sow koekoek, zin inquote:Op dinsdag 28 december 2021 23:55 schreef alopio het volgende:
[..]
Je krijgt vrijdag 4x ABBA in een uur
quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:55 schreef livelink het volgende:
Bruce sla ik maar over. En Jeroen van Inkel ook. Dus ik zie jullie morgen weer
Dit is een heel erg originele reactie bij deze muzikant.quote:
quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:55 schreef livelink het volgende:
Tot morgenquote:Op dinsdag 28 december 2021 23:55 schreef livelink het volgende:
Dit ja, zonder dat stuk zou deze de Mex2000 wel halen denk ikquote:Op dinsdag 28 december 2021 23:55 schreef Zorro het volgende:
Dit nummer begint leuk maar als het halverwege is zingt ie alleen nog maar Glory Days en hen ik er stillekes aan genoeg van
Over vijf minuten beginnen we weer met een schone lei.quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:54 schreef MTheBassman het volgende:
ik kan maar zo vaak Broes op een dag aanhoren. Dit wordt te veel.
Dat is de bedoelingquote:
Kun je morgen zo weer verder. Over vijf minuten ofzo.quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:54 schreef MTheBassman het volgende:
ik kan maar zo vaak Broes op een dag aanhoren. Dit wordt te veel.
Trustenquote:Op dinsdag 28 december 2021 23:55 schreef livelink het volgende:
Nee, blijf nog maar evenquote:Op dinsdag 28 december 2021 23:55 schreef livelink het volgende:
Is Double Black voor als je je glazuur nóg sneller wil verpesten?quote:
Vervelend voor Bruce wel, als ie een plekje hoger had gestaan had user @MTheBassman hem dus wel geaccepteerd.quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Over vijf minuten beginnen we weer met een schone lei.
Voor als single black niet genoeg is?quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:56 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Is Double Black voor als je je glazuur nóg sneller wil verpesten?
Glory days voor Broes dus!quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:56 schreef Wickedangel het volgende:
Ik hoorde vanmiddag een aardig nummer van Broes. Was verbaasd.
Overigens ook weer een heel vriendelijke vent irlquote:Op dinsdag 28 december 2021 23:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De altijd vervelende Jurjen Gofers
Frits-held, ik mis 'mquote:Op dinsdag 28 december 2021 23:50 schreef TLC het volgende:
[..]
Ik heb ooit staan te kletsen met weerman Reinier van de Bergen tijdens een vakantie lang geleden zat in een restaurant tegenover me aan een tafetje Frits Bom God
en ik heb niet zo lang geleden een mooi kaartje gekregen van Jeroen Krabbe
Niet voor niets was hij De Vakantiemanquote:Op dinsdag 28 december 2021 23:54 schreef Gretzl het volgende:
tijdens een vakantie lang geleden zat in een restaurant tegenover me aan een tafeltje Frits Bom
Ja, al loopt Bruce morgen vanzelf vast.quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vervelend voor Bruce wel, als ie een plekje hoger had gestaan had user @:MTheBassman hem dus wel geaccepteerd.
De dropshot is een klassieker in mijn huidige stamkroeg. Vaak als Pirate's Eye (dropshot, fireman, tabasco).quote:
in mijn hoofd is morgen pas wanneer ik weer wakker wordt dus er is enige overlap jaquote:Op dinsdag 28 december 2021 23:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vervelend voor Bruce wel, als ie een plekje hoger had gestaan had user @:MTheBassman hem dus wel geaccepteerd.
Jep, de gemiddelde radio-edit had hier mogen kappen.quote:
Al besproken.quote:
De helft van Jungleland is nog altijd beter dan de hele versie van Glory Days.quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:56 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Jammer dat ik Jungleland vanavond maar half mee kreeg en deze dus wel volledig
Zijn filmpjes op Instagram zijn ook zoquote:Op dinsdag 28 december 2021 23:57 schreef ArnieAlberts het volgende:
Peter Lusse (Vrienden voor 't Leven) is trouwens ook een ontzettend leuke vent. Paar keer mee gechat, hoop hem binnenkort voor een interviewtje te strikken.
Wat doet die tegenwoordig eigenlijk?quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:57 schreef ArnieAlberts het volgende:
Peter Lusse (Vrienden voor 't Leven) is trouwens ook een ontzettend leuke vent. Paar keer mee gechat, hoop hem binnenkort voor een interviewtje te strikken.
FIreman is toch een soort van menthol drankje? Nooit gehad, gekke combi welquote:Op dinsdag 28 december 2021 23:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
De dropshot is een klassieker in mijn huidige stamkroeg. Vaak als Pirate's Eye (dropshot, fireman, tabasco).
Staat in musicals!quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wat doet die tegenwoordig eigenlijk?
Eigenlijk alles van de eerste drie albums.quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Spelen in Berlin
Ie Bie Oes
Gie, dn Oto en ik
Msn chatquote:Op dinsdag 28 december 2021 23:57 schreef ArnieAlberts het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |