Ziggo Drone?quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:40 schreef TommyL0204 het volgende:
[..]
Drones Tour gezien in de Ziggo![]()
Doe Madness er nog uit voor Stockholm Syndrome en we hebben een deal!quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:39 schreef DecoAoreste het volgende:
Kunnen we niet gewoon deze, Feeling Good, Undisclosed Desires en Mercy eruit gooien voor New Born, Citizen Erased, Map of the Problematique en Sunburn?
Ik ben op het punt dat ik zelfs Arie Ribbens live wil zien ondertussenquote:Op dinsdag 28 december 2021 19:40 schreef Cee het volgende:
Muse wil ik zo graag weer eens live zien.
Compromis: Madness erin houden maar wel Fillip erin.quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Undisclosed Desires vervangen voor Madness en dan nog Sing For Absolution voor hun beste, Fillip, en ik ben het helemaal eens
Ik ookquote:Op dinsdag 28 december 2021 19:40 schreef TommyL0204 het volgende:
[..]
Was wel geinigquote:Op dinsdag 28 december 2021 19:40 schreef TommyL0204 het volgende:
[..]
Boh dat was een avondquote:Op dinsdag 28 december 2021 19:40 schreef TommyL0204 het volgende:
[..]
Maar dan zonder een begeleidende wall of sound en dat scheelt voor mij.quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind dit juist enorme pathos.
Of Mart Hoogkamerquote:Op dinsdag 28 december 2021 19:41 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik ben op het punt dat ik zelfs Arie Ribbens live wil zien ondertussen
Waanzin.quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:41 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Compromis: Madness erin houden maar wel Fillip erin.
Godver waarom krijg ik t idee dat ik hier op Fok als wandelend reclamebord gebruikt wordt. Ben gvd de sandwichman nietquote:
Dat zou hij zelf ook wel willenquote:Op dinsdag 28 december 2021 19:41 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Net een remaster van uit gekomen, Normaal niet zo van, maar dit is serieus een verbetering qua dynamiek!quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:40 schreef MTheBassman het volgende:
Sowieso moet ik Origin of Symmetry weer eens luisteren. Is wel in mijn top 20 favo albums denk ik.
Da's onsmakelijkquote:Op dinsdag 28 december 2021 19:41 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Oja Stockholm Syndrome staat er ook niet in, ook zo'n vreemde omissie. Die, Citizen Erased en New Born zouden er zeker in horen.quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:41 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Doe Madness er nog uit voor Stockholm Syndrome en we hebben een deal!
oeh bedankt voor de tip!quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:41 schreef TommyL0204 het volgende:
[..]
Net een remaster van uit gekomen, Normaal niet zo van, maar dit is serieus een verbetering qua dynamiek!
Arie RIPpensquote:Op dinsdag 28 december 2021 19:41 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Voor mij is dat precies omgekeerd denk ik.quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Maar dan zonder een begeleidende wall of sound en dat scheelt voor mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |