Dat is ook een mooi eerbetoon aan een fantastische renner.quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:51 schreef Gretzl het volgende:
Beter zo'n Rowwen Hèze inruilen voor een streekpopnummer dat wél eeuwigheidswaarde heeft. Zoals bijvoorbeeld Het Zesde Metaal - Ploegsteert (sinds jaar en dag de nummer 1 in de Vlaamse Top 100).
Mooi tijdstip daarvoor rond 6.15 jaquote:Op dinsdag 28 december 2021 23:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Over vervelende streeknummers gesproken: Blij dat Snollebollekes vannacht langskomen als ik al in bed lig
Auto Vliegtuugquote:Op dinsdag 28 december 2021 23:54 schreef El-Stinho het volgende:
ALLEEN DE PEEL IN BRAND EN NOVEMBER
Ik ken (nouja kennen is een groot woord) iemand die helemaal fan is daarvan, die gaat alle concerten af.quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:53 schreef PzKpfw het volgende:
Rowwen Heze diverse malen gezien als gast-act bij optredens van Normaal. Die gasten weten wel hoe ze de stemming erin moeten krijgen
Snollekebolle hebben ze diep in de nacht gegooid? Erg mooi.quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Over vervelende streeknummers gesproken: Blij dat Snollebollekes vannacht langskomen als ik al in bed lig
Ah ook een prachtigequote:Op dinsdag 28 december 2021 23:50 schreef TLC het volgende:
[..]
Ik heb ooit staan te kletsen met weerman Reinier van de Ber[quote]Op dinsdag 28 december 2021 23:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
DIt jaar niet meer Gretzie. Kris de Bruyne - Amsterdam, kort na zn dood
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 28 december 2021 23:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Snollekebolle hebben ze diep in de nacht gegooid? Erg mooi.
Ik zou het vroege ochtend noemen.quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat ik de positie al heb meegekregen
Sorry.quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat ik de positie al heb meegekregen
De altijd vervelende Jurjen Gofersquote:Op dinsdag 28 december 2021 23:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Snollekebolle hebben ze diep in de nacht gegooid? Erg mooi.
Doe niet zo malquote:
Je krijgt vrijdag 4x ABBA in een uurquote:Op dinsdag 28 december 2021 23:54 schreef MTheBassman het volgende:
ik kan maar zo vaak Broes op een dag aanhoren. Dit wordt te veel.
Manon Thomas-godinquote:Op dinsdag 28 december 2021 23:53 schreef TLC het volgende:
Oh en nog bijna vergeten met die b.n.'ers, in het begin internettijdperk contact gehad met Manon Thomas, ooit een B.N.'er. Geen idee wat ze tegenwoordig meer doet![]()
Ranzig.quote:
Ier bie oes is wel het magnum opus ja. Sowieso blijft het album Ploegsteert voor mij wel het hoogtepunt, eigenlijk is ieder nummer van dat album geniaal.quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Spelen in Berlin
Ie Bie Oes
Gie, dn Oto en ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |