SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Debutanten (17)
*Mitchell, *Soutar, Heaver, Borland, Rusty-Jake Rodriguez, Lewy Williams, Hempel, Barslow, Benecky, *Landman, Norman, Juan Rodriguez, Schmutzler, Shibata, KY Smith, *Jim Williams
* Speelde al wel op het BDO WK
Finales TV Toernooien in 2021SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
Toernooipagina PDC website
Twitter PDC
Wikipedia [Engels]
Live Score (Original)
Live Score 2.0
Dartconnect, premier software platform
Virtuele OOM (Order of Merit)
![]()
Tijd voor de Puntquote:Op woensdag 29 december 2021 14:44 schreef Zipportal het volgende:
Tijd voor een andere TT: Volle treinen naar Antwerpen
Ik heb geen statisticus nodig om dat soort zaken te kunnen zeggenquote:
Ik was daar NIET van op de hoogte.quote:Op woensdag 29 december 2021 14:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit geneuzel doet zelfs @:fetx hier niet meer
Klopt ja.quote:Op woensdag 29 december 2021 14:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hoi makkers. Dit WK gaat als een nachtkaars uit zo he?
Denk dat het om finish dubbels gaatquote:Op woensdag 29 december 2021 14:45 schreef Szura het volgende:
Dat was Kleermaker, met D17
En Clayton gooide een D17 D20 finish dus die data is sowieso niet compleet
Alsof iemand de stop uit het bad heeft getrokken...quote:Op woensdag 29 december 2021 14:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hoi makkers. Dit WK gaat als een nachtkaars uit zo he?
Jaquote:Op woensdag 29 december 2021 14:46 schreef Pino112 het volgende:
Gebruikt Soutar nou z'n mondkapje om z'n mond af te vegen?
Doe jij nooit een servet voor als je de supermarkt in gaat dan?quote:Op woensdag 29 december 2021 14:46 schreef Pino112 het volgende:
Gebruikt Soutar nou z'n mondkapje om z'n mond af te vegen?
Ideaal om het buitenbad te laten vullen.quote:Op woensdag 29 december 2021 14:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Het regent hier. Ik word hier erg verdrietig van allemaal.
FRANSMANNED.quote:Op woensdag 29 december 2021 14:47 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Doe jij nooit een servet voor als je de supermarkt in gaat dan?
Wappie met overgewicht die wekenlang een IC-bed bezet hield, volgens poepgod ben je dan een heldquote:
Nee. Mods deden dat ook in COR.quote:Op woensdag 29 december 2021 14:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Is het te grof om geen sympathie te hebben voor Fransman?
Een wappie minder en er is weer een IC-bed vrijquote:Op woensdag 29 december 2021 14:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 december 2021 14:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het is een egoīstische lul die bewust de wetenschap negeerde en met z’n overgewicht een IC-bed bezet hield voor mensen die al tijden wachten op een ‘normale’ operatie. Waarom zou je daar sympathie voor moeten hebben?quote:Op woensdag 29 december 2021 14:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Praat eens normaal imbeciel.quote:Op woensdag 29 december 2021 14:49 schreef Szura het volgende:
[..]
Wappie met overgewicht die wekenlang een IC-bed bezet hield, volgens poepgod ben je dan een held
RendacGoden neemt hem graag mee. @de_boswachterquote:Op woensdag 29 december 2021 14:50 schreef Szura het volgende:
[..]
Het is een egoīstische lul die bewust de wetenschap negeerde en met z’n overgewicht een IC-bed bezet hield voor mensen die al tijden wachten op een ‘normale’ operatie. Waarom zou je daar sympathie voor moeten hebben?
Play stupid games, win stupid prizesquote:Op woensdag 29 december 2021 14:50 schreef Szura het volgende:
[..]
Het is een egoīstische lul die bewust de wetenschap negeerde en met z’n overgewicht een IC-bed bezet hield voor mensen die al tijden wachten op een ‘normale’ operatie. Waarom zou je daar sympathie voor moeten hebben?
Had ook wat walgelijke tweets wat ik me nog kan herinneren.quote:Op woensdag 29 december 2021 14:50 schreef Szura het volgende:
[..]
Poepiequote:
Check z’n laatste reeks retweets voor z’n dood en je weet met wat voor koekwaus je te maken hadquote:Op woensdag 29 december 2021 14:52 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Had ook wat walgelijke tweets wat ik me nog kan herinneren.
Ik ben in een positie die ik zelf bepaal. Flopmod Tagliano god.quote:Op woensdag 29 december 2021 14:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Poepie
Je bent niet echt in de positie anderen de maat te nemen over normaal praten over corona
Einde bericht
Zo klink je wel als een wappie jaquote:Op woensdag 29 december 2021 14:53 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik ben in een positie die ik zelf bepaal. Flopmod Tagliano god.
Jup. Pre-corona was het nog best prima om zijn tweets te lezen, maar wat is die tragisch hard afgegleden. Wel zielig voor zijn naasten, verder niet.quote:Op woensdag 29 december 2021 14:52 schreef Szura het volgende:
[..]
Check z’n laatste reeks retweets voor z’n dood en je weet met wat voor koekwaus je te maken had
Ach Taylor rekende toch ook nooit?quote:Op woensdag 29 december 2021 14:52 schreef Tagliano het volgende:
Een darter met dyscalculie ga ik later wel aan mijn kleinkinderen vertellen mocht ik die ooit krijgen
Britten kunnen niet rekenen.quote:Op woensdag 29 december 2021 14:54 schreef Machielovic het volgende:
[..]
Ach Taylor rekende toch ook nooit?
Altijd!!quote:Op woensdag 29 december 2021 14:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
Is dit toernooi nog wat aan met al die coronagevallen?
Ondanks Kerona waren het twee prima dagen.quote:Op woensdag 29 december 2021 14:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
JAAA DAGJESMENSEDquote:Op woensdag 29 december 2021 14:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wordt nooit warm.quote:Op woensdag 29 december 2021 14:48 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ideaal om het buitenbad te laten vullen.
#140 nodig vandaag.quote:Op woensdag 29 december 2021 14:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Altijd!!
Straks de immer populaire Asp
Vrees voor het restant in ieder geval. Qua niveau is het ook om te janken. Zie amper verschil met de BDOquote:Op woensdag 29 december 2021 14:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
3 naast de 20 genotquote:Op woensdag 29 december 2021 14:55 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik krijg echt een error van dat bord rechts
Dat wordt misschien wel een beetje werkenquote:
Ah daar ben ik wel fan van.quote:Op woensdag 29 december 2021 14:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Altijd!!
Straks de immer populaire Asp
Gij wit nie wa werken is.quote:Op woensdag 29 december 2021 14:56 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat wordt misschien wel een beetje werken
Ik ga mijn best doen
Godver dit valt ook al niet mee. Kloteleefquote:
Heb het helaas moeten missen allemaal.quote:Op woensdag 29 december 2021 14:55 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ondanks Kerona waren het twee prima dagen.
Verplichte familiebezoekjes ouwe reus?quote:Op woensdag 29 december 2021 14:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb het helaas moeten missen allemaal.
Ik heb die behoefte echt nooit begrepenquote:Op woensdag 29 december 2021 14:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb zin om te gaan shoppen #wijvengenen.
Gewoon ¤ 1.000 op Amazon uitgeven ouwe reus. Random shit aanklikken en bestellen.quote:Op woensdag 29 december 2021 14:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Werken (lol)quote:Op woensdag 29 december 2021 14:57 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Verplichte familiebezoekjes ouwe reus?
Bij de Gall & Gall zeker hč ouwe drankneus!quote:Op woensdag 29 december 2021 14:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Alleen in een boekwinkel kan ik nog wel eens rondslenteren om iets willekeurigs te kopen.quote:Op woensdag 29 december 2021 14:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb die behoefte echt nooit begrepen
Als ik iets nodig heb ga ik het kopen
Oja boekwinkelsquote:Op woensdag 29 december 2021 14:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alleen in een boekwinkel kan ik nog wel eens rondslenteren om iets willekeurigs te kopen.
Neuh daar heb ik genoeg van in huis. Bovendien dramtime.nl danquote:Op woensdag 29 december 2021 14:58 schreef Szura het volgende:
[..]
Bij de Gall & Gall zeker hč ouwe drankneus!
Geen dranka.nlquote:Op woensdag 29 december 2021 14:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neuh daar heb ik genoeg van in huis. Bovendien dramtime.nl dan
Kleding genot. Vorige maand nog PME jas en Boss broek, 500 ballen lichter. Ma Flodder weer mad GENOT.quote:Op woensdag 29 december 2021 14:59 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Oja boekwinkels
Maar een kledingwinkel ofzo nee
Even dimmen jij.quote:Op woensdag 29 december 2021 14:59 schreef Poepz0r het volgende:
‘Eerste bod Feyenoord op Joey Veerman van tafel geveegd’ @:Zipportal strontclub Rotterdam heeft weer geen geld.
Nee ik heb het ook niet over nuttige dingenquote:Op woensdag 29 december 2021 14:59 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Oja boekwinkels
Jehova deur aan deur verkoper gespot.quote:Op woensdag 29 december 2021 15:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee ik gooi mijn vlotte babbel in de strijd.
Dat bestel ik eens in de zoveel tijd wel gewoon lekker online.quote:Op woensdag 29 december 2021 14:59 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Oja boekwinkels
waarde hechten aan merkenquote:Op woensdag 29 december 2021 15:00 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kleding genot. Vorige maand nog PME jas en Boss broek, 500 ballen lichter. Ma Flodder weer mad GENOT.
Nee.quote:Op woensdag 29 december 2021 14:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
@:Lonaa al genesteld in haar vakantiehuis?
Pme genot. Wereldmerk.quote:Op woensdag 29 december 2021 15:00 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kleding genot. Vorige maand nog PME jas en Boss broek, 500 ballen lichter. Ma Flodder weer mad GENOT.
wtfquote:Op woensdag 29 december 2021 15:01 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nee.Ze namen gisteren contact op, begin van de week hebben ze de waterleiding bevroren gehad en toen is ie geknapt en nu is het onbewoonbaar
![]()
Hence de drugs die ik net gekocht heb voor hond, want we zitten nu dus wel gewoon thuis
PME gaat weldegelijk langer mee helaas qua broeken althans. Op termijn is dat dus dan goedkoperquote:Op woensdag 29 december 2021 15:01 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
waarde hechten aan merken
allemaal in elkaar gedraaid door kindslaven in bangladesh genot
Gelukkig nieuwjaarquote:Op woensdag 29 december 2021 15:01 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nee.Ze namen gisteren contact op, begin van de week hebben ze de waterleiding bevroren gehad en toen is ie geknapt en nu is het onbewoonbaar
![]()
Hence de drugs die ik net gekocht heb voor hond, want we zitten nu dus wel gewoon thuis
Ja, ik heb wel gevloekt en getierd en gehuild gisteren.quote:
Is de hont ziek? Heb 4 weken terug mijn hont af moeten gevenquote:Op woensdag 29 december 2021 15:02 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, ik heb wel gevloekt en getierd en gehuild gisteren.![]()
In geval van uiterste nood kan ik wel naar m'n ouders. Da's uur rijden en die wonen in ieder geval rustiger dan wij. En er zijn nu dus pillen voor hond.
Erg jammerquote:Op woensdag 29 december 2021 15:01 schreef Lonaa het volgende:
[..]
![]()
quote:
Kutvuurwerkquote:Op woensdag 29 december 2021 15:03 schreef Lonaa het volgende:
[..]![]()
Last minute iets anders goeds vinden bleek ook niet te doen. Dan heb ik liever pillen+vertrouwde omgeving + vuurwerk dan vreemde omgeving voor hond maar alsnog vuurwerk.
quote:Op woensdag 29 december 2021 15:03 schreef heywoodu het volgende:
"Dit is De Sousa's slechtste WK-wedstrijd ooit! Buiten zijn debuut dan!"
Buiten zijn debuut is het zijn 6e WK-wedstrijd. Lekker sample weer.
Hond is niet ziek, hond is bang voor vuurwerk en ik woon in tokkiewijk.quote:Op woensdag 29 december 2021 15:03 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Is de hont ziek? Heb 4 weken terug mijn hont af moeten geven
Gewoon doen dan, vrijdag in elk geval. Alle beetjes helpen, zeker voor je hond lijkt me.quote:Op woensdag 29 december 2021 15:02 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, ik heb wel gevloekt en getierd en gehuild gisteren.![]()
In geval van uiterste nood kan ik wel naar m'n ouders. Da's uur rijden en die wonen in ieder geval rustiger dan wij. En er zijn nu dus pillen voor hond.
Ben 4 huisdieren kwijt in 1 jaar ongeveer. 2 honden en 2 katten.quote:Op woensdag 29 december 2021 15:04 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Hond is niet ziek, hond is bang voor vuurwerk en ik woon in tokkiewijk.
Naar van je hondHet is echt een familielid als je het goed doet en een fatsoenlijk mens bent, dus het is heel heftig als dat wegvalt.
Ja, ik begin er vandaag mee. Het zijn geen opiaten want daar gaat hond debiel van trippen en het heeft opbouwtijd nodig begreep ik.quote:Op woensdag 29 december 2021 15:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gewoon doen dan, vrijdag in elk geval. Alle beetjes helpen, zeker voor je hond lijkt me.
Oh tering he.quote:Op woensdag 29 december 2021 15:05 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ben 4 huisdieren kwijt in 1 jaar ongeveer. 2 honden en 2 katten.Ja vuurwerk is klote voor dieren inderdaad.
Nog meer stront. Gifbeker moet leeg allenquote:Op woensdag 29 december 2021 15:04 schreef El-Stinho het volgende:
Haha nee er komt een zevende zet mensen
Johnny Sins van ali expressquote:
Wat bizar zoveel achter elkaar in korte tijd dan. Of waren ze allemaal al oud?quote:Op woensdag 29 december 2021 15:05 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ben 4 huisdieren kwijt in 1 jaar ongeveer. 2 honden en 2 katten.Ja vuurwerk is klote voor dieren inderdaad.
We wensen je hond en jij veel succes vrijdagquote:Op woensdag 29 december 2021 15:05 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, ik begin er vandaag mee. Het zijn geen opiaten want daar gaat hond debiel van trippen en het heeft opbouwtijd nodig begreep ik.
1 hond was 14, kreeg in de nacht een hersenbloeding denken wij. 2 dagen later ging de kat die 2 handen op 1 buik was met die hond. Die kreeg een shock van haar overlijden en kwam er niet meer uit en schakelde haar eigen organen uit.quote:Op woensdag 29 december 2021 15:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat bizar zoveel achter elkaar in korte tijd dan. Of waren ze allemaal al oud?
Over die hond had je nog een topic toch? Helemaal gemist dat dat verhaal al afgelopen is, zeg maarquote:Op woensdag 29 december 2021 15:07 schreef Poepz0r het volgende:
Andere kat volgens mij buiten overleden en hond vorige maand tumor in de neus, kon niet meer slapen 40 + uren achterelkaar wakker geweest. Die was 12,5, beide Siberische Husky's trouwens.
Ja. Ik had dat 3 jaar geleden. Hond laten gaan op 3 januari. "Geluk" was dat we na 3 dagen hoorden dat we anders huis hadden, dus heb 2 weken fulltime geklust in nieuwe huis en het was wel een...nieuwe start, zeg maar. Anders huis, zonder hond.quote:Op woensdag 29 december 2021 15:06 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Heb nu voor het eerst in 30+ jaar geen honden rond mij heen. Vreemd om mee te maken.
quote:Op woensdag 29 december 2021 15:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waarom tops tops?
Ga tenminste een keer voor T20
Wat een gek
Deze bonus ga ik pakken.quote:
Dankjewel.quote:Op woensdag 29 december 2021 15:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
We wensen je hond en jij veel succes vrijdag
En dan zeggen ze dat honden en katten elkaar niet mogen.quote:Op woensdag 29 december 2021 15:07 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
1 hond was 14, kreeg in de nacht een hersenbloeding denken wij. 2 dagen later ging de kat die 2 handen op 1 buik was met die hond. Die kreeg een shock van haar overlijden en kwam er niet meer uit en schakelde haar eigen organen uit.
Andere kat volgens mij buiten overleden en hond vorige maand tumor in de neus, kon niet meer slapen 40 + uren achterelkaar wakker geweest. Die was 12,5, beide Siberische Husky's trouwens.
3x een leg in een pijl uit kan nogquote:Op woensdag 29 december 2021 15:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja dit is wel gespeeld. Helaas
Ja klopt, thanks ouwe reus. En nu zijn we ineens ouders van een dochter, bizar hoe het ineens kan gaan allemaal.quote:Op woensdag 29 december 2021 15:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Over die hond had je nog een topic toch? Helemaal gemist dat dat verhaal al afgelopen is, zeg maarSterkte man
Prummejur Liek kan je het proberen. Toen speelde hij ook wel beter. Nu raakt hij niets dan heb je elk pijl nodig.quote:
Dan zijn we wel erg optimistischquote:Op woensdag 29 december 2021 15:09 schreef Szura het volgende:
[..]
3x een leg in een pijl uit kan nog
Heb ze ook samen in 1 urn gedaan heel bijzonder. Laatste foto van de hond is ook bizar. De kat ligt bovenop haar (hond was al overleden). Niet wetende dat ze 48 uur later zelf aan de beurt zou zijn.quote:Op woensdag 29 december 2021 15:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dan zeggen ze dat honden en katten elkaar niet mogen.
quote:Op woensdag 29 december 2021 15:10 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Heb ze ook samen in 1 urn gedaan heel bijzonder. Laatste foto van de hond is ook bizar. De kat ligt bovenop haar (hond was al overleden). Niet wetende dat ze 48 uur later zelf aan de beurt zou zijn.
Je bent toch niet bang van een spin hequote:Op woensdag 29 december 2021 15:10 schreef heywoodu het volgende:
Hier zit zo'n soort kleine langpootspinachtig ding als 'huisdier'. Of nou ja, die zit al zeker 2-3 maanden in de hoek en ik ben benieuwd hoe lang 'ie blijft leven. Zie hem ook nooit iets eten ofzo.
Afgelopen week nog teruggekeken. Genot.quote:
Woon je in een grot?quote:Op woensdag 29 december 2021 15:10 schreef heywoodu het volgende:
Hier zit zo'n soort kleine langpootspinachtig ding als 'huisdier'. Of nou ja, die zit al zeker 2-3 maanden in de hoek en ik ben benieuwd hoe lang 'ie blijft leven. Zie hem ook nooit iets eten ofzo.
Sadist.quote:Op woensdag 29 december 2021 15:11 schreef El-Stinho het volgende:
Nog 7 gemiste darts en ik ben binnen.
Spinnen zijn goed man. Die eten allemaal muggen en wespenlarven en andere klootzakkerij voor je op. 's nachtsquote:Op woensdag 29 december 2021 15:10 schreef heywoodu het volgende:
Nee, maar die zat daar en ik was nieuwsgierig hoe lang 'ie daar zou blijven. En nu zijn we een paar maanden verder en zit 'ie er nogquote:Op woensdag 29 december 2021 15:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je bent toch niet bang van een spin he
Je huis schoonmaken zou ook helpen.quote:Op woensdag 29 december 2021 15:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Spinnen zijn goed man. Die eten allemaal muggen en wespenlarven en andere klootzakkerij voor je op. 's nachts
Alle wespen het land uit.quote:Op woensdag 29 december 2021 15:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Spinnen zijn goed man. Die eten allemaal muggen en wespenlarven en andere klootzakkerij voor je op. 's nachts
Ma Flodder hier die acteert altijd gigantisch als ze een spin ziet, maar van 30CM BBC is ze dan weer niet bang. Wat een act @de_boswachterquote:Op woensdag 29 december 2021 15:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee, maar die zat daar en ik was nieuwsgierig hoe lang 'ie daar zou blijven. En nu zijn we een paar maanden verder en zit 'ie er nog
Niet iedereen heeft overal pakjes babywipes liggenquote:Op woensdag 29 december 2021 15:12 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je huis schoonmaken zou ook helpen.
Voor welke quizvraag is dit?quote:Op woensdag 29 december 2021 15:11 schreef El-Stinho het volgende:
Nog 7 gemiste darts en ik ben binnen.
Ik heb gewoon schoonmaakster. Geen zin en tijd om dat zelf te doen en voor die 12 piek per uur mwa.quote:Op woensdag 29 december 2021 15:13 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft overal pakjes babywipes liggen
Nee, ze zijn nog steeds bezig.quote:
en jij kijkt toe genot?quote:Op woensdag 29 december 2021 15:12 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ma Flodder hier die acteert altijd gigantisch als ze een spin ziet, maar van 30CM BBC is ze dan weer niet bang. Wat een act @:de_boswachter
Niet per ongelijk met B meegekomen en hangt er nu een tropisch dier in je kamer?quote:Op woensdag 29 december 2021 15:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee, maar die zat daar en ik was nieuwsgierig hoe lang 'ie daar zou blijven. En nu zijn we een paar maanden verder en zit 'ie er nog
Hier ook maar ik vraag me ook steeds weer af of het al klaar isquote:Op woensdag 29 december 2021 15:14 schreef Lonaa het volgende:
Het was retorische vraag mensen, de TV staat gewoon aan
Geweldig, inderdaad.quote:
Het is volgens mij slechts een reguliere trilspinquote:Op woensdag 29 december 2021 15:15 schreef franklop het volgende:
[..]
Niet per ongelijk met B meegekomen en hangt er nu een tropisch dier in je kamer?
Die gooide in de vorige ronde nog prima. Soutar al drie rondes 90 gemiddeld.quote:Op woensdag 29 december 2021 15:15 schreef Poepz0r het volgende:
@:wimderon Wat moeten we nou met die kut Jose in de volgende ronde joh.
Jose is op het WK toch helemaal niks. Suljovic 2.0quote:Op woensdag 29 december 2021 15:16 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die gooide in de vorige ronde nog prima. Soutar al drie rondes 90 gemiddeld.
Vorige ronde misten Soutar en De Sousa ook een shitload dubbels.quote:Op woensdag 29 december 2021 15:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik had echt niet gedacht dat het nog slechter kon dan Ross - Dirk
Echt he, vorige pot 144 en nu 136quote:Op woensdag 29 december 2021 15:18 schreef Tagliano het volgende:
Bij Soutar hoef je echt alleen naar de laatste beurt te kijken, verder is er geen reet aan
-> CORquote:Op woensdag 29 december 2021 15:19 schreef Wereldgozer het volgende:
spannende livestream straks allen
Maar dit is pas zijn tweede WK sinds hij goed is. En vorig jaar verloor van een ongekend schroeiende King.quote:Op woensdag 29 december 2021 15:18 schreef El-Stinho het volgende:
De Sousa bakt er net als Suljovic geen kut van op WK's, maar is op andere toernooien levensgevaarlijk. Vreemd spelletje.
Tegen Heta viel hij toch ook vies tegen twee jaar terug?quote:Op woensdag 29 december 2021 15:22 schreef wimderon het volgende:
[..]
Maar dit is pas zijn tweede WK sinds hij goed is. En vorig jaar verloor van een ongekend schroeiende King.
de hele partij moker slecht op zijn dubbels en nou bam hoe is het mogelijkquote:Op woensdag 29 december 2021 15:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Echt he, vorige pot 144 en nu 138
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |