SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Debutanten (17)
*Mitchell, *Soutar, Heaver, Borland, Rusty-Jake Rodriguez, Lewy Williams, Hempel, Barslow, Benecky, *Landman, Norman, Juan Rodriguez, Schmutzler, Shibata, KY Smith, *Jim Williams
* Speelde al wel op het BDO WK
Finales TV Toernooien in 2021SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
Toernooipagina PDC website
Twitter PDC
Wikipedia [Engels]
Live Score (Original)
Live Score 2.0
Dartconnect, premier software platform
Virtuele OOM (Order of Merit)
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Zou jij bukken voor @Lonaa ?quote:
Ze wil vast wel bukken voor mijquote:Op woensdag 29 december 2021 23:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zou jij bukken voor @:Lonaa ?
(ik heb het idee dat ik die Brand Winter misschien beter niet had kunnen nemen)
Daar denkt jouw Ma Flodder heel anders overquote:Op woensdag 29 december 2021 23:31 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
BLACK? Komt er hier NIET in. @:Zipportal
Niet lekkerquote:Op woensdag 29 december 2021 23:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zou jij bukken voor @:Lonaa ?
(ik heb het idee dat ik die Brand Winter misschien beter niet had kunnen nemen)
Das ook weer zo gvdquote:Op woensdag 29 december 2021 23:32 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Daar denkt jouw Ma Flodder heel anders over
Oke als je wil carpoolen hoor ik het welquote:Op woensdag 29 december 2021 23:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze wil vast wel bukken voor mij![]()
Dm.quote:Op woensdag 29 december 2021 23:32 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Jazeker, maar ik ben geen verraaier.
Wie het eerst is!!quote:Op woensdag 29 december 2021 23:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Oke als je wil carpoolen hoor ik het wel
Dat niet maar het mag niet en het past natuurlijk niet in het warme bad dat DRT isquote:
Wat is jouw mening over karamel zeezout chocolaquote:Op woensdag 29 december 2021 23:34 schreef Doevelaer het volgende:
Van die zoute sticks, maar dan met een fucking caramel laagje er omheen. Waarom.
Dat kan echt niet.quote:Op woensdag 29 december 2021 23:34 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wat is jouw mening over karamel zeezout chocola
Laatst getest door Jan Roos, die vond het ook niksquote:Op woensdag 29 december 2021 23:34 schreef Doevelaer het volgende:
Van die zoute sticks, maar dan met een fucking caramel laagje er omheen. Waarom.
ranzigquote:Op woensdag 29 december 2021 23:34 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ranzigquote:Op woensdag 29 december 2021 23:34 schreef Tagliano het volgende:
[..]
LEEEUKKKKKK FRANKquote:Op woensdag 29 december 2021 23:35 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Laatst getest door Jan Roos, die vond het ook niks
Een aantal leuke weetjes:quote:Op woensdag 29 december 2021 23:34 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat niet maar het mag niet en het past natuurlijk niet in het warme bad dat DRT is
Dit kan echt niet. Man man man.quote:
Best smakelijk. In tegenstelling tot zoute sticks met een karamelomhulselquote:Op woensdag 29 december 2021 23:34 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Lekker copy-pasteje weer hoor.quote:Op woensdag 29 december 2021 23:35 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Een aantal leuke weetjes:
- Admins/mods hebben de mogelijkheid om de publieke opinie te sturen door het aantal likes van een bepaald comment kunstmatig te verhogen danwel te verlagen
- Admins/mods hebben de mogelijkheid priveberichten van user in de volledigheid mee te lezen.
- Admins/mods zouden neutraal moeten zijn maar een groot gedeelte is te simpel en trekt alle feedback persoonlijk aan en nemen zelfs actief deel aan het belachelijk maken van een deel van hun gebruikers.
Nog niet een heel groot probleempje maar er moet nu wel even wat gebeurenquote:
Dit heb ik op verzoek van @Coco ergens in deze reeks al toegelichtquote:Op woensdag 29 december 2021 23:35 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
- Admins/mods hebben de mogelijkheid om de publieke opinie te sturen door het aantal likes van een bepaald comment kunstmatig te verhogen danwel te verlagen
- Admins/mods hebben de mogelijkheid priveberichten van user in de volledigheid mee te lezen.
- Admins/mods zouden neutraal moeten zijn maar een groot gedeelte is te simpel en trekt alle feedback persoonlijk aan en nemen zelfs actief deel aan het belachelijk maken van een deel van hun gebruikers.
Geen smaak oftewel CORREDquote:Op woensdag 29 december 2021 23:35 schreef Tagliano het volgende:
Oke dan moet ik jullie wel wat vertellen
Ik vind karamel zeezout chocola best lekker
Dat mag zeer zekerquote:Op woensdag 29 december 2021 23:35 schreef Tagliano het volgende:
Ben jij zo één. Dan vind je worteltaart en macarons zeker ook lekkerquote:Op woensdag 29 december 2021 23:35 schreef Tagliano het volgende:
Worteltaartquote:Op woensdag 29 december 2021 23:37 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ben jij zo één. Dan vind je worteltaart en macarons zeker ook lekker
Blijft Smiss, zet is nog niet wegquote:Op woensdag 29 december 2021 23:36 schreef Tagliano het volgende:
Ja jammer Kleet
Nu heb je een probleem
Dat eet ik zeer zelden maar ik kaan het ongetwijfeld wel wegquote:Op woensdag 29 december 2021 23:37 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ben jij zo één. Dan vind je worteltaart en macarons zeker ook lekker
nou nou nouquote:Op woensdag 29 december 2021 23:37 schreef BB-King het volgende:
Kan Smiss niet even de corona krijgen aub.
Werk jij hier ofzo?quote:Op woensdag 29 december 2021 23:36 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit heb ik op verzoek van @:coco ergens in deze reeks al toegelicht
Haten op deze Smissquote:Op woensdag 29 december 2021 23:37 schreef BB-King het volgende:
Kan Smiss niet even de corona krijgen aub.
Mwah. Clayton met z'n wat vervelende halve worp of de perfect natuurlijke worp van Smith. Doe die tweede maar.quote:Op woensdag 29 december 2021 23:37 schreef Tagliano het volgende:
Op de een of andere manier denk ik dat Price-Clayton leuker is (hoewel we die al best vaak gezien hebben voor mijn gevoel) dan Price-Smiss
Dartsfitquote:Op woensdag 29 december 2021 23:37 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat eet ik zeer zelden maar ik kaan het ongetwijfeld wel weg
Ik. Stukje buikpijn.quote:Op woensdag 29 december 2021 23:38 schreef Doevelaer het volgende:
Weten jullie wie ook een tweede wind nodig had?
Maar je weet gewoon dat Smith Price er nooit uit kan gaan gooien (dit gaat weer backfiren zeker)quote:Op woensdag 29 december 2021 23:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mwah. Clayton met z'n wat vervelende halve worp of de perfect natuurlijke worp van Smith. Doe die tweede maar.
Pierre Moerlen's Gongquote:Op woensdag 29 december 2021 23:38 schreef Doevelaer het volgende:
Het is geen jong talent, het is een brok saaiheid, het is de vleesgeworden netnietheid.quote:Op woensdag 29 december 2021 23:37 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wat heb jij toch tegen de sympathieke en schroeiende Jonny?
@Hitler?quote:Op woensdag 29 december 2021 23:38 schreef Doevelaer het volgende:
10k stappen zo goed als binnen ouwe reusquote:Op woensdag 29 december 2021 23:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dartsfit
Jou ren ik er wel uit
Netnietheidquote:Op woensdag 29 december 2021 23:38 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het is geen jong talent, het is een brok saaiheid, het is de vleesgeworden netnietheid.
Hij heeft voor mij het afgelopen jaar wel te goed gegooid/teveel gewonnen om hem af te doen als net nietquote:Op woensdag 29 december 2021 23:38 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het is geen jong talent, het is een brok saaiheid, het is de vleesgeworden netnietheid.
Flinkquote:Op woensdag 29 december 2021 23:39 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik heb nog twee frikandelbroodjes over. Ook bij Flink besteld. @:doevelaer
quote:Op woensdag 29 december 2021 23:39 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Even 5 minuten de oven inquote:Op woensdag 29 december 2021 23:39 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Niet meer.quote:Op woensdag 29 december 2021 23:38 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Jij woont niet in de randstad. Erg jammer.quote:
Zou leuk zijnquote:Op woensdag 29 december 2021 23:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Maar je weet gewoon dat Smith Price er nooit uit kan gaan gooien (dit gaat weer backfiren zeker)
Spelers die op het WK afhaken voor de kwartfinales neem ik nooit 100 procent serieus.quote:Op woensdag 29 december 2021 23:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hij heeft voor mij het afgelopen jaar wel te goed gegooid/teveel gewonnen om hem af te doen als net niet
Ik ook nietquote:Op woensdag 29 december 2021 23:40 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Jij woont niet in de randstad. Erg jammer.
Dat zou ik ook wel willen weten.quote:Op woensdag 29 december 2021 23:40 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wie is die heerlijke tropische calippo naast Jangod?
Won iets van 4 majors en PL johquote:Op woensdag 29 december 2021 23:40 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Spelers die op het WK afhaken voor de kwartfinales neem ik nooit 100 procent serieus.
Gelukkig nietquote:Op woensdag 29 december 2021 23:40 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
@El-Stinho boycot zo’n beetje alle toernooien die Clayton won.quote:Op woensdag 29 december 2021 23:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hij heeft voor mij het afgelopen jaar wel te goed gegooid/teveel gewonnen om hem af te doen als net niet
Ik wel hahaquote:Op woensdag 29 december 2021 23:40 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 december 2021 23:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
10k stappen zo goed als binnen ouwe reus
KNOTSGEK WKquote:Op woensdag 29 december 2021 23:40 schreef Szura het volgende:
Het is een gekke avond als hij niet gaat sjoken jongens
Zakte behoorlijk af van de prformance van Dirkquote:Op woensdag 29 december 2021 23:40 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Was er reden om hem aan te trekken
quote:
De avond is nog jongquote:Op woensdag 29 december 2021 23:40 schreef Szura het volgende:
Het is een gekke avond als hij niet gaat sjoken jongens
Daarom praat vriend van de show @Poepz0r hem even bij, erg aardigquote:Op woensdag 29 december 2021 23:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
@:el-stinho boycot zo’n beetje alle toernooien die Clayton won.
@El-Stinho hoeft niet mee naar viaplayquote:Op woensdag 29 december 2021 23:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
@:el-stinho boycot zo’n beetje alle toernooien die Clayton won.
Zo is dat.quote:Op woensdag 29 december 2021 23:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Daarom praat vriend van de show @:poepz0r hem even bij, erg aardig
Ik pak de streams wel. Die kutscandinaviërs kunnen de tering krijgen. Drie abonnementen is me teveel van het goede.quote:Op woensdag 29 december 2021 23:41 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
@:el-stinho hoeft niet mee naar viaplay
Dit kan echt niet.quote:
Je ouders gaan toch Viaplay nemen voor Maxmania?quote:Op woensdag 29 december 2021 23:42 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik pak de streams wel. Die kutscandinaviërs kunnen de tering krijgen. Drie abonnementen is me teveel van het goede.
Hoeveel zou dat betalen?quote:
Sport achter Viaplay, gaat het hier stil worden.quote:Op woensdag 29 december 2021 23:41 schreef Doevelaer het volgende:
@:el-stinho hoeft niet mee naar viaplay
Ze wacht maar.quote:Op woensdag 29 december 2021 23:43 schreef leolinedance het volgende:
@:Poepz0r Begint jouw baby niet te verrekken tijdens het darts? Zo kut altijd. Ik doe net of ik het niet hoor
at zijn dan van die mensen die dan de winkeel gaan aanklagen omdat die dikke mensen discrimineert etcquote:
Gaan we gewoon naar andere sporten.quote:Op woensdag 29 december 2021 23:43 schreef svann het volgende:
[..]
Sport achter Viaplay, gaat het hier stil worden.
Snooker of Bowlsquote:Op woensdag 29 december 2021 23:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Gaan we gewoon naar andere sporten.
Ik zie liever een KO in de derde set.quote:Op woensdag 29 december 2021 23:44 schreef Chippiegang het volgende:
Dat respect onderling! echt geniaal dit
Ik zou haast willen zeggen dat Marcel dat zo wel zal benoemen maar die gaat het weer over de besmetting van Noppert hebbenquote:
Mountainbike gratis bij Red Bull TVquote:
Ha, dat is een leuke voor op een festival.quote:
Het houdt je wel bezig, hé?quote:
Zat laatst x bowling te kijken. 9 x strikequote:Op woensdag 29 december 2021 23:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mountainbike gratis bij Red Bull TV
Behalve tijdens WK of de Spelenquote:Op woensdag 29 december 2021 23:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mountainbike gratis bij Red Bull TV
Clayton ook makker. Het zal ook nooit mijn favoriete speler worden maar het is een goeie gozer (die dit jaar heerlijk gooit)quote:
Sudden wat?quote:Op woensdag 29 december 2021 23:45 schreef Chippiegang het volgende:
Dit moet gewoon een sudden death worden
quote:Op woensdag 29 december 2021 23:45 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zat laatst x bowling te kijken. 9 x strikeWat is dat saai, wel knap.
Stukje gemist plankjequote:Op woensdag 29 december 2021 23:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Behalve tijdens WK of de Spelen
1. Nee zeker nietquote:Op woensdag 29 december 2021 23:35 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
KutNOS.quote:Op woensdag 29 december 2021 23:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Behalve tijdens WK of de Spelen
Dat verdient deze EPISCHE potquote:Op woensdag 29 december 2021 23:45 schreef Chippiegang het volgende:
Dit moet gewoon een sudden death worden
Al besproken.quote:Op woensdag 29 december 2021 23:46 schreef Coco het volgende:
[..]
1. Nee zeker niet
2. Nee, misschien A's in heel bijzondere omstandigheden maar ik heb dat nooit meegemaakt en zover ik weet ook nooit gebeurd
3. Er zijn wel wat flopmods ja (maar de meeste gebruikers maken zichzelf belachelijk)
Bowling is een hele populaire sportquote:Op woensdag 29 december 2021 23:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]Filmen ze dat ja
Ben ooit wel eens toevallig bij een wedstrijd geweest daarvan.
Die indeling is dit jaar voor mijn gevoel wel extreem kromquote:Op woensdag 29 december 2021 23:46 schreef WAvanBuren het volgende:
Zo jammer dat er één moet verliezen.
Oeh la la.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Doevelaer
nieuwe rangschikking gemaakt maar sommige tracks zitten er niet in omdat ik ze letterlijk grijs gedraaid hep♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
quote:Op woensdag 29 december 2021 23:48 schreef El-Stinho het volgende:
Het is wel precies wat we van deze pot verwachtten
Zijn er ook zaken die jij niet wegkaant?quote:Op woensdag 29 december 2021 23:37 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat eet ik zeer zelden maar ik kaan het ongetwijfeld wel weg
Eerste kwart en vierde kwart zijn belachelijk veel sterker dan kwart twee en drie ja.quote:Op woensdag 29 december 2021 23:47 schreef Chippiegang het volgende:
[..]
Die indeling is dit jaar voor mijn gevoel wel extreem krom
Cross.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |