Nou zeg!quote:
Iemand die nu best 'groot' is op Twitter (maar verder niet echt beroemd-beroemd), ik ga geen namen noemen, KOM NOU.quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:26 schreef Strani het volgende:
Oké volgende vraag: Wat is de beroemdste persoon waarmee jullie seks hebben gehad?
Voor mij was dat een Duitse die in een boekwinkel werkte.
Ik heb ooit een soapie (ex-GTST) gedaan.quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:26 schreef Strani het volgende:
Oké volgende vraag: Wat is de beroemdste persoon waarmee jullie seks hebben gehad?
Voor mij was dat een Duitse die in een boekwinkel werkte.
En zij niet doen alsof ze t leuk vindt. Zal een leuke ontmoeting zijn geweestquote:Op dinsdag 28 december 2021 23:26 schreef alopio het volgende:
Ik heb ooit nog gezongen voor Beatrix…
En ik kan niet zingen
Daar werd de basis gelegd voor haar aftreden vrees ik.quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:26 schreef alopio het volgende:
Ik heb ooit nog gezongen voor Beatrix…
En ik kan niet zingen
Ik ga schijnbaar naar dezelfde kapper als Fransie, heb hem er ook regelmatig gezienquote:
Was in de tijd dat ie nog niet schuldig was bevonden en terug naar NL was gegaan voor de studie. Hij had toen zelfs een boek geschreven die hem 'vrij' zou moeten pleitenquote:
KUT GEEN DRANK IN HUISquote:Op dinsdag 28 december 2021 23:27 schreef Evenstar het volgende:
Willen we van Inkelen vandaag? Moet ik even drank regelen
Wie??quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:27 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik heb ooit een soapie (ex-GTST) gedaan.
Altijd.quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:27 schreef Evenstar het volgende:
Ja dat kan alleen maar Linda zijn natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:27 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik heb ooit een soapie (ex-GTST) gedaan.
Gary Numan lijkt me een toffe manquote:Op dinsdag 28 december 2021 23:26 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Tja wat is bekend?
Ligt er of iedereen hem kent
Maar:
Tony Visconti. Producer van Bowie
Gary Numan (meerdere malen)
Tom Smith van Editors (meerdere malen)
Huey Morgan (zanger fun lovin criminals)
Gilby Clarke (ex Guns n roses)
Wat is Van Inkelen? (Serieuze vraag).quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:27 schreef Evenstar het volgende:
We hebben niet gesprokenquote:Op dinsdag 28 december 2021 23:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
En zij niet doen alsof ze t leuk vindt. Zal een leuke ontmoeting zijn geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |