Ik haal ze ook, maar die bijwerkingen zijn niet altijd leukquote:Op donderdag 30 december 2021 08:03 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik wil zoveel mogenlijk gratis spuiten maakt mij niks uit wat![]()
Tuurlijk welquote:Op donderdag 30 december 2021 08:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik haal ze ook, maar die bijwerkingen zijn niet altijd leuk
Dit is heel bijzonder ja. Wat je hoort is dat mensen eigenlijk alleen van de eerste prik ernstig last kunnen hebben.quote:Op donderdag 30 december 2021 08:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat hoop ik ook. Dit is echt niet en ik schrok me het apenzuur
quote:Op donderdag 30 december 2021 07:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK ook moderna, moet die troep nooit weer. Ben gewoon gaan vloeien als een gek, komt van moderna zeggen ze
Heb hem donderdag gehad, vrijdag gaan vloeien en nu nog. Moet zo weer naar de dokter
En mijn arm ppfff drie dagen niet kunnen tillen kon er nog geen t shirt op verdragen.
Van pfizer had ik dat gelukkig allemaal niet zo, wel een beetje een zere arm en wat gammel
Maar dit loop al een paar dagen met lichte weeen
Beterschap Dottie !quote:Op donderdag 30 december 2021 08:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat hoop ik ook. Dit is echt niet en ik schrok me het apenzuur
Sterktequote:Op donderdag 30 december 2021 07:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK ook moderna, moet die troep nooit weer. Ben gewoon gaan vloeien als een gek, komt van moderna zeggen ze
Heb hem donderdag gehad, vrijdag gaan vloeien en nu nog. Moet zo weer naar de dokter
En mijn arm ppfff drie dagen niet kunnen tillen kon er nog geen t shirt op verdragen.
Van pfizer had ik dat gelukkig allemaal niet zo, wel een beetje een zere arm en wat gammel
Maar dit loop al een paar dagen met lichte weeen
De bijwerkingen zijn uitzonderingen maar wel balen ja.quote:Op donderdag 30 december 2021 08:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik haal ze ook, maar die bijwerkingen zijn niet altijd leuk
Was net bij de dokter, er zijn mensen die krijgen maag, darm en baarmoeder bloedingen van die modernaquote:Op donderdag 30 december 2021 08:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dit is heel bijzonder ja. Wat je hoort is dat mensen eigenlijk alleen van de eerste prik ernstig last kunnen hebben.
Sterkte.
Dank jequote:Op donderdag 30 december 2021 08:06 schreef pullup het volgende:
[..]Dat is beroerd zeg . Snelle beterschap toegewenst
quote:
thnxquote:
Thnxquote:Op donderdag 30 december 2021 08:36 schreef StevenHyde het volgende:
Beterschap Dotteke
Ik mag zondagavond mijn booster halen. Blij mee. Vandaag thuiswerken een dagje.
Thnxquote:Op donderdag 30 december 2021 08:54 schreef cafca het volgende:
Beterschap, Dotteke!
Ik mag zondagmorgen.
Gelukkig maar, beter als je geen last hebt.quote:Op donderdag 30 december 2021 09:58 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
De bijwerkingen zijn uitzonderingen maar wel balen ja.
Hier Moderna en totaal geen last, net als bij de eerste twee ook totaal geen last.
Netjes Nijnquote:Op donderdag 30 december 2021 10:17 schreef oma-Nijn het volgende:
Het is vandaag alweer precies een jaar geleden, dat ik werd geopereerd.
Min 39 kilo...nog steeds iedere dag blij mee.![]()
Leukquote:Op donderdag 30 december 2021 12:01 schreef oma-Nijn het volgende:
@:engine, gefeliciteerd![]()
![]()
Hier is mama zeekoe net bevallen (onderin zie je het bloed)
[ afbeelding ]
Hier zie je het jong (donkere)
[ afbeelding ]
Yeah! Mooi nog voor het nieuwe jaar!quote:Op donderdag 30 december 2021 12:01 schreef oma-Nijn het volgende:
@:engine, gefeliciteerd![]()
![]()
Hier is mama zeekoe net bevallen (onderin zie je het bloed)
[ afbeelding ]
Hier zie je het jong (donkere)
[ afbeelding ]
Open of dicht?quote:Op donderdag 30 december 2021 12:28 schreef cafca het volgende:
Zo, het is echt warm!
Ik ga zo lekker buiten kniepertjes bakken.
13 graden hier, wacht tot het droog is.. daarna maar even wandeling maken.. Je moet toch watquote:Op donderdag 30 december 2021 12:28 schreef cafca het volgende:
Zo, het is echt warm!
Ik ga zo lekker buiten kniepertjes bakken.
Ja, ik ook. Stonden mensen te filmen. Dus hopelijk komt er nog een wat duidelijker filmpje. Verder nog zwangeren in het dierenrijk met een stream?quote:Op donderdag 30 december 2021 12:29 schreef engine het volgende:
[..]
Leuk![]()
![]()
Ik heb het even terug gekeken. Mooi om te zien. Nu kijken of ik het zeekoetje ook live kan vinden
Toevallig was gisteren op de radio het hoe en waarom, anders had ik het niet geweten.quote:
Tja, het is hier familietraditie. Wij kregen ze vroeger bij omaquote:Op donderdag 30 december 2021 12:36 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Toevallig was gisteren op de radio het hoe en waarom, anders had ik het niet geweten.
Nee,knieperties open en dichtquote:Op donderdag 30 december 2021 12:39 schreef Mrsloveable het volgende:
Huh kniepertjes apparaat open en dicht?
Ah vegters rolleltjesquote:Op donderdag 30 december 2021 12:42 schreef cafca het volgende:
[..]
Nee,knieperties open en dicht
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 30 december 2021 12:42 schreef cafca het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De platte voor het oude jaar, dat zich uitgerold heeft, de rolletjes voor het nieuwe jaar, met slaģroom erin
Weer wat geleerdquote:Op donderdag 30 december 2021 12:42 schreef cafca het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De platte voor het oude jaar, dat zich uitgerold heeft, de rolletjes voor het nieuwe jaar, met slaģroom erin
Niet dat ik weet helaasquote:Op donderdag 30 december 2021 12:35 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Stonden mensen te filmen. Dus hopelijk komt er nog een wat duidelijker filmpje. Verder nog zwangeren in het dierenrijk met een stream?
1770quote:Op donderdag 30 december 2021 12:50 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Weer wat geleerd![]()
Dit is nieuw voor me dus even gegoogled. En ik lees dat er ooit een volksopstand om de kniepertjes is geweest:
https://nl.wikipedia.org/wiki/IJzerkoekenoproer
Nou.. we zijn flink geëvolueerdquote:....De protestbijeenkomst werd verboden, omdat men bang was voor rellen...
Ahhquote:Op donderdag 30 december 2021 12:41 schreef cafca het volgende:
[..]
Tja, het is hier familietraditie. Wij kregen ze vroeger bij oma
Leuk hoor, al dat kleine spul. We wachten maar op het voorjaar.quote:Op donderdag 30 december 2021 12:56 schreef engine het volgende:
[..]
Niet dat ik weet helaas
Las gisteren trouwens dat alles goed gaat met het neushoornjong![]()
[ afbeelding ]
Ook net zitten kijkenquote:
Schattig altijd die baby diertjes, kijk nu een baby pinguïn die beetje verlegen en bang isquote:Op donderdag 30 december 2021 13:10 schreef engine het volgende:
[..]
Ook net zitten kijken
Als een magneetje aan mama zeekoe geplakt
quote:Op donderdag 30 december 2021 13:12 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Schattig altijd die baby diertjes, kijk nu een baby pinguïn die beetje verlegen en bang is![]()
quote:Op donderdag 30 december 2021 12:42 schreef cafca het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wow!quote:
Heb je per ongeluk een restaurant besteld?quote:Op donderdag 30 december 2021 13:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zit ff te neuzen op Ali... Nu weet ik dat transport duur is tegenwoordig... maar ik denk dat ik hier 5 chinezen bij krijg ofzo
[ afbeelding ]
Niet slecht..quote:Op donderdag 30 december 2021 13:26 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Heb je per ongeluk een restaurant besteld?
quote:Op donderdag 30 december 2021 13:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zit ff te neuzen op Ali... Nu weet ik dat transport duur is tegenwoordig... maar ik denk dat ik hier 5 chinezen bij krijg ofzo
[ afbeelding ]
Kan je er niet beter zelf 1 bouwen dan?quote:Op donderdag 30 december 2021 13:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Niet slecht..
Een drankfabriek
[ afbeelding ]
Ik heb al een zelfgebouwdequote:Op donderdag 30 december 2021 13:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan je er niet beter zelf 1 bouwen dan?
Hebben ze hele series over op Nat Geo
Sommige onderdelen ervan heb ik idd geprint.. maar het meeste word te warm en dan smelten mijn onderdelenquote:
Dan is zelf de op schaling bouwen goedkoper gok ikquote:Op donderdag 30 december 2021 13:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik heb al een zelfgebouwde![]()
Dacht ff op te schalen
quote:Op donderdag 30 december 2021 13:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan is zelf de op schaling bouwen goedkoper gok ik
En waarschijnlijk kwalitatief beter ook.
Ik denk dat GOA iets anders een andere opdracht geeft.quote:Op donderdag 30 december 2021 13:34 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Je kan beter gelijk je drankjes printen![]()
"Tea, Earl Grey, Hot"
Uitgeslapen? Jetlag, of al braaf aan de was?quote:Op donderdag 30 december 2021 13:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat GOA iets anders een andere opdracht geeft.
quote:Op donderdag 30 december 2021 13:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat GOA iets anders een andere opdracht geeft.
Ik heb tot half 9 geslapen en dat is voor mijn doen uitslapen, de eerste wasjes hangen al, in huis is het 21 graden en ik heb een trui aan en sjaal om.quote:Op donderdag 30 december 2021 13:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Uitgeslapen? Jetlag, of al braaf aan de was?
De tijd zal het leren, als ik in het vliegtuig corona zou hebben opgelopen duurt het nog even voordat ik daar klachten van krijg.quote:Op donderdag 30 december 2021 13:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ben jij wel corona vrij teruggekomen?
Zo. Kassa!quote:Op donderdag 30 december 2021 13:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De tijd zal het leren, als ik in het vliegtuig corona zou hebben opgelopen duurt het nog even voordat ik daar klachten van krijg.
Eenmaal op Bonaire veranderden de maatregelen, behalve vooraf een PCR-test moest je vanaf vorige week woensdag een sneltest bij aankomst en na drie dagen op het eiland nog eens een PCR-test doen, kosten voor 2 personen $250.
Ik ga kijken of ik hem groter via dm kan versturen, het was echt een bosje schildpaddenquote:Op donderdag 30 december 2021 13:46 schreef Domnivoor het volgende:
@:Deisyy kun je me de originele foto toesturen? Of is die niet groter?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |