Denk dat dat vooral gericht is op de kwantiteit, en op de niet al te grote veelzijdigheid. Neem aan dat de meesten hier Broes op zich behoorlijk hoog hebben zitten (maar niet "tot hier").quote:Op woensdag 29 december 2021 11:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
De manier waarop Bruce hier dezelfde kritiek krijgt als imagine dragons of Suzan en freek is echt schrijnend
Ja, in een ananas.quote:
Opgezwolle nog wel wat meer hoor.quote:Op woensdag 29 december 2021 11:48 schreef alopio het volgende:
[..]
Fokkers hebben toch minimaal 45cm..ik wel
Zijn een-na-laatste-album was wel echt heel slecht.quote:Op woensdag 29 december 2021 11:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
De manier waarop Bruce hier dezelfde kritiek krijgt als imagine dragons of Suzan en freek is echt schrijnend
Dit komt midden uit hun discotijd.quote:Op woensdag 29 december 2021 11:48 schreef MTheBassman het volgende:
deze is wel mooi van hun pre-disco tijden
Oh, ik dacht dat dat verhaal best eens waar kon zijn.quote:
Dat snap ik weer wel, mag wel minder in zo'n lijst (en ook relatief iets meer uit zijn eerdere periode, dat is een stuk beter).quote:Op woensdag 29 december 2021 11:48 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Denk dat dat vooral gericht is op de kwantiteit, en op de niet al te grote veelzijdigheid. Neem aan dat de meesten hier Broes op zich behoorlijk hoog hebben zitten (maar niet "tot hier").
Voor mij is het bij Bruce puur 'ik kan objectief horen dat het heel goed is maar het is niet mijn smaak'.quote:Op woensdag 29 december 2021 11:48 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Denk dat dat vooral gericht is op de kwantiteit, en op de niet al te grote veelzijdigheid. Neem aan dat de meesten hier Broes op zich behoorlijk hoog hebben zitten (maar niet "tot hier").
Overall genomen zijn de 60's Bee Gees meer genot iddquote:Op woensdag 29 december 2021 11:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sowieso vind ik dit persoonlijk de mindere tijd van de broertjes
Snorkels-godenquote:Op woensdag 29 december 2021 11:49 schreef Isorden het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat dat verhaal best eens waar kon zijn.
oh dan weten ze dat goed te verbergenquote:Op woensdag 29 december 2021 11:49 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Dit komt midden uit hun discotijd.
Ik woon toch niet onder zeeniveau hoorquote:
Western stars? Staat dan ook gelukkig niks van in de lijst :-)quote:Op woensdag 29 december 2021 11:49 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zijn een-na-laatste-album was wel echt heel slecht.
Kan toch dat ze dit overdag geschreven hebben, nog vóór ze naar de disco gingen?quote:Op woensdag 29 december 2021 11:49 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Ik heb Bruce altijd wel ietwat overgewaardeerd gevonden maar in de recente top 2000s is ie voor mij persoonlijk wel echt te vaak genoteerd, en ik vind Born to Run echt een goede LPquote:Op woensdag 29 december 2021 11:49 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat snap ik weer wel, mag wel minder in zo'n lijst (en ook relatief iets meer uit zijn eerdere periode, dat is een stuk beter).
Soort rockballad van de BG'squote:Op woensdag 29 december 2021 11:49 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Ja. Letter To You had nog wel wat acceptabele trackjes.quote:Op woensdag 29 december 2021 11:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Western stars? Staat dan ook gelukkig niks van in de lijst :-)
Correct.quote:Op woensdag 29 december 2021 11:48 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Denk dat dat vooral gericht is op de kwantiteit, en op de niet al te grote veelzijdigheid.
Duurde nog langquote:Op woensdag 29 december 2021 11:50 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Origineel van Calvin Harris en Disciples enzo.
Zoom ook aanquote:Op woensdag 29 december 2021 11:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb mijn luchtgitaar al in de aanslag![]()
Klinkt wel zo, of meer vlak nadat ze wakker zijn geworden. Beetje slaapverwekkend dit.quote:Op woensdag 29 december 2021 11:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Kan toch dat ze dit overdag geschreven hebben, nog vóór ze naar de disco gingen?
Geef het nog wat tijd.quote:Op woensdag 29 december 2021 11:50 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik woon toch niet onder zeeniveau hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |