Prima, als dat is wat nodig is om lockdowns te voorkomen.quote:Op woensdag 29 december 2021 19:22 schreef mir1986 het volgende:
[ twitter ]
Nog drie prikken minimaal te gaan, lekker jezelf volspuiten. Prikken werken maximaal 4 maanden. Ook de jongeren onder ons zullen er aan moeten geloven.
Niet "enkel", maar ik zie toch verdomd veel "diergeneeskunde" en vergelijkbare termen voorbij komen in de lijst van OMT-leden. Daar hadden al lang en breed o.a. psychologen horen te zitten.quote:Op woensdag 29 december 2021 19:24 schreef Momo het volgende:
[..]
Wie uit het OMT is enkel een veearts dan?
Je hebt waarschijnlijk niet verder gelezen danquote:Op woensdag 29 december 2021 19:27 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Niet "enkel", maar ik zie toch verdomd veel "diergeneeskunde" en vergelijkbare termen voorbij komen in de lijst van OMT-leden. Daar hadden al lang en breed o.a. psychologen horen te zitten.
https://www.rivm.nl/coronavirus-covid-19/omtquote:In geval van een OMT-Zoönosen (OMT-Z) is de decaan van de Faculteit Diergeneeskunde (UU Universiteit Utrecht) vice-voorzitter en zijn er extra vaste leden:
Ja daar heb je wat aan als je lul eraf valt na de zoveelste boostershot.quote:Op woensdag 29 december 2021 19:27 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Prima, als dat is wat nodig is om lockdowns te voorkomen.
Helemaal de weg kwijtquote:Op woensdag 29 december 2021 19:22 schreef mir1986 het volgende:
[ twitter ]
Nog drie prikken minimaal te gaan, lekker jezelf volspuiten. Prikken werken maximaal 4 maanden. Ook de jongeren onder ons zullen er aan moeten geloven.
Je hebt ook niets aan je vrijheid als je de trap niet meer op kunt lopen na de zoveelste covidbesmetting.quote:Op woensdag 29 december 2021 19:29 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ja daar heb je wat aan als je lul eraf valt na de zoveelste boostershot.
Ook voor dat kind van 12? Of die dertigjarige? Laat de kwetsbare medemens lekker die prik nemen. Maar echt, zes keer een vaccin moeten nemen? Dan werkt die prik heel goed!quote:Op woensdag 29 december 2021 19:27 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Had je een vraag dan?quote:Op woensdag 29 december 2021 18:20 schreef nostra het volgende:
[..]
Hoe is dit een antwoord op mijn post?
Want de zoveelste besmetting is erger dan de eerste?quote:Op woensdag 29 december 2021 19:31 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Je hebt ook niets aan je vrijheid als je de trap niet meer op kunt lopen na de zoveelste covidbesmetting.
Je bent beter beschermd na een besmetting dan na vaccinatie, dus wat bedoel je precies? Of bedoel je die long COVID gevallen wat vaak ook tussen de oren zit? Verhalen gehoord: niet kunnen werken, maar wel het hele huis kunnen schilderen en drie weken op vakantie. Dan ben je goed ziek hoor.quote:Op woensdag 29 december 2021 19:31 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Je hebt ook niets aan je vrijheid als je de trap niet meer op kunt lopen na de zoveelste covidbesmetting.
Nee, ik heb dat lijstje wel een stukje verder doorgeakkerd.quote:Op woensdag 29 december 2021 19:29 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Je hebt waarschijnlijk niet verder gelezen dan
[..]
https://www.rivm.nl/coronavirus-covid-19/omt
Als je nu die kritische houding eens toepast op je eigen post waar ik op reageerde.quote:Op woensdag 29 december 2021 19:32 schreef tja77 het volgende:
[..]
Want de zoveelste besmetting is erger dan de eerste?
Of is de zoveelste besmetting maar een fractie van de eerste?
Voor risicogroepen primaquote:Op woensdag 29 december 2021 19:32 schreef Catatafishh het volgende:
[..]
Lekker ziek worden, ic-tjes bezetten en het land meehelpen gijzelen is de weg.
Gelukkig komen de geboosterde mensen niet meer op de ic terecht of is dat toch anders?quote:Op woensdag 29 december 2021 19:32 schreef Catatafishh het volgende:
[..]
IC ligt inderdaad vol met 20-ers en 30-ers.quote:Op woensdag 29 december 2021 19:32 schreef Catatafishh het volgende:
[..]
Even kijkenquote:Op woensdag 29 december 2021 19:32 schreef tja77 het volgende:
[..]
Want de zoveelste besmetting is erger dan de eerste?
Of is de zoveelste besmetting maar een fractie van de eerste?
Maar dat is het niet.quote:Op woensdag 29 december 2021 19:27 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Geen idee, dat zullen de experts moeten bepalen. Zolang die goede redenen zien om deze ook aan 12- en 13-jarigen te geven zie ik a priori geen reden om daar mordicus tegen te zijn, laat staan er bij voorbaat al verbolgen over te doen.quote:Op woensdag 29 december 2021 19:32 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Ook voor dat kind van 12? Of die dertigjarige? Laat de kwetsbare medemens lekker die prik nemen. Maar echt, zes keer een vaccin moeten nemen? Dan werkt die prik heel goed!
Veel minder risico, vooralsnogquote:Op woensdag 29 december 2021 19:34 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Gelukkig komen de geboosterde mensen niet meer op de ic terecht of is dat toch anders?
Welke goede redenen zijn dat? Aangezien ze nauwelijks tegen transmissie werken.quote:Op woensdag 29 december 2021 19:35 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Geen idee, dat zullen de experts moeten bepalen. Zolang die goede redenen zien om deze ook aan 12- en 13-jarigen te geven zie ik a priori geen reden om daar mordicus tegen te zijn, laat staan er bij voorbaat al verbolgen over te doen.
Dat je lul eraf valt na de zoveelste boostershot?quote:Op woensdag 29 december 2021 19:34 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Als je nu die kritische houding eens toepast op je eigen post waar ik op reageerde.
Jongeren met rust laten is geen zekerheidje. Als ook zij kunnen zorgen voor verbetering door te boosteren dan zij dat zo.quote:Op woensdag 29 december 2021 19:34 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Voor risicogroepen prima
Maar laat jongeren lekker met rust
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |