Ben 4 huisdieren kwijt in 1 jaar ongeveer. 2 honden en 2 katten.quote:Op woensdag 29 december 2021 15:04 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Hond is niet ziek, hond is bang voor vuurwerk en ik woon in tokkiewijk.
Naar van je hondHet is echt een familielid als je het goed doet en een fatsoenlijk mens bent, dus het is heel heftig als dat wegvalt.
Ja, ik begin er vandaag mee. Het zijn geen opiaten want daar gaat hond debiel van trippen en het heeft opbouwtijd nodig begreep ik.quote:Op woensdag 29 december 2021 15:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gewoon doen dan, vrijdag in elk geval. Alle beetjes helpen, zeker voor je hond lijkt me.
Oh tering he.quote:Op woensdag 29 december 2021 15:05 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ben 4 huisdieren kwijt in 1 jaar ongeveer. 2 honden en 2 katten.Ja vuurwerk is klote voor dieren inderdaad.
Nog meer stront. Gifbeker moet leeg allenquote:Op woensdag 29 december 2021 15:04 schreef El-Stinho het volgende:
Haha nee er komt een zevende zet mensen
Johnny Sins van ali expressquote:
Wat bizar zoveel achter elkaar in korte tijd dan. Of waren ze allemaal al oud?quote:Op woensdag 29 december 2021 15:05 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ben 4 huisdieren kwijt in 1 jaar ongeveer. 2 honden en 2 katten.Ja vuurwerk is klote voor dieren inderdaad.
We wensen je hond en jij veel succes vrijdagquote:Op woensdag 29 december 2021 15:05 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, ik begin er vandaag mee. Het zijn geen opiaten want daar gaat hond debiel van trippen en het heeft opbouwtijd nodig begreep ik.
1 hond was 14, kreeg in de nacht een hersenbloeding denken wij. 2 dagen later ging de kat die 2 handen op 1 buik was met die hond. Die kreeg een shock van haar overlijden en kwam er niet meer uit en schakelde haar eigen organen uit.quote:Op woensdag 29 december 2021 15:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat bizar zoveel achter elkaar in korte tijd dan. Of waren ze allemaal al oud?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |