Lekker copy-pasteje weer hoor.quote:Op woensdag 29 december 2021 23:35 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Een aantal leuke weetjes:
- Admins/mods hebben de mogelijkheid om de publieke opinie te sturen door het aantal likes van een bepaald comment kunstmatig te verhogen danwel te verlagen
- Admins/mods hebben de mogelijkheid priveberichten van user in de volledigheid mee te lezen.
- Admins/mods zouden neutraal moeten zijn maar een groot gedeelte is te simpel en trekt alle feedback persoonlijk aan en nemen zelfs actief deel aan het belachelijk maken van een deel van hun gebruikers.
Nog niet een heel groot probleempje maar er moet nu wel even wat gebeurenquote:
Dit heb ik op verzoek van @Coco ergens in deze reeks al toegelichtquote:Op woensdag 29 december 2021 23:35 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Een aantal leuke weetjes:
- Admins/mods hebben de mogelijkheid om de publieke opinie te sturen door het aantal likes van een bepaald comment kunstmatig te verhogen danwel te verlagen
- Admins/mods hebben de mogelijkheid priveberichten van user in de volledigheid mee te lezen.
- Admins/mods zouden neutraal moeten zijn maar een groot gedeelte is te simpel en trekt alle feedback persoonlijk aan en nemen zelfs actief deel aan het belachelijk maken van een deel van hun gebruikers.
Geen smaak oftewel CORREDquote:Op woensdag 29 december 2021 23:35 schreef Tagliano het volgende:
Oke dan moet ik jullie wel wat vertellen
Ik vind karamel zeezout chocola best lekker
Dat mag zeer zekerquote:Op woensdag 29 december 2021 23:35 schreef Tagliano het volgende:
Ben jij zo één. Dan vind je worteltaart en macarons zeker ook lekkerquote:Op woensdag 29 december 2021 23:35 schreef Tagliano het volgende:
Worteltaartquote:Op woensdag 29 december 2021 23:37 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ben jij zo één. Dan vind je worteltaart en macarons zeker ook lekker
Blijft Smiss, zet is nog niet wegquote:Op woensdag 29 december 2021 23:36 schreef Tagliano het volgende:
Ja jammer Kleet
Nu heb je een probleem
Dat eet ik zeer zelden maar ik kaan het ongetwijfeld wel wegquote:Op woensdag 29 december 2021 23:37 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ben jij zo één. Dan vind je worteltaart en macarons zeker ook lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |