Hem op mijnbouw zetten zou denk ik ook niet verstandig zijn. Een beetje afstand is ook nodig.quote:Op donderdag 30 december 2021 17:42 schreef Hanca het volgende:
[..]
Een Groningse gedeputeerde, met bevingsschade in zijn portefeuille (had dan mijnbouw binnengehengeld...).
Een keer niet de grootste schreeuwerige hardliner (Bente Becker oid) op asiel, dat is nieuw elan idd.quote:Op donderdag 30 december 2021 17:48 schreef DarkwingDuck het volgende:
Nieuw elan? De eerste is nu al in opspraak. En ja, het is maar Wilders, maar dit zal hem wel weer het voordeel van de twijfel geven bij een aantal kiezers die VVD gestemd hebben in de ijdele hoop op een streng migratiebeleid van een salonfähige partij;
Vijlbrief meldt de nos.quote:Op donderdag 30 december 2021 17:48 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Hem op mijnbouw zetten zou denk ik ook niet verstandig zijn. Een beetje afstand is ook nodig.
Ik denk dat tegenwoordig nog maar weinig VVD-stemmers naar deze gek zullen overstappen.quote:Op donderdag 30 december 2021 17:48 schreef DarkwingDuck het volgende:
Nieuw elan? De eerste is nu al in opspraak. En ja, het is maar Wilders, maar dit zal hem wel weer het voordeel van de twijfel geven bij een aantal kiezers die VVD gestemd hebben in de ijdele hoop op een streng migratiebeleid van een salonfähige partij;
[ twitter ]
Oh, Kaag op financiën was niet het meest achterlijke.quote:Op donderdag 30 december 2021 18:10 schreef JohnBercow het volgende:
Ollongren op Defensie is echt een belediging voor de militairen
Het zal je verbazen. Als Rutte straks wegvalt en er geen geschikte opvolger is dan kan het zo maar zijn dat de PVV de grootste wordt, en anders zaagt JA21 wel flink aan de stoelpoten van de VVD.quote:Op donderdag 30 december 2021 18:10 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Ik denk dat tegenwoordig nog maar weinig VVD-stemmers naar deze gek zullen overstappen.
[ twitter ]
Nee, zeg dat het niet waar is. Je hebt dit net verzonnen toch?quote:Op donderdag 30 december 2021 18:10 schreef JohnBercow het volgende:
Ollongren op Defensie is echt een belediging voor de militairen
Uit kiezersonderzoek blijkt wel dat er vrijwel geen PVV’ers zijn die een stem op de VVD zouden overwegen en andersom geldt hetzelfde. Maar goed, je weet nooit hoe de vlag er over een paar jaar bij hangt natuurlijk. Ik zie het CDA, mits ze een geschikte leider hebben, eigenlijk eerder weer groeien mocht de VVD instorten.quote:Op donderdag 30 december 2021 18:14 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Het zal je verbazen. Als Rutte straks wegvalt en er geen geschikte opvolger is dan kan het zo maar zijn dat de PVV de grootste wordt, en anders zaagt JA21 wel flink aan de stoelpoten van de VVD.
Ik zag die benoeming en voelde al een hoop slechte grappen aankomen.quote:Op donderdag 30 december 2021 18:10 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Ik denk dat tegenwoordig nog maar weinig VVD-stemmers naar deze gek zullen overstappen.
[ twitter ]
Wilders regeert toch niet dus lekker boeiend of hij een zetel wint of verliest, Geert kan en wil geen verantwoordelijkheid nemen. Alleen hele domme mensen hebben dat nog steeds niet door. Verder zakt het nivo van Wilders steeds verder af.quote:Op donderdag 30 december 2021 17:48 schreef DarkwingDuck het volgende:
[ twitter ]
Verdere uitholling van het midden boeit jou dus niet. Prima hoor, maar ik zie het als een vrij groot probleem voor de Nederlandse samenleving en de regeerbaarheid op lange termijn.quote:Op donderdag 30 december 2021 18:27 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wilders regeert toch niet dus lekker boeiend of hij een zetel wint of verliest, Geert kan en wil geen verantwoordelijkheid nemen. Alleen hele domme mensen hebben dat nog steeds niet door. Verder zakt het nivo van Wilders steeds verder af.
Waren het maar grappen. Dat is nog het ergste.quote:Op donderdag 30 december 2021 18:20 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Ik zag die benoeming en voelde al een hoop slechte grappen aankomen.
Greet stelt weer niet teleur.
Als dat zo is dan is dat iets wat de Nederlandse samenleving zichzelf aandoet en de rekening komt vanzelf op de mat. Maar hey, mischien kunnen wat andere bedrijfssectoren hun eigen politieke partijtjes oprichten om hun belangen te blijven behartigen en zgn in het midden te gaan staan?quote:Op donderdag 30 december 2021 18:28 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Verdere uitholling van het midden boeit jou dus niet. Prima hoor, maar ik zie het als een vrij groot probleem voor de Nederlandse samenleving en de regeerbaarheid op lange termijn.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)l-ministers-rutte-ivquote:Op donderdag 30 december 2021 18:17 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Nee, zeg dat het niet waar is. Je hebt dit net verzonnen toch?
Zo kan je er ook in staan ja. Daarvoor ben ik echter iets te veel maatschappelijk betrokken bij de samenleving.quote:Op donderdag 30 december 2021 18:31 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Als dat zo is dan is dat iets wat de Nederlandse samenleving zichzelf aandoet en de rekening komt vanzelf op de mat.
Pissen op de krijgsmacht die toch al op zijn rug ligt na decennia wanbeleid.quote:Op donderdag 30 december 2021 18:32 schreef JohnBercow het volgende:
[..]
https://www.rtlnieuws.nl/(...)l-ministers-rutte-iv
Waarom ben jij dan degene die gelijk over verkiezingswinst van Wilders begint terwijl Wilders al 3 verkiezingen lang niemand meer overtuigt?quote:Op donderdag 30 december 2021 18:33 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Zo kan je er ook in staan ja. Daarvoor ben ik iets te veel maatschappelijk betrokken bij de samenleving.
Da's toch wel grappig, dus er had weer een minister moeten komen van een van de partijen verantwoordelijk voor het wanbeleid?quote:Op donderdag 30 december 2021 18:34 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Pissen op de krijgsmacht die toch al op zijn rug ligt na decennia wanbeleid.
Iemand die voor Rutte III als zeer kundig bekend stond, niet voor niet vice-premier, en weliswaar wat kleurloos was tijdens Rutte III is plots 'pissem op de krijgsmacht'? Of trap je weer in de FvD frames?quote:Op donderdag 30 december 2021 18:34 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Pissen op de krijgsmacht die toch al op zijn rug ligt na decennia wanbeleid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |