Schandalig, meer kan ik er echt niet van maken.quote:
De fantasische modellen van het RIVM bepalen op dit moment dus toekomst van een hele generatie kinderen. Benieuwd hoe we daar over 10 jaar op terugkijken.quote:Volgens hem speelt ook de schade van een langere schoolsluiting voor kinderen mee in het advies van maandag. "Het leed dat wij kinderen aandoen speelt een rol in onze adviezen. Als het ook maar enigszins verantwoord is, pleit ik ervoor dat de scholen weer openen kunnen. Maar dat moet dus wel kunnen in relatie tot de modellen van het RIVM."
Maar als het 10 januari niet kan, wanneer dan wel? Wanneer is het "veilig"?quote:
Het is inderdaad schandalig als ze weer dicht moeten, ik heb er geen andere woorden voor.quote:Op woensdag 29 december 2021 18:30 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Schandalig, meer kan ik er echt niet van maken.
[..]
De fantasische modellen van het RIVM bepalen op dit moment dus toekomst van een hele generatie kinderen. Benieuwd hoe we daar over 10 jaar op terugkijken.
Je bent wat aanhalingstekens vergeten.quote:Op woensdag 29 december 2021 18:32 schreef phpmystyle het volgende:
Ik ben niet zo happig op scholen a priori open, waarschijnlijk moet dan de rest dicht.
Jaap komt nog met een diavoorstelling.quote:Op woensdag 29 december 2021 18:31 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Maar als het 10 januari niet kan, wanneer dan wel? Wanneer is het "veilig"?
Of worden we afgescheept met 1 februari, als de boosters zijn gezet? Is het dan wel "veilig"?
Walgelijk dit... open die scholen goddomme, daar zit je toekomst.quote:
Natuurlijk, mafkezen houd je altijd.quote:Op woensdag 29 december 2021 18:29 schreef THEFXR het volgende:
[..]
mocht er niet vervolgd worden, dan vermoed ik dat de bedreigingen blijven aanhouden.
Is er nog een rest open dan?quote:Op woensdag 29 december 2021 18:32 schreef phpmystyle het volgende:
Ik ben niet zo happig op scholen a priori open, waarschijnlijk moet dan de rest dicht.
Het woord walgelijk schoot ook door mijn hoofd. Het is ook zo lekker makkelijk. Kinderen zitten niet bij Op1 en ze praten ook niet terug...quote:Op woensdag 29 december 2021 18:35 schreef josja het volgende:
[..]
Walgelijk dit... open die scholen goddomme, daar zit je toekomst.
Eens, bij "moet" had dat zeker gemoetenquote:Op woensdag 29 december 2021 18:33 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Je bent wat aanhalingstekens vergeten.
Verder ben ik een groot voorstander van het heropenen van scholen,, buurthuizen en sportvelden. Die sluiting levert schade op die niet in geld te compenseren is. Een winkelsluiting kun je nog wel afkopen.
Ik denk dat mensen echt niet snappen hoe schadelijk 3 verstoorde schooljaren op rij is voor de ontwikkeling van een kind.quote:Op woensdag 29 december 2021 18:32 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Het is inderdaad schandalig als ze weer dicht moeten, ik heb er geen andere woorden voor.
Supermarkten en drogisten kunnen nog dicht.quote:
Dan ben je heel snel van corona af.quote:Op woensdag 29 december 2021 18:37 schreef zalkc het volgende:
[..]
Supermarkten en drogisten kunnen nog dicht.
Vergeet de voordeuren niet. Met een lasapparaat,quote:Op woensdag 29 december 2021 18:37 schreef zalkc het volgende:
[..]
Supermarkten en drogisten kunnen nog dicht.
Is vast wel op te lossen met wat gaarkeukens waar je om 11 uur en 15 uur wat te eten kunt ophalen.quote:Op woensdag 29 december 2021 18:38 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dan ben je heel snel van corona af.
Xi Jing Mark.quote:Op woensdag 29 december 2021 18:38 schreef josja het volgende:
[..]
Vergeet de voordeuren niet. Met een lasapparaat,
Mooi he, na bijna 2 jaar nog altijd niet het probleem gericht aanpakken maar blijven voortploeteren met kansloze symboolregeltjes.quote:Op woensdag 29 december 2021 18:38 schreef Anton91 het volgende:
Wat een geluk hebben ze in Italië dat ze buiten mondkapjes moeten dragen! Als dat niet het geval zou zijn hadden ze nog veel meer besmettingen gehad, vandaag alweer +98k![]()
![]()
Ergens is het wel bizar dat een club van 10 mensen het leven van 18 miljoen Nederlanders bepalen op dit moment.quote:Op woensdag 29 december 2021 18:30 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Schandalig, meer kan ik er echt niet van maken.
[..]
De fantasische modellen van het RIVM bepalen op dit moment dus toekomst van een hele generatie kinderen. Benieuwd hoe we daar over 10 jaar op terugkijken.
Nou ja, op zich kan dat in theorie best. Maar dan moet die club niet bestaan uit 10 virologen met tunnelvisie.quote:Op woensdag 29 december 2021 18:47 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Ergens is het wel bizar dat een club van 10 mensen het leven van 18 miljoen Nederlanders bepalen op dit moment.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |