MOrguh, ik doe met je meequote:Op donderdag 30 december 2021 06:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Dat noemen ze vakantie... ben ik elke ochtend om 6 uur klaarwakker ...
Koffie dan maar en goedemorgen
Werkzequote:
Werkzequote:
Ook last van de prik?quote:Op donderdag 30 december 2021 07:47 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemorgen, ik las dat veel mensen zo lang moesten wachten bij het prikken. Ik had 15.55 uur een afspraak. Waren er om 15.30 uur al. Zo doorlopen, ook voor Silverfox extra afspraak. Zaten 15.40 uur alweer in de auto. Het lopen van en naar auto duurde het langst.
Oh, niet gezeten. Hup gelijk naar buiten.
Hier net zo Nijn, welke heb jij gehad?quote:Op donderdag 30 december 2021 07:47 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemorgen, ik las dat veel mensen zo lang moesten wachten bij het prikken. Ik had 15.55 uur een afspraak. Waren er om 15.30 uur al. Zo doorlopen, ook voor Silverfox extra afspraak. Zaten 15.40 uur alweer in de auto. Het lopen van en naar auto duurde het langst.
Beter. Behalve de absurde locatie was bij mij ook prima geregeld. Ik bleef een paar minuutjes zitten na de prik omdat ze goede koffie klaar hadden staan. 10 minuten totaal binnen geweest denk ik.quote:Op donderdag 30 december 2021 07:47 schreef oma-Nijn het volgende:
Nee, zelfs geen stijve arm. Die had ik de vorige keer wel.quote:
Ik had Moderna.quote:Op donderdag 30 december 2021 07:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier net zo Nijn, welke heb jij gehad?
Ook snel dus. Opa kwam uit (stoffig) werk..dan is het geen koffietijd meerquote:Op donderdag 30 december 2021 07:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Beter. Behalve de absurde locatie was bij mij ook prima geregeld. Ik bleef een paar minuutjes zitten na de prik omdat ze goede koffie klaar hadden staan. 10 minuten totaal binnen geweest denk ik.
IK ook moderna, moet die troep nooit weer. Ben gewoon gaan vloeien als een gek, komt van moderna zeggen zequote:Op donderdag 30 december 2021 07:56 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik had Moderna.
Het zal ook wel met de grootte van de locatie te maken hebben. We moesten nu naar het Congresgebouw, dat is echt mega.
quote:Op donderdag 30 december 2021 07:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK ook moderna, moet die troep nooit weer. Ben gewoon gaan vloeien als een gek, komt van moderna zeggen ze
Heb hem donderdag gehad, vrijdag gaan vloeien en nu nog. Moet zo weer naar de dokter
En mijn arm ppfff drie dagen niet kunnen tillen kon er nog geen t shirt op verdragen.
Van pfizer had ik dat gelukkig allemaal niet zo, wel een beetje een zere arm en wat gammel
Maar dit loop al een paar dagen met lichte weeen
quote:Op donderdag 30 december 2021 07:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK ook moderna, moet die troep nooit weer. Ben gewoon gaan vloeien als een gek, komt van moderna zeggen ze
Heb hem donderdag gehad, vrijdag gaan vloeien en nu nog. Moet zo weer naar de dokter
En mijn arm ppfff drie dagen niet kunnen tillen kon er nog geen t shirt op verdragen.
Van pfizer had ik dat gelukkig allemaal niet zo, wel een beetje een zere arm en wat gammel
Ik wil zoveel mogenlijk gratis spuiten maakt mij niks uit watquote:Op donderdag 30 december 2021 07:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat hoop ik ook. Dit is echt niet en ik schrok me het apenzuurquote:Op donderdag 30 december 2021 08:02 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]Dat is waardeloos. Hopelijk knap je snel weer op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |