Opvallend, dat is geen hardliner.quote:Op donderdag 30 december 2021 16:39 schreef trein2000 het volgende:
Eric van der Burg uit Amsterdam stass van migratie.
Ik vind dit heel onverstandig hoor. Wachten op een Eric Wiebes scenario. En bovendien geef je Rutte als CDA een extra pion om te offeren.quote:Op donderdag 30 december 2021 17:08 schreef Hamlapjes het volgende:
De Jonge zou naar VRO gaan, hadden we die al genoemd?
Zou je denken dat hier wat over afgesproken is? Naar mijn idee hangt het CDA in de touwen, ligt ze op de grond met de pootjes omhoog en slikt ze alles wat VVD en D66 willen.quote:Op donderdag 30 december 2021 17:12 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik vind dit heel onverstandig hoor. Wachten op een Eric Wiebes scenario. En bovendien geef je Rutte als CDA een extra pion om te offeren.
Hier moet wat afgesproken zijn, kan haast niet anders.
Mooie plek voor hem, ben blij dat hij in het kabinet blijft.quote:Op donderdag 30 december 2021 17:08 schreef Hamlapjes het volgende:
De Jonge zou naar VRO gaan, hadden we die al genoemd?
Moet haast wel. Waarom kom je anders in godsnaam met dit onzalige plan.quote:Op donderdag 30 december 2021 17:20 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Zou je denken dat hier wat over afgesproken is? Naar mijn idee hangt het CDA in de touwen, ligt ze op de grond met de pootjes omhoog en slikt ze alles wat VVD en D66 willen.
Idd. Waarschijnlijk de laatste keer dat het CDA in een regering zit. Volgende verkiezingen worden ze weggevaagd. In 2023 bij de provinciale verkiezingen zal het al een slachting zijn verwacht ik. De christen-democratie is ten einde in Nederland, ben benieuwd wanneer de uitvaart is.quote:Op donderdag 30 december 2021 17:23 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Moet haast wel. Waarom kom je anders in godsnaam met dit onzalige plan.
Een Groningse gedeputeerde, met bevingsschade in zijn portefeuille (had dan mijnbouw binnengehengeld...).quote:Op donderdag 30 december 2021 17:37 schreef Hexagon het volgende:
Die Henk Staghouwer is zeker het neefje van Grapperhaus
Lekker grefokopjequote:Op donderdag 30 december 2021 17:33 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Mogen we Blokhuis terug?
Harbers is al zeker, alle VVD bewindspersonen zijn bekend.quote:
Ach de succesvolste woonministers waren cafebaas (Hans Gruijters) en leraar (Ed Nijpels)quote:Op donderdag 30 december 2021 17:44 schreef Confetti het volgende:
Hugo op VRO toont weer aan dat enige kennis en deskundigheid volstrekt ondergeschikt is. Welk kaas heeft hij daar nou van gegeten?
Ministers zijn vaak ballast voor de echte deskundigen en beleidsmakers op de ministeries.
Ik geef toe dat onderwijs bij hem logischer was.quote:Op donderdag 30 december 2021 17:44 schreef Confetti het volgende:
Hugo op VRO toont weer aan dat enige kennis en deskundigheid volstrekt ondergeschikt is. Welk kaas heeft hij daar nou van gegeten?
Ministers zijn vaak ballast voor de echte deskundigen en beleidsmakers op de ministeries.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |