Praat eens normaal imbeciel.quote:Op woensdag 29 december 2021 14:49 schreef Szura het volgende:
[..]
Wappie met overgewicht die wekenlang een IC-bed bezet hield, volgens poepgod ben je dan een held
RendacGoden neemt hem graag mee. @de_boswachterquote:Op woensdag 29 december 2021 14:50 schreef Szura het volgende:
[..]
Het is een egoïstische lul die bewust de wetenschap negeerde en met z’n overgewicht een IC-bed bezet hield voor mensen die al tijden wachten op een ‘normale’ operatie. Waarom zou je daar sympathie voor moeten hebben?
Play stupid games, win stupid prizesquote:Op woensdag 29 december 2021 14:50 schreef Szura het volgende:
[..]
Het is een egoïstische lul die bewust de wetenschap negeerde en met z’n overgewicht een IC-bed bezet hield voor mensen die al tijden wachten op een ‘normale’ operatie. Waarom zou je daar sympathie voor moeten hebben?
Had ook wat walgelijke tweets wat ik me nog kan herinneren.quote:Op woensdag 29 december 2021 14:50 schreef Szura het volgende:
[..]
Poepiequote:
Check z’n laatste reeks retweets voor z’n dood en je weet met wat voor koekwaus je te maken hadquote:Op woensdag 29 december 2021 14:52 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Had ook wat walgelijke tweets wat ik me nog kan herinneren.
Ik ben in een positie die ik zelf bepaal. Flopmod Tagliano god.quote:Op woensdag 29 december 2021 14:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Poepie
Je bent niet echt in de positie anderen de maat te nemen over normaal praten over corona
Einde bericht
Zo klink je wel als een wappie jaquote:Op woensdag 29 december 2021 14:53 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik ben in een positie die ik zelf bepaal. Flopmod Tagliano god.
Jup. Pre-corona was het nog best prima om zijn tweets te lezen, maar wat is die tragisch hard afgegleden. Wel zielig voor zijn naasten, verder niet.quote:Op woensdag 29 december 2021 14:52 schreef Szura het volgende:
[..]
Check z’n laatste reeks retweets voor z’n dood en je weet met wat voor koekwaus je te maken had
Ach Taylor rekende toch ook nooit?quote:Op woensdag 29 december 2021 14:52 schreef Tagliano het volgende:
Een darter met dyscalculie ga ik later wel aan mijn kleinkinderen vertellen mocht ik die ooit krijgen
Britten kunnen niet rekenen.quote:Op woensdag 29 december 2021 14:54 schreef Machielovic het volgende:
[..]
Ach Taylor rekende toch ook nooit?
Altijd!!quote:Op woensdag 29 december 2021 14:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
Is dit toernooi nog wat aan met al die coronagevallen?
Ondanks Kerona waren het twee prima dagen.quote:Op woensdag 29 december 2021 14:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
JAAA DAGJESMENSEDquote:Op woensdag 29 december 2021 14:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wordt nooit warm.quote:Op woensdag 29 december 2021 14:48 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ideaal om het buitenbad te laten vullen.
#140 nodig vandaag.quote:Op woensdag 29 december 2021 14:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Altijd!!
Straks de immer populaire Asp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |