Philadelphia vind ik juist als fan weer niets aan.quote:Op woensdag 29 december 2021 11:45 schreef Strani het volgende:
Ik beken dat ik weinig heb met BruceEigenlijk alleen Philadelphia en I'm on Fire maar de rest zegt me niet zo veel.
Jammer dat Trapped vannacht al is geweest.quote:Op woensdag 29 december 2021 11:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
En dan moeten we al z'n meuk als i'm on fire en streets of philadelphia etc nog krijgen
quote:Op woensdag 29 december 2021 11:45 schreef Strani het volgende:
Ik beken dat ik weinig heb met BruceEigenlijk alleen Philadelphia en I'm on Fire maar de rest zegt me niet zo veel.
Dit is wel héél persoonlijkquote:Op woensdag 29 december 2021 11:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
En dan moeten we al z'n meuk als i'm on fire en streets of philadelphia etc nog krijgen
Kleine nuance: het is zeker niet één van de slechtste nummers aller tijden.quote:Op woensdag 29 december 2021 11:45 schreef laxus13 het volgende:
Dit is toch genieten![]()
![]()
![]()
![]()
Een van de beste nummers allertijden
quote:
quote:
Terechte klacht.quote:Op woensdag 29 december 2021 11:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
De manier waarop Bruce hier dezelfde kritiek krijgt als imagine dragons of Suzan en freek is echt schrijnend
Da's teleurstellend weinig INCLUSIEF van je, Fela!!!!quote:Op woensdag 29 december 2021 11:46 schreef Felagund het volgende:
[..]
Philadelphia vind ik juist als fan weer niets aan.
Wansmaak Fok jaquote:Op woensdag 29 december 2021 11:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
De manier waarop Bruce hier dezelfde kritiek krijgt als imagine dragons of Suzan en freek is echt schrijnend
Die Bruce-haat snap ik dan weer niet (dat je het muziek niet is ok, maar het is geen Suzan en Freek).quote:Op woensdag 29 december 2021 11:46 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Ik snap die Bruce-hype nooit.
Ik vind dat ook best heftig ja, Born to Run luister ik altijd met veel plezier.quote:Op woensdag 29 december 2021 11:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dat staat hoger dan dit?quote:Op woensdag 29 december 2021 11:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Imagine Dragons verdienen beter inderdaad.quote:Op woensdag 29 december 2021 11:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
Sowieso vind ik dit persoonlijk de mindere tijd van de broertjesquote:Op woensdag 29 december 2021 11:47 schreef Gale_Boetticher het volgende:
B.G.'s hebben ook wel 20 betere
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |