Neeequote:Op woensdag 29 december 2021 13:51 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb dat destijds gehad met de site van de krant, werd de HELE pagina volgespamd met Wopke Hoekstra's
Dat doen de meeste reclames nu, de Ditzo reclame die ik nu steeds heb doet dat ook en whatever ik hiervoor kreeg ook.quote:Op woensdag 29 december 2021 13:47 schreef Redefine het volgende:
Had het zelf ooit met die Volvo reclame. Die laadde altijd veel later dan de pagina van een topic etc. Dan wilde je ergens op klikken, klikte je weer op die reclame. En die kwam dan ook nog doodleuk bij elke nieuwe pagina waar je naartoe ging
Nog steeds grappigquote:Op woensdag 29 december 2021 13:57 schreef Arizona het volgende:
Screenshot van mijn met Wopke vervuilde krantenpagina destijds teruggevonden
[ afbeelding ]
Is er ook nog ergens te zien welke krant het is, want dit lijkt me geen goede reclame.quote:Op woensdag 29 december 2021 13:57 schreef Arizona het volgende:
Screenshot van mijn met Wopke vervuilde krantenpagina destijds teruggevonden
[ afbeelding ]
FOK! bruikbaar houden i.c.m. reclames lijkt dus nog steeds een utopiequote:Op woensdag 29 december 2021 13:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat doen de meeste reclames nu, de Ditzo reclame die ik nu steeds heb doet dat ook en whatever ik hiervoor kreeg ook.
Erg vervelend, maar langs de kanten wel een stuk bescheidener dan die Jumbo blokken.
Die schermvullende reclame went snel genoeg imo, daar houd ik wel rekening mee en eenmaal weggeklikt blijft die weg zolang de tab openstaat. Ik heb zelf meer last van die balk onderin, want daardoor moet ik voor mijn gevoel te ver naar beneden doorscrollen om bij de invoerknop, of de smileybalk, te komen waar die dan voor zit.quote:Op woensdag 29 december 2021 14:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
FOK! bruikbaar houden i.c.m. reclames lijkt dus nog steeds een utopie
Ja, die is wel irritant. En soms heb je van die onzichtbare reclames en dan klik je dus op de knop invoeren, maar de onzichtbare reclame zit er overheen, dus dan gebeurd er niks.quote:Op woensdag 29 december 2021 14:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Die schermvullende reclame went snel genoeg imo, daar houd ik wel rekening mee en eenmaal weggeklikt blijft die weg zolang de tab openstaat. Ik heb zelf meer last van die balk onderin, want daardoor moet ik voor mijn gevoel te ver naar beneden doorscrollen om bij de invoerknop, of de smileybalk, te komen waar die dan voor zit.
Het was de TUBANTIA!quote:Op woensdag 29 december 2021 14:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Is er ook nog ergens te zien welke krant het is, want dit lijkt me geen goede reclame.
Schermvullend hoort eigenlijk niet te wennen. Dat alle vrije ruimte vol staat met reclames kan prima. Maar content hoort niet over forumdelen heen te zitten. Dan zit je gewoon het gebruik in de weg.quote:Op woensdag 29 december 2021 14:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Die schermvullende reclame went snel genoeg imo, daar houd ik wel rekening mee en eenmaal weggeklikt blijft die weg zolang de tab openstaat. Ik heb zelf meer last van die balk onderin, want daardoor moet ik voor mijn gevoel te ver naar beneden doorscrollen om bij de invoerknop, of de smileybalk, te komen waar die dan voor zit.
Of dat de reclame/het kruisje om weg te klikken steeds verschuift als je m weg wil klikken. Dat was een paar jaar geleden ook zo.quote:Op woensdag 29 december 2021 14:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, die is wel irritant. En soms heb je van die onzichtbare reclames en dan klik je dus op de knop invoeren, maar de onzichtbare reclame zit er overheen, dus dan gebeurd er niks.
Die zijn ook irritant.quote:Op woensdag 29 december 2021 14:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja, die is wel irritant. En soms heb je van die onzichtbare reclames en dan klik je dus op de knop invoeren, maar de onzichtbare reclame zit er overheen, dus dan gebeurd er niks.
En ondertussen maar denken waar al die nieuwe aanwas op het forum blijftquote:
Altijd goedquote:
Ik hoorde zijn aankondiging wel, maar denk dat ik niet alles even goed geluisterd heb. Wat zei hij fout?quote:Op woensdag 29 december 2021 14:31 schreef Meridiaan het volgende:
Helaas een foute aankondiging van Rabbering
Zijquote:Op woensdag 29 december 2021 14:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik hoorde zijn aankondiging wel, maar denk dat ik niet alles even goed geluisterd heb. Wat zij hij fout?
Rabbering zei dat dit het beste lied was. Maar dit is natuurlijk een tribuut aan het beste lied, dat Tenacious D speelde in die nacht dat zij de shiny demon ontmoettenquote:Op woensdag 29 december 2021 14:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik hoorde zijn aankondiging wel, maar denk dat ik niet alles even goed geluisterd heb. Wat zij hij fout?
Dat is wel een hele stomme typefoutquote:Op woensdag 29 december 2021 14:33 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Zij![]()
Jouw spelling is altijd op orde
Het overkomt de bestequote:Op woensdag 29 december 2021 14:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is wel een hele stomme typefoutNou is mijn spelling zeker niet altijd op orde. Meestal komt dat dan wel door autocorrect. Maar mijn d/t gebruik is nogal ondermaats
![]()
Verkeerd lidwoord gebruik wat ik vaak genoeg zie, is dan weer niet iets wat ik doe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |