 en drie pagina's. Had 57 en 75 omgedraaid.
Ik dacht dat Zippy vroeg op bed lag gister.quote:
Oranjequote:
Nou dat was een makkiequote:Op donderdag 30 december 2021 11:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Lavendelblauw
@:fetx neemt mij nu niet meer serieus.
Was dus gewoon snoeven zuipen en hoeren neukenquote:Op donderdag 30 december 2021 11:49 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ik dacht dat Zippy vroeg op bed lag gister.
Maxi heeft een dikke vinger in de pap daar zo te zienquote:
Half cherrytomaatje aan z'n vork.quote:Op donderdag 30 december 2021 09:45 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Culinair bordje voor z’n giechel.
@maxi-mus is de regisseur.quote:Op donderdag 30 december 2021 11:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maxi heeft een dikke vinger in de pap daar zo te zien
Ik solliciteer niet graag naar een hartverknettering.quote:Op donderdag 30 december 2021 11:54 schreef fetX het volgende:
[..]
Glijdt dit ook bij jou naar binnen @:neef_wuppie?
Af en toe een lijntje niks mis mee.quote:Op donderdag 30 december 2021 11:55 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ik solliciteer niet graag naar een hartverknettering.
Ja die schrijf ik ook alvast op.quote:Op donderdag 30 december 2021 11:56 schreef fetX het volgende:
Overmorgen waarschijnlijk gigantisch punthoofd.
Is het raar dat ik hier nooit van gehoord heb?quote:Op donderdag 30 december 2021 11:57 schreef knijn1985 het volgende:
Ik ga nog even Promenade Awards Gala kijken!!
Nee. Ik ook niet.quote:Op donderdag 30 december 2021 11:57 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Is het raar dat ik hier nooit van gehoord heb?
Ook nooit van gehoord.quote:Op donderdag 30 december 2021 11:58 schreef fetX het volgende:
[..]
Nee. Ik ook niet.
Hoewel, heeft het iets te maken met de reguliere Promenade shitshow?
Die is zowaar NOG dikker geworden.quote:
Eindelijk eens iemand die de OP bijwerkt.quote:Op donderdag 30 december 2021 12:01 schreef Zipportal het volgende:
Ik zal de OP straks nog even bijwerken.
zekerquote:Op donderdag 30 december 2021 11:58 schreef fetX het volgende:
[..]
Nee. Ik ook niet.
Hoewel, heeft het iets te maken met de reguliere Promenade shitshow?
Wat is hier van waar en zo ja, hoe kan dit? @El-Stinhoquote:Xavi wil koste wat kost Alvaro Morata als nieuwe spits
Barcaquote:Op donderdag 30 december 2021 12:06 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wat is hier van waar en zo ja, hoe kan dit? @:El-Stinho
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |