quote:
Heb je per ongeluk een restaurant besteld?quote:Op donderdag 30 december 2021 13:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zit ff te neuzen op Ali... Nu weet ik dat transport duur is tegenwoordig... maar ik denk dat ik hier 5 chinezen bij krijg ofzo
[ afbeelding ]
Niet slecht..quote:Op donderdag 30 december 2021 13:26 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Heb je per ongeluk een restaurant besteld?
quote:Op donderdag 30 december 2021 13:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zit ff te neuzen op Ali... Nu weet ik dat transport duur is tegenwoordig... maar ik denk dat ik hier 5 chinezen bij krijg ofzo
[ afbeelding ]
Kan je er niet beter zelf 1 bouwen dan?quote:Op donderdag 30 december 2021 13:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Niet slecht..
Een drankfabriek
[ afbeelding ]
Ik heb al een zelfgebouwdequote:Op donderdag 30 december 2021 13:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan je er niet beter zelf 1 bouwen dan?
Hebben ze hele series over op Nat Geo
Je kan beter gelijk je drankjes printenquote:
Sommige onderdelen ervan heb ik idd geprint.. maar het meeste word te warm en dan smelten mijn onderdelenquote:
Dan is zelf de op schaling bouwen goedkoper gok ikquote:Op donderdag 30 december 2021 13:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik heb al een zelfgebouwde![]()
Dacht ff op te schalen
quote:Op donderdag 30 december 2021 13:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan is zelf de op schaling bouwen goedkoper gok ik
En waarschijnlijk kwalitatief beter ook.
Ik denk dat GOA iets anders een andere opdracht geeft.quote:Op donderdag 30 december 2021 13:34 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Je kan beter gelijk je drankjes printen![]()
"Tea, Earl Grey, Hot"
Uitgeslapen? Jetlag, of al braaf aan de was?quote:Op donderdag 30 december 2021 13:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat GOA iets anders een andere opdracht geeft.
quote:Op donderdag 30 december 2021 13:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat GOA iets anders een andere opdracht geeft.
Ik heb tot half 9 geslapen en dat is voor mijn doen uitslapen, de eerste wasjes hangen al, in huis is het 21 graden en ik heb een trui aan en sjaal om.quote:Op donderdag 30 december 2021 13:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Uitgeslapen? Jetlag, of al braaf aan de was?
De tijd zal het leren, als ik in het vliegtuig corona zou hebben opgelopen duurt het nog even voordat ik daar klachten van krijg.quote:Op donderdag 30 december 2021 13:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ben jij wel corona vrij teruggekomen?
Zo. Kassa!quote:Op donderdag 30 december 2021 13:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De tijd zal het leren, als ik in het vliegtuig corona zou hebben opgelopen duurt het nog even voordat ik daar klachten van krijg.
Eenmaal op Bonaire veranderden de maatregelen, behalve vooraf een PCR-test moest je vanaf vorige week woensdag een sneltest bij aankomst en na drie dagen op het eiland nog eens een PCR-test doen, kosten voor 2 personen $250.
Ik ga kijken of ik hem groter via dm kan versturen, het was echt een bosje schildpaddenquote:Op donderdag 30 december 2021 13:46 schreef Domnivoor het volgende:
@:Deisyy kun je me de originele foto toesturen? Of is die niet groter?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |