SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Debutanten (17)
*Mitchell, *Soutar, Heaver, Borland, Rusty-Jake Rodriguez, Lewy Williams, Hempel, Barslow, Benecky, *Landman, Norman, Juan Rodriguez, Schmutzler, Shibata, KY Smith, *Jim Williams
* Speelde al wel op het BDO WK
Finales TV Toernooien in 2021SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
Toernooipagina PDC website
Twitter PDC
Wikipedia [Engels]
Live Score (Original)
Live Score 2.0
Dartconnect, premier software platform
Virtuele OOM (Order of Merit)
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Zou jij bukken voor @Lonaa ?quote:
Ze wil vast wel bukken voor mijquote:Op woensdag 29 december 2021 23:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zou jij bukken voor @:Lonaa ?
(ik heb het idee dat ik die Brand Winter misschien beter niet had kunnen nemen)
Daar denkt jouw Ma Flodder heel anders overquote:Op woensdag 29 december 2021 23:31 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
BLACK? Komt er hier NIET in. @:Zipportal
Niet lekkerquote:Op woensdag 29 december 2021 23:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zou jij bukken voor @:Lonaa ?
(ik heb het idee dat ik die Brand Winter misschien beter niet had kunnen nemen)
Das ook weer zo gvdquote:Op woensdag 29 december 2021 23:32 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Daar denkt jouw Ma Flodder heel anders over
Oke als je wil carpoolen hoor ik het welquote:Op woensdag 29 december 2021 23:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze wil vast wel bukken voor mij![]()
Dm.quote:Op woensdag 29 december 2021 23:32 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Jazeker, maar ik ben geen verraaier.
Wie het eerst is!!quote:Op woensdag 29 december 2021 23:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Oke als je wil carpoolen hoor ik het wel
Dat niet maar het mag niet en het past natuurlijk niet in het warme bad dat DRT isquote:
Wat is jouw mening over karamel zeezout chocolaquote:Op woensdag 29 december 2021 23:34 schreef Doevelaer het volgende:
Van die zoute sticks, maar dan met een fucking caramel laagje er omheen. Waarom.
Dat kan echt niet.quote:Op woensdag 29 december 2021 23:34 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wat is jouw mening over karamel zeezout chocola
Laatst getest door Jan Roos, die vond het ook niksquote:Op woensdag 29 december 2021 23:34 schreef Doevelaer het volgende:
Van die zoute sticks, maar dan met een fucking caramel laagje er omheen. Waarom.
ranzigquote:Op woensdag 29 december 2021 23:34 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ranzigquote:Op woensdag 29 december 2021 23:34 schreef Tagliano het volgende:
[..]
LEEEUKKKKKK FRANKquote:Op woensdag 29 december 2021 23:35 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Laatst getest door Jan Roos, die vond het ook niks
Een aantal leuke weetjes:quote:Op woensdag 29 december 2021 23:34 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat niet maar het mag niet en het past natuurlijk niet in het warme bad dat DRT is
Dit kan echt niet. Man man man.quote:
Best smakelijk. In tegenstelling tot zoute sticks met een karamelomhulselquote:Op woensdag 29 december 2021 23:34 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |