Ik haal ze ook, maar die bijwerkingen zijn niet altijd leukquote:Op donderdag 30 december 2021 08:03 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik wil zoveel mogenlijk gratis spuiten maakt mij niks uit wat![]()
Tuurlijk welquote:Op donderdag 30 december 2021 08:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik haal ze ook, maar die bijwerkingen zijn niet altijd leuk
Dit is heel bijzonder ja. Wat je hoort is dat mensen eigenlijk alleen van de eerste prik ernstig last kunnen hebben.quote:Op donderdag 30 december 2021 08:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat hoop ik ook. Dit is echt niet en ik schrok me het apenzuur
quote:Op donderdag 30 december 2021 07:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK ook moderna, moet die troep nooit weer. Ben gewoon gaan vloeien als een gek, komt van moderna zeggen ze
Heb hem donderdag gehad, vrijdag gaan vloeien en nu nog. Moet zo weer naar de dokter
En mijn arm ppfff drie dagen niet kunnen tillen kon er nog geen t shirt op verdragen.
Van pfizer had ik dat gelukkig allemaal niet zo, wel een beetje een zere arm en wat gammel
Maar dit loop al een paar dagen met lichte weeen
Beterschap Dottie !quote:Op donderdag 30 december 2021 08:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat hoop ik ook. Dit is echt niet en ik schrok me het apenzuur
Sterktequote:Op donderdag 30 december 2021 07:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK ook moderna, moet die troep nooit weer. Ben gewoon gaan vloeien als een gek, komt van moderna zeggen ze
Heb hem donderdag gehad, vrijdag gaan vloeien en nu nog. Moet zo weer naar de dokter
En mijn arm ppfff drie dagen niet kunnen tillen kon er nog geen t shirt op verdragen.
Van pfizer had ik dat gelukkig allemaal niet zo, wel een beetje een zere arm en wat gammel
Maar dit loop al een paar dagen met lichte weeen
De bijwerkingen zijn uitzonderingen maar wel balen ja.quote:Op donderdag 30 december 2021 08:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik haal ze ook, maar die bijwerkingen zijn niet altijd leuk
Was net bij de dokter, er zijn mensen die krijgen maag, darm en baarmoeder bloedingen van die modernaquote:Op donderdag 30 december 2021 08:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dit is heel bijzonder ja. Wat je hoort is dat mensen eigenlijk alleen van de eerste prik ernstig last kunnen hebben.
Sterkte.
Dank jequote:Op donderdag 30 december 2021 08:06 schreef pullup het volgende:
[..]Dat is beroerd zeg . Snelle beterschap toegewenst
quote:
thnxquote:
Thnxquote:Op donderdag 30 december 2021 08:36 schreef StevenHyde het volgende:
Beterschap Dotteke
Ik mag zondagavond mijn booster halen. Blij mee. Vandaag thuiswerken een dagje.
Thnxquote:Op donderdag 30 december 2021 08:54 schreef cafca het volgende:
Beterschap, Dotteke!
Ik mag zondagmorgen.
Gelukkig maar, beter als je geen last hebt.quote:Op donderdag 30 december 2021 09:58 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
De bijwerkingen zijn uitzonderingen maar wel balen ja.
Hier Moderna en totaal geen last, net als bij de eerste twee ook totaal geen last.
Netjes Nijnquote:Op donderdag 30 december 2021 10:17 schreef oma-Nijn het volgende:
Het is vandaag alweer precies een jaar geleden, dat ik werd geopereerd.
Min 39 kilo...nog steeds iedere dag blij mee.![]()
Leukquote:Op donderdag 30 december 2021 12:01 schreef oma-Nijn het volgende:
@:engine, gefeliciteerd![]()
![]()
Hier is mama zeekoe net bevallen (onderin zie je het bloed)
[ afbeelding ]
Hier zie je het jong (donkere)
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |