nou nou nouquote:Op woensdag 29 december 2021 23:37 schreef BB-King het volgende:
Kan Smiss niet even de corona krijgen aub.
Werk jij hier ofzo?quote:Op woensdag 29 december 2021 23:36 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit heb ik op verzoek van @:coco ergens in deze reeks al toegelicht
Haten op deze Smissquote:Op woensdag 29 december 2021 23:37 schreef BB-King het volgende:
Kan Smiss niet even de corona krijgen aub.
Mwah. Clayton met z'n wat vervelende halve worp of de perfect natuurlijke worp van Smith. Doe die tweede maar.quote:Op woensdag 29 december 2021 23:37 schreef Tagliano het volgende:
Op de een of andere manier denk ik dat Price-Clayton leuker is (hoewel we die al best vaak gezien hebben voor mijn gevoel) dan Price-Smiss
Dartsfitquote:Op woensdag 29 december 2021 23:37 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat eet ik zeer zelden maar ik kaan het ongetwijfeld wel weg
Ik. Stukje buikpijn.quote:Op woensdag 29 december 2021 23:38 schreef Doevelaer het volgende:
Weten jullie wie ook een tweede wind nodig had?
Maar je weet gewoon dat Smith Price er nooit uit kan gaan gooien (dit gaat weer backfiren zeker)quote:Op woensdag 29 december 2021 23:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mwah. Clayton met z'n wat vervelende halve worp of de perfect natuurlijke worp van Smith. Doe die tweede maar.
Pierre Moerlen's Gongquote:Op woensdag 29 december 2021 23:38 schreef Doevelaer het volgende:
Het is geen jong talent, het is een brok saaiheid, het is de vleesgeworden netnietheid.quote:Op woensdag 29 december 2021 23:37 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wat heb jij toch tegen de sympathieke en schroeiende Jonny?
@Hitler?quote:Op woensdag 29 december 2021 23:38 schreef Doevelaer het volgende:
10k stappen zo goed als binnen ouwe reusquote:Op woensdag 29 december 2021 23:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dartsfit
Jou ren ik er wel uit
Netnietheidquote:Op woensdag 29 december 2021 23:38 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het is geen jong talent, het is een brok saaiheid, het is de vleesgeworden netnietheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |