Sudden wat?quote:Op woensdag 29 december 2021 23:45 schreef Chippiegang het volgende:
Dit moet gewoon een sudden death worden
quote:Op woensdag 29 december 2021 23:45 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zat laatst x bowling te kijken. 9 x strikeWat is dat saai, wel knap.
Stukje gemist plankjequote:Op woensdag 29 december 2021 23:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Behalve tijdens WK of de Spelen
1. Nee zeker nietquote:Op woensdag 29 december 2021 23:35 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Een aantal leuke weetjes:
- Admins/mods hebben de mogelijkheid om de publieke opinie te sturen door het aantal likes van een bepaald comment kunstmatig te verhogen danwel te verlagen
- Admins/mods hebben de mogelijkheid priveberichten van user in de volledigheid mee te lezen.
- Admins/mods zouden neutraal moeten zijn maar een groot gedeelte is te simpel en trekt alle feedback persoonlijk aan en nemen zelfs actief deel aan het belachelijk maken van een deel van hun gebruikers.
KutNOS.quote:Op woensdag 29 december 2021 23:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Behalve tijdens WK of de Spelen
Dat verdient deze EPISCHE potquote:Op woensdag 29 december 2021 23:45 schreef Chippiegang het volgende:
Dit moet gewoon een sudden death worden
Al besproken.quote:Op woensdag 29 december 2021 23:46 schreef Coco het volgende:
[..]
1. Nee zeker niet
2. Nee, misschien A's in heel bijzondere omstandigheden maar ik heb dat nooit meegemaakt en zover ik weet ook nooit gebeurd
3. Er zijn wel wat flopmods ja (maar de meeste gebruikers maken zichzelf belachelijk)
Bowling is een hele populaire sportquote:Op woensdag 29 december 2021 23:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]Filmen ze dat ja
Ben ooit wel eens toevallig bij een wedstrijd geweest daarvan.
Die indeling is dit jaar voor mijn gevoel wel extreem kromquote:Op woensdag 29 december 2021 23:46 schreef WAvanBuren het volgende:
Zo jammer dat er één moet verliezen.
Oeh la la.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |