Het beste tot het laatst bewarenquote:Op dinsdag 28 december 2021 19:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Waarom een track inzingen terwijl je probeert een scheet in te houden?
mijne is gangsta's paradise.quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:35 schreef Dagoduck het volgende:
Zometeen komt ook nog het nummer dat op één stond toen ik geboren werd.
Neem aan dat houdjemond dan degene is die zegt: Let is all just rain on mequote:
Unchained Melody hier...quote:
Is het weer zover jongensquote:Op dinsdag 28 december 2021 19:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Neem aan dat houdjemond dan degene is die zegt: Let is all just rain on me
Die van mij van de HE-MAN meem.quote:
Haha. Ze spelen dat ze een rockband zijn en zijn er zelf in gaan gelovenquote:Op dinsdag 28 december 2021 19:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Stond op Lowlands eens achter een gast met een Kane tattoo achter in zijn nek. Dacht, zo, die durft. Eens kijken wat voor type..was 't Dennis van Kane.
Ben het hier niet mee oneens.quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dit nummer eigenlijk wel goed te doen
één keer per jaarquote:Op dinsdag 28 december 2021 19:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dit nummer eigenlijk wel goed te doen
Innuendo komt écht steeds vroegerquote:Op dinsdag 28 december 2021 19:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Neem aan dat houdjemond dan degene is die zegt: Let is all just rain on me
Geen ideequote:Op dinsdag 28 december 2021 19:37 schreef DecoAoreste het volgende:
Oh kut, glad vergeten met een schuin oog naar schaatsen te kijken.
Nog iets gebeurd op de 500m tweede omloop?
Ja, ze gingen allemaal harder en De Jong heeft P3 ingepiktquote:Op dinsdag 28 december 2021 19:37 schreef DecoAoreste het volgende:
Ze probeerden in 2001 heel erg een optreden te scoren in Vera Groningen. Zou goed zijn voor hun streetcred.quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:37 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Haha. Ze spelen dat ze een rockband zijn en zijn er zelf in gaan geloven
Top.quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, ze gingen allemaal harder en De Jong heeft P3 ingepikt
Femke met een klapschaats voor Jutta.quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:37 schreef DecoAoreste het volgende:
Top 3 voor mijquote:Op dinsdag 28 december 2021 19:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit lijkt me de meest overbodige Muse van allemaal.
Ware het niet dat ze ook nog bagger als Madness en Psycho in de lijst hebben staan.
Was niet zo bedoeld.quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ware het niet dat ze ook nog bagger als Madness en Psycho in de lijst hebben staan.
Vindt jij Muse niet gewoon overbodig?quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Madness vind ik met het afstand het meest overschatte Muse nummer denk ik.quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |