Yeah! Mooi nog voor het nieuwe jaar!quote:Op donderdag 30 december 2021 12:01 schreef oma-Nijn het volgende:
@:engine, gefeliciteerd![]()
![]()
Hier is mama zeekoe net bevallen (onderin zie je het bloed)
[ afbeelding ]
Hier zie je het jong (donkere)
[ afbeelding ]
Open of dicht?quote:Op donderdag 30 december 2021 12:28 schreef cafca het volgende:
Zo, het is echt warm!
Ik ga zo lekker buiten kniepertjes bakken.
13 graden hier, wacht tot het droog is.. daarna maar even wandeling maken.. Je moet toch watquote:Op donderdag 30 december 2021 12:28 schreef cafca het volgende:
Zo, het is echt warm!
Ik ga zo lekker buiten kniepertjes bakken.
Ja, ik ook. Stonden mensen te filmen. Dus hopelijk komt er nog een wat duidelijker filmpje. Verder nog zwangeren in het dierenrijk met een stream?quote:Op donderdag 30 december 2021 12:29 schreef engine het volgende:
[..]
Leuk![]()
![]()
Ik heb het even terug gekeken. Mooi om te zien. Nu kijken of ik het zeekoetje ook live kan vinden
Toevallig was gisteren op de radio het hoe en waarom, anders had ik het niet geweten.quote:
Tja, het is hier familietraditie. Wij kregen ze vroeger bij omaquote:Op donderdag 30 december 2021 12:36 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Toevallig was gisteren op de radio het hoe en waarom, anders had ik het niet geweten.
Nee,knieperties open en dichtquote:Op donderdag 30 december 2021 12:39 schreef Mrsloveable het volgende:
Huh kniepertjes apparaat open en dicht?
Ah vegters rolleltjesquote:Op donderdag 30 december 2021 12:42 schreef cafca het volgende:
[..]
Nee,knieperties open en dicht
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 30 december 2021 12:42 schreef cafca het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De platte voor het oude jaar, dat zich uitgerold heeft, de rolletjes voor het nieuwe jaar, met slaģroom erin
Weer wat geleerdquote:Op donderdag 30 december 2021 12:42 schreef cafca het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De platte voor het oude jaar, dat zich uitgerold heeft, de rolletjes voor het nieuwe jaar, met slaģroom erin
Niet dat ik weet helaasquote:Op donderdag 30 december 2021 12:35 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Stonden mensen te filmen. Dus hopelijk komt er nog een wat duidelijker filmpje. Verder nog zwangeren in het dierenrijk met een stream?
1770quote:Op donderdag 30 december 2021 12:50 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Weer wat geleerd![]()
Dit is nieuw voor me dus even gegoogled. En ik lees dat er ooit een volksopstand om de kniepertjes is geweest:
https://nl.wikipedia.org/wiki/IJzerkoekenoproer
Nou.. we zijn flink geėvolueerdquote:....De protestbijeenkomst werd verboden, omdat men bang was voor rellen...
Ahhquote:Op donderdag 30 december 2021 12:41 schreef cafca het volgende:
[..]
Tja, het is hier familietraditie. Wij kregen ze vroeger bij oma
Leuk hoor, al dat kleine spul. We wachten maar op het voorjaar.quote:Op donderdag 30 december 2021 12:56 schreef engine het volgende:
[..]
Niet dat ik weet helaas
Las gisteren trouwens dat alles goed gaat met het neushoornjong![]()
[ afbeelding ]
Ook net zitten kijkenquote:
Schattig altijd die baby diertjes, kijk nu een baby pinguļn die beetje verlegen en bang isquote:Op donderdag 30 december 2021 13:10 schreef engine het volgende:
[..]
Ook net zitten kijken
Als een magneetje aan mama zeekoe geplakt
quote:Op donderdag 30 december 2021 13:12 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Schattig altijd die baby diertjes, kijk nu een baby pinguļn die beetje verlegen en bang is![]()
quote:Op donderdag 30 december 2021 12:42 schreef cafca het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |