Afgelopen week nog teruggekeken. Genot.quote:
Woon je in een grot?quote:Op woensdag 29 december 2021 15:10 schreef heywoodu het volgende:
Hier zit zo'n soort kleine langpootspinachtig ding als 'huisdier'. Of nou ja, die zit al zeker 2-3 maanden in de hoek en ik ben benieuwd hoe lang 'ie blijft leven. Zie hem ook nooit iets eten ofzo.
Sadist.quote:Op woensdag 29 december 2021 15:11 schreef El-Stinho het volgende:
Nog 7 gemiste darts en ik ben binnen.
Spinnen zijn goed man. Die eten allemaal muggen en wespenlarven en andere klootzakkerij voor je op. 's nachtsquote:Op woensdag 29 december 2021 15:10 schreef heywoodu het volgende:
Hier zit zo'n soort kleine langpootspinachtig ding als 'huisdier'. Of nou ja, die zit al zeker 2-3 maanden in de hoek en ik ben benieuwd hoe lang 'ie blijft leven. Zie hem ook nooit iets eten ofzo.
Nee, maar die zat daar en ik was nieuwsgierig hoe lang 'ie daar zou blijven. En nu zijn we een paar maanden verder en zit 'ie er nogquote:Op woensdag 29 december 2021 15:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je bent toch niet bang van een spin he
Je huis schoonmaken zou ook helpen.quote:Op woensdag 29 december 2021 15:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Spinnen zijn goed man. Die eten allemaal muggen en wespenlarven en andere klootzakkerij voor je op. 's nachts
Alle wespen het land uit.quote:Op woensdag 29 december 2021 15:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Spinnen zijn goed man. Die eten allemaal muggen en wespenlarven en andere klootzakkerij voor je op. 's nachts
Ma Flodder hier die acteert altijd gigantisch als ze een spin ziet, maar van 30CM BBC is ze dan weer niet bang. Wat een act @de_boswachterquote:Op woensdag 29 december 2021 15:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee, maar die zat daar en ik was nieuwsgierig hoe lang 'ie daar zou blijven. En nu zijn we een paar maanden verder en zit 'ie er nog
Niet iedereen heeft overal pakjes babywipes liggenquote:Op woensdag 29 december 2021 15:12 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je huis schoonmaken zou ook helpen.
Voor welke quizvraag is dit?quote:Op woensdag 29 december 2021 15:11 schreef El-Stinho het volgende:
Nog 7 gemiste darts en ik ben binnen.
Ik heb gewoon schoonmaakster. Geen zin en tijd om dat zelf te doen en voor die 12 piek per uur mwa.quote:Op woensdag 29 december 2021 15:13 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft overal pakjes babywipes liggen
Nee, ze zijn nog steeds bezig.quote:
en jij kijkt toe genot?quote:Op woensdag 29 december 2021 15:12 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ma Flodder hier die acteert altijd gigantisch als ze een spin ziet, maar van 30CM BBC is ze dan weer niet bang. Wat een act @:de_boswachter
Niet per ongelijk met B meegekomen en hangt er nu een tropisch dier in je kamer?quote:Op woensdag 29 december 2021 15:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee, maar die zat daar en ik was nieuwsgierig hoe lang 'ie daar zou blijven. En nu zijn we een paar maanden verder en zit 'ie er nog
Hier ook maar ik vraag me ook steeds weer af of het al klaar isquote:Op woensdag 29 december 2021 15:14 schreef Lonaa het volgende:
Het was retorische vraag mensen, de TV staat gewoon aan
Geweldig, inderdaad.quote:
Het is volgens mij slechts een reguliere trilspinquote:Op woensdag 29 december 2021 15:15 schreef franklop het volgende:
[..]
Niet per ongelijk met B meegekomen en hangt er nu een tropisch dier in je kamer?
Die gooide in de vorige ronde nog prima. Soutar al drie rondes 90 gemiddeld.quote:Op woensdag 29 december 2021 15:15 schreef Poepz0r het volgende:
@:wimderon Wat moeten we nou met die kut Jose in de volgende ronde joh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |