Alleen in een boekwinkel kan ik nog wel eens rondslenteren om iets willekeurigs te kopen.quote:Op woensdag 29 december 2021 14:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb die behoefte echt nooit begrepen
Als ik iets nodig heb ga ik het kopen
Oja boekwinkelsquote:Op woensdag 29 december 2021 14:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alleen in een boekwinkel kan ik nog wel eens rondslenteren om iets willekeurigs te kopen.
Neuh daar heb ik genoeg van in huis. Bovendien dramtime.nl danquote:Op woensdag 29 december 2021 14:58 schreef Szura het volgende:
[..]
Bij de Gall & Gall zeker hè ouwe drankneus!
Geen dranka.nlquote:Op woensdag 29 december 2021 14:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neuh daar heb ik genoeg van in huis. Bovendien dramtime.nl dan
Kleding genot. Vorige maand nog PME jas en Boss broek, 500 ballen lichter. Ma Flodder weer mad GENOT.quote:Op woensdag 29 december 2021 14:59 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Oja boekwinkels
Maar een kledingwinkel ofzo nee
Even dimmen jij.quote:Op woensdag 29 december 2021 14:59 schreef Poepz0r het volgende:
‘Eerste bod Feyenoord op Joey Veerman van tafel geveegd’ @:Zipportal strontclub Rotterdam heeft weer geen geld.
Nee ik heb het ook niet over nuttige dingenquote:Op woensdag 29 december 2021 14:59 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Oja boekwinkels
Jehova deur aan deur verkoper gespot.quote:Op woensdag 29 december 2021 15:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee ik gooi mijn vlotte babbel in de strijd.
Dat bestel ik eens in de zoveel tijd wel gewoon lekker online.quote:Op woensdag 29 december 2021 14:59 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Oja boekwinkels
waarde hechten aan merkenquote:Op woensdag 29 december 2021 15:00 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kleding genot. Vorige maand nog PME jas en Boss broek, 500 ballen lichter. Ma Flodder weer mad GENOT.
Nee.quote:Op woensdag 29 december 2021 14:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
@:Lonaa al genesteld in haar vakantiehuis?
Pme genot. Wereldmerk.quote:Op woensdag 29 december 2021 15:00 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kleding genot. Vorige maand nog PME jas en Boss broek, 500 ballen lichter. Ma Flodder weer mad GENOT.
wtfquote:Op woensdag 29 december 2021 15:01 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nee.Ze namen gisteren contact op, begin van de week hebben ze de waterleiding bevroren gehad en toen is ie geknapt en nu is het onbewoonbaar
![]()
Hence de drugs die ik net gekocht heb voor hond, want we zitten nu dus wel gewoon thuis
PME gaat weldegelijk langer mee helaas qua broeken althans. Op termijn is dat dus dan goedkoperquote:Op woensdag 29 december 2021 15:01 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
waarde hechten aan merken
allemaal in elkaar gedraaid door kindslaven in bangladesh genot
Gelukkig nieuwjaarquote:Op woensdag 29 december 2021 15:01 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nee.Ze namen gisteren contact op, begin van de week hebben ze de waterleiding bevroren gehad en toen is ie geknapt en nu is het onbewoonbaar
![]()
Hence de drugs die ik net gekocht heb voor hond, want we zitten nu dus wel gewoon thuis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |