Het is maar wat je nauwelijks noemt.quote:Op woensdag 29 december 2021 19:36 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Welke goede redenen zijn dat? Aangezien ze nauwelijks tegen transmissie werken.
Maar dan toch maar nemen die prik, ondanks dat je niet weet wat die derde prik op middellange termijn doet? En die 4e prik ook maar nou je toch bezig bent.quote:Op woensdag 29 december 2021 19:39 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Het is maar wat je nauwelijks noemt.
Daarnaast is helemaal nog niet bekend wat een eventuele derde prik op de middellange termijn doet.
Leuke stemmingmakerij van de T weer.quote:Op woensdag 29 december 2021 19:37 schreef Confetti het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)-ik-voel-me-belazerd
Er is geen andere reden om Moderna te geven aan ouderen dan dat Hugo godverdomme weer heeft lopen kutten met de inkoop van Pfizer. Moderna is tweerangs.
Hubert Bruls-achtigen, pensionado's en andere risicogroepers kunnen ook bijdragen aan verbetering door zichzelf thuis op te sluiten.quote:Op woensdag 29 december 2021 19:37 schreef Catatafishh het volgende:
[..]
Jongeren met rust laten is geen zekerheidje. Als ook zij kunnen zorgen voor verbetering door te boosteren dan zij dat zo.
Waarom zou Moderna tweederangs zijn?quote:Op woensdag 29 december 2021 19:37 schreef Confetti het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)-ik-voel-me-belazerd
Er is geen andere reden om Moderna te geven aan ouderen dan dat Hugo godverdomme weer heeft lopen kutten met de inkoop van Pfizer. Moderna is tweerangs.
Het is natuurlijk wel zo dat ze nu goedkope arbeidskrachten tekort komen en dat zal alleen maar meer worden. Heel slecht komt het ze in Den Haag dus niet uit.quote:Op woensdag 29 december 2021 18:37 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik denk dat mensen echt niet snappen hoe schadelijk 3 verstoorde schooljaren op rij is voor de ontwikkeling van een kind.
Anne-Fleur en Roderick uit het Gooi zullen er uiteindelijk wel prima uit komen. Maar Achmed en Sjonny uit Nieuw-West niet. De kloof tussen arm en rijk wordt alleen maar groter.
Zò krijg je dus een ontwrichte en failliete samenleving. Lekker gewerkt jongens.
Simpel.quote:Op woensdag 29 december 2021 19:39 schreef mir1986 het volgende:
Ben benieuwd wat ze doen met de mensen die straks vier/vijf/zes prikken achterlopen.
Gaat toch om dat het binnen x maanden is dat je je laatste prik heb gehad?quote:Op woensdag 29 december 2021 19:39 schreef mir1986 het volgende:
Ben benieuwd wat ze doen met de mensen die straks vier/vijf/zes prikken achterlopen.
Worden aangewezen als moordenaars door vele volgeboosterden en natuurlijk QR-code niet meer geldig.quote:Op woensdag 29 december 2021 19:39 schreef mir1986 het volgende:
Vooral door zich te vaccineren.quote:Op woensdag 29 december 2021 19:41 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Hubert Bruls-achtigen, pensionado's en andere risicogroepers kunnen ook bijdragen aan verbetering door zichzelf thuis op te sluiten.
Je weet ook niet of je vandaag geschept wordt door een auto. Toch maar even binnen blijven dus.quote:Op woensdag 29 december 2021 19:41 schreef tja77 het volgende:
Maar dan toch maar nemen die prik, ondanks dat je niet weet wat die derde prik op middellange termijn doet?
quote:Volgens topman David Nabarro van wereldgezondheidsorganisatie WHO is er reden om optimistisch te zijn over 2022. Volgens de topman, belast met coronabeleid binnen de organisatie, lijkt het erop dat de omikronvariant een stap op weg is naar het einde van de pandemie.
In een interview met een Amerikaanse radiozender drukt hij iedereen op het hart ook deze variant 'zeer serieus te nemen', maar zegt hij deze variant veel liever te zien dan de vorige deltavariant. "Äls we moeten kiezen tussen leven met delta of leven met omikron, dan is de laatste absoluut de minste van de twee kwaden."
Eerdere pandemieën verliepen meestal volgens hetzelfde patroon, zegt Nabarro. "Het virus muteert in een besmettelijker, maar minder gevaarlijke variant. Omikron is een duidelijke stap op weg naar een wereld waarin corona niet gevaarlijker is dan een verkoudheid."
Volgens hem zou het zelfs nog in 2022 kunnen gebeuren dat de pandemie in grote delen van de wereld niet meer zo allesbepalend hoeft te zijn.
Mag niet naar de kapper want ik heb m’n booster nog niet gehad…quote:Op woensdag 29 december 2021 19:42 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Worden aangewezen als moordenaars door vele volgeboosterden en natuurlijk QR-code niet meer geldig.
Je gaat dan sowieso krijgen dat mensen pas gaan boosteren als ze hun groene vinkje dreigen te verliezen. Het draait al lang niet meer om gezondheid voor de meesten.quote:Op woensdag 29 december 2021 19:39 schreef mir1986 het volgende:
Klopt. Als het namelijk om iemands gezondheid had gegaan was er maar één rationele keuze mogelijk.quote:Op woensdag 29 december 2021 19:44 schreef WheeledWarrior het volgende:
Het draait al lang niet meer om gezondheid voor de meesten.
Dat gaat bij mij al -tig jaren goed hoor.quote:Op woensdag 29 december 2021 19:43 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Je weet ook niet of je vandaag geschept wordt door een auto. Toch maar even binnen blijven dus.
En dát is nu precies de sleutel tot het einde van de coronacrisis; Omicron, en niet een acupunctuur van vaccins.quote:
Dit is precies het grote probleem. Ik snap niet dat het daar amper over gaat.quote:Op woensdag 29 december 2021 19:44 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Je gaat dan sowieso krijgen dat mensen pas gaan boosteren als ze hun groene vinkje dreigen te verliezen. Het draait al lang niet meer om gezondheid voor de meesten.
Zeg maar dag tegen je groene vinkje.quote:Op woensdag 29 december 2021 19:44 schreef Mortaxx het volgende:
Ik ben wel plan de booster over te slaan en vind mezelf toch een redelijk persoon
De kans is groter dat je op een dag verongelukt in het verkeer dan dat je lul eraf gaat vallen als je geboosterd wordt.quote:Op woensdag 29 december 2021 19:45 schreef tja77 het volgende:
Dat gaat bij mij al -tig jaren goed hoor.
Als ik zo even de stemming peil in mijn omgeving dan is iedereen dubbel gevaccineerd en geboosterd(of bereid de booster te nemen als ze aan de beurt zijn). Het merendeel is ook nog wel bereid om het Omicron-vaccin te nemen maar daarna houdt het bij iedereen ook wel echt op hoor. 3x per jaar boosteren, koekoek.quote:Op woensdag 29 december 2021 19:44 schreef Mortaxx het volgende:
Ik ben wel plan de booster over te slaan en vind mezelf toch een redelijk persoon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |