Ik heb Bruce altijd wel ietwat overgewaardeerd gevonden maar in de recente top 2000s is ie voor mij persoonlijk wel echt te vaak genoteerd, en ik vind Born to Run echt een goede LPquote:Op woensdag 29 december 2021 11:49 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat snap ik weer wel, mag wel minder in zo'n lijst (en ook relatief iets meer uit zijn eerdere periode, dat is een stuk beter).
Soort rockballad van de BG'squote:Op woensdag 29 december 2021 11:49 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Dit komt midden uit hun discotijd.
Ja. Letter To You had nog wel wat acceptabele trackjes.quote:Op woensdag 29 december 2021 11:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Western stars? Staat dan ook gelukkig niks van in de lijst :-)
Correct.quote:Op woensdag 29 december 2021 11:48 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Denk dat dat vooral gericht is op de kwantiteit, en op de niet al te grote veelzijdigheid.
Duurde nog langquote:Op woensdag 29 december 2021 11:50 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Origineel van Calvin Harris en Disciples enzo.
Zoom ook aanquote:Op woensdag 29 december 2021 11:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb mijn luchtgitaar al in de aanslag![]()
Klinkt wel zo, of meer vlak nadat ze wakker zijn geworden. Beetje slaapverwekkend dit.quote:Op woensdag 29 december 2021 11:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Kan toch dat ze dit overdag geschreven hebben, nog vóór ze naar de disco gingen?
Geef het nog wat tijd.quote:Op woensdag 29 december 2021 11:50 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik woon toch niet onder zeeniveau hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |