Madness vind ik met het afstand het meest overschatte Muse nummer denk ik.quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit lijkt me de meest overbodige Muse van allemaal.
Ware het niet dat ze ook nog bagger als Madness en Psycho in de lijst hebben staan.
QFTquote:Op dinsdag 28 december 2021 19:39 schreef DecoAoreste het volgende:
Kunnen we niet gewoon deze, Feeling Good, Undisclosed Desires en Mercy eruit gooien voor New Born, Citizen Erased, Map of the Problematique en Sunburn?
Motie aangenomen.quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:39 schreef DecoAoreste het volgende:
Kunnen we niet gewoon deze, Feeling Good, Undisclosed Desires en Mercy eruit gooien voor New Born, Citizen Erased, Map of the Problematique en Sunburn?
Belangrijkste is dat Kok 1 en Leerdam top 3 en de rest boeit eigenlijk nietquote:
quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:37 schreef DecoAoreste het volgende:
Oh kut, glad vergeten met een schuin oog naar schaatsen te kijken.
Nee hoor, nummers als Bliss, Plug in Baby, New Born en Knights of Cydonia horen zeker in de lijst.quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Vindt jij Muse niet gewoon overbodig?
Dat is precies t probleemquote:Op dinsdag 28 december 2021 19:40 schreef essnhills het volgende:
ik vind deze wel mooi. Tot nu toe mooi ingetogen
Kijk, dat heb ik dus ook.quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:39 schreef laxus13 het volgende:
Als niet fan vind ik dit een van hun mooiste
Ik ookquote:Op dinsdag 28 december 2021 19:40 schreef Cee het volgende:
Muse wil ik zo graag weer eens live zien.
Undisclosed Desires vervangen voor Madness en dan nog Sing For Absolution voor hun beste, Fillip, en ik ben het helemaal eensquote:Op dinsdag 28 december 2021 19:39 schreef DecoAoreste het volgende:
Drones Tour gezien in de Ziggoquote:Op dinsdag 28 december 2021 19:40 schreef Cee het volgende:
Muse wil ik zo graag weer eens live zien.
Ik vind dit juist enorme pathos.quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Vind alleen deze, Bliss en Resistance goed te doen.
't Wordt zo snel enorme pathos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |