Ja, ik heb wel gevloekt en getierd en gehuild gisteren.quote:
Is de hont ziek? Heb 4 weken terug mijn hont af moeten gevenquote:Op woensdag 29 december 2021 15:02 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, ik heb wel gevloekt en getierd en gehuild gisteren.![]()
In geval van uiterste nood kan ik wel naar m'n ouders. Da's uur rijden en die wonen in ieder geval rustiger dan wij. En er zijn nu dus pillen voor hond.
Erg jammerquote:Op woensdag 29 december 2021 15:01 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nee.Ze namen gisteren contact op, begin van de week hebben ze de waterleiding bevroren gehad en toen is ie geknapt en nu is het onbewoonbaar
![]()
Hence de drugs die ik net gekocht heb voor hond, want we zitten nu dus wel gewoon thuis
quote:
Kutvuurwerkquote:Op woensdag 29 december 2021 15:03 schreef Lonaa het volgende:
[..]![]()
Last minute iets anders goeds vinden bleek ook niet te doen. Dan heb ik liever pillen+vertrouwde omgeving + vuurwerk dan vreemde omgeving voor hond maar alsnog vuurwerk.
quote:Op woensdag 29 december 2021 15:03 schreef heywoodu het volgende:
"Dit is De Sousa's slechtste WK-wedstrijd ooit! Buiten zijn debuut dan!"
Buiten zijn debuut is het zijn 6e WK-wedstrijd. Lekker sample weer.
Hond is niet ziek, hond is bang voor vuurwerk en ik woon in tokkiewijk.quote:Op woensdag 29 december 2021 15:03 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Is de hont ziek? Heb 4 weken terug mijn hont af moeten geven
Gewoon doen dan, vrijdag in elk geval. Alle beetjes helpen, zeker voor je hond lijkt me.quote:Op woensdag 29 december 2021 15:02 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, ik heb wel gevloekt en getierd en gehuild gisteren.![]()
In geval van uiterste nood kan ik wel naar m'n ouders. Da's uur rijden en die wonen in ieder geval rustiger dan wij. En er zijn nu dus pillen voor hond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |