It's all coming back to her nowquote:Op dinsdag 28 december 2021 23:24 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Céline Dion, al betwijfel ik of ze mij ook kan herinneren.
Ik had een keer seks gehad met iemand die Stevie Wonder had ontmoetquote:Op dinsdag 28 december 2021 23:26 schreef Strani het volgende:
Oké volgende vraag: Wat is de beroemdste persoon waarmee jullie seks hebben gehad?
Voor mij was dat een Duitse die in een boekwinkel werkte.
Beter dan Gijsquote:Op dinsdag 28 december 2021 23:28 schreef Strani het volgende:
[..]
En hoe was Hanneke Groenteman in bed?
Dan heb je flink wat drank nodig.quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:28 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Drankspel. Elke keer dat ie een walsje inzet, elke keer dat ie veel te lang blijft doorzeiken, elke keer dat hij er de grote Jeroen van Inkel-show van maakt, elke keer dat ie debiel doet: drinken.
Dan ben je toch na 10 minuten kneiterlamquote:Op dinsdag 28 december 2021 23:28 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Drankspel. Elke keer dat ie een walsje inzet, elke keer dat ie veel te lang blijft doorzeiken, elke keer dat hij er de grote Jeroen van Inkel-show van maakt, elke keer dat ie debiel doet: drinken.
Als je dat bij Gijs doet ben je na een half uurtje al strontlazerus.quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:28 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dat ik Céline heb gesproken? Niet dat ik weet.quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:28 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Zong Maaike Ouboter daar niet over
WIES?quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Zangeres van een band die in de Snob 2000 staat.
Ontzettende enge jongen lijkt me hetquote:Op dinsdag 28 december 2021 23:27 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Was in de tijd dat ie nog niet schuldig was bevonden en terug naar NL was gegaan voor de studie. Hij had toen zelfs een boek geschreven die hem 'vrij' zou moeten pleiten
non-stop zuipen dus.quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:28 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Fixedquote:Op dinsdag 28 december 2021 23:30 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ontzettende enge jongen lijkt me is het
Nou, afgelopen dagen waren het niet meer dan 2 shotjes ofzo.quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:29 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dan heb je flink wat drank nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |