Die heeft in meerdere interviews aangegeven 70 jaar een mooie leeftijd te vinden om dat niet meer te doen. Maar zoals eerder gezegd, Knapen is een verademing op die post dus ik hoop inderdaad dat hij zich bedacht heeft.quote:Op donderdag 30 december 2021 11:55 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Ben Knapen op BZ en Hoekstra naar SZW zou ook nog kunnen.
Godzijdank geen digitale dingen meer voor hem.quote:Op donderdag 30 december 2021 12:01 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat was ook het eerste wat ik dacht.
Oh en nieuws: Ferd keert niet terug.
Dat zou dan een reden zijn om te hopen dat Hoekstra naar BuZa gaat.quote:Op donderdag 30 december 2021 12:14 schreef trein2000 het volgende:
Hoekstra BuZa? Dan is het volgende rondje bij het CDA ook voor een ander…
Dat vind ik ook wel een beetje van Buitenlandse Zaken. Telkens als er écht belangrijke buitenlandse zaken aan de hand zijn, wordt dat door de MP zelf geregeld.quote:Op donderdag 30 december 2021 12:16 schreef Jojoke het volgende:
Binnenlandse Zaken is een beetje een ministerie van lege dozen. Het ministerie van Defensie is meer concreet, dus misschien dat Ollongren weer wat glans terugkrijgt. Zeker als ze zich qua gezondheid ook beter voelt.
Voor een land als Nederland lijkt mij Buitenlandse Zaken inderdaad vooral veel theedrinken en vervolgens de lijn van Duitsland en Frankrijk volgen. We zijn als land veel te klein om daadwerkelijk invloed te hebben op Buitenlandse Zaken. Als minister van Financiën voor Nederland kan Kaag echt gaan sturen in het Europese beleid. Daar is eigenlijk veel meer te bereiken.quote:Op donderdag 30 december 2021 12:19 schreef 297534 het volgende:
[..]
Dat vind ik ook wel een beetje van Buitenlandse Zaken. Telkens als er écht belangrijke buitenlandse zaken aan de hand zijn, wordt dat door de MP zelf geregeld.
VVD heeft er wel belang bij dat het snel opgelost wordt, anders heeft het grote economische gevolgen.quote:Op donderdag 30 december 2021 12:25 schreef Mondkapje het volgende:
Wat ik niet begrijp waarom ze D66 niet het stikstofbeleid geven. Met de VVD komt er niets van terecht vrees ik.
En wie gaan er dan precies los op dat feit? FvD'ers?quote:Op donderdag 30 december 2021 12:28 schreef Madhouse11 het volgende:
Briljant gedaan door D66. Iedereen gaat altijd los op het feit dat de Media, het Onderwijs en de Rechtspraak volledig in de greep van en vergiftigd is door deze partij. En ze krijgen gewoon deze ministeries, dat wordt genieten.
Je had beter de eerste post op SZW en de tweede post op LNV kunnen hebben, niet dat je van Stikstof heel blij wordt, maar dan heb je met SZW wel die vette vis voor Schouten binnen. Matig, slecht zoquote:Op donderdag 30 december 2021 11:27 schreef Hanca het volgende:
[..]
Onderwijs inleveren voor armoedebeleid. Vorige keer was het al niet best, nu is het nog slechter.
Ik volg geen FvD-ers , met die figuren kan ik echt niets. Maar ook zonder deze mensen levert een zoekterm als D66-rechter wel heel veel hits op. Niet dat ik het met hun claim eens ben, ik vind het voornamelijk kostelijk om te volgen.quote:Op donderdag 30 december 2021 12:33 schreef 297534 het volgende:
[..]
En wie gaan er dan precies los op dat feit? FvD'ers?
D'66 is juist één van de weinige partijen die de rechtspraak serieus neemt en niet met allemaal krankzinnige plannen komt. Het is ook 25 jaar geleden dat er een D'66 minister op die post zat, dus dat vergiftigen zal dan vooral door andere partijen zijn gebeurd.
Totaal niet, alleen beroepslosers en ongekwalificeerde jankballen hebben dit soort trieste teksten nodig om hun eigen mislukkingen goed te praten.quote:Op donderdag 30 december 2021 12:28 schreef Madhouse11 het volgende:
Briljant gedaan door D66. Iedereen gaat altijd los op het feit dat de Media, het Onderwijs en de Rechtspraak volledig in de greep van en vergiftigd is door deze partij.
Gebakken lucht verkopen in een verpakking van bladgoud is op INSEAD de core business, daar kom je niet weg met steenkolenengels dus dat zal wel goed zitten.quote:
Gaat Hennis terugkomen???quote:Op donderdag 30 december 2021 13:04 schreef -XOR- het volgende:
Shula Rijxman stas op C&M?
Don Ceder op armoedebestrijding?
Jeanine Hennis Buitenlandse Handel en ontwikkelingssamenwerking?
Hennis blijft in Irak zei ze op radio 1.quote:Op donderdag 30 december 2021 13:04 schreef -XOR- het volgende:
Shula Rijxman stas op C&M?
Don Ceder op armoedebestrijding?
Jeanine Hennis Buitenlandse Handel en ontwikkelingssamenwerking?
Ik heb het idee dat dat altijd het plan was, ze is ook op een tamelijk lullige manier moeten vertrekken natuurlijk en was een prima minister. Ze past ook goed bij de wat linksere koers van de VVD.quote:
De VVD die zich zorgen maakt over de gevolgen van hun beleid? Denk niet dat je het daarvan wil hebben.quote:Op donderdag 30 december 2021 12:30 schreef Jojoke het volgende:
[..]
VVD heeft er wel belang bij dat het snel opgelost wordt, anders heeft het grote economische gevolgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |