De wat.quote:
Als je goed luistert kun je het horen.quote:
Ik ga het even aan de binnenkant van mijn ogen bekijkenquote:Op dinsdag 28 december 2021 15:07 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Als je goed luistert kun je het horen.
Niet van The Village People?quote:Op dinsdag 28 december 2021 15:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is toch die achtergrondzangeres van Patrick Hernandez?
Wow.quote:
Had verwacht dat Frozen nog wel hoger zou staanquote:
Even gekotst.quote:Op dinsdag 28 december 2021 15:08 schreef alopio het volgende:
[..]
Echt? En troep als suzanne en Freek staan zeker hoger….
Dat dit kan in Nederland.quote:Op dinsdag 28 december 2021 15:09 schreef D. het volgende:
[..]
Ik keek het even na omdat ik het niet geloofde
Reken daar maar wel opquote:Op dinsdag 28 december 2021 15:08 schreef alopio het volgende:
[..]
Echt? En troep als suzanne en Freek staan zeker hoger….
Die is harder gezakt denk ik omdat die groep stemmers goed zingen belangrijk vindt, zelfde voor Live To Tellquote:Op dinsdag 28 december 2021 15:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had verwacht dat Frozen nog wel hoger zou staan
Welke plek staat Pokémon?quote:Op dinsdag 28 december 2021 15:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die is harder gezakt denk ik omdat die groep stemmers goed zingen belangrijk vindt, zelfde voor Live To Tell
Geen idee johquote:
Ik zou Madonna nu niet meer doenquote:Op dinsdag 28 december 2021 15:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zing nu vals mee, dus ik doe Madonna
En de mensen die stemmen op platen als de Pokémon tunequote:Op dinsdag 28 december 2021 15:10 schreef alopio het volgende:
[..]
Kunnen ze sky radio luisteraars niet gewoon een stem verbod geven
paar decennia geleden echterquote:
Pokémon themequote:Op dinsdag 28 december 2021 15:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
En de mensen die stemmen op platen als de Pokémon tune
Dan ga ik echt KEIHARD meezingen.quote:
Vind dat niet zo erg, leuk geintje, maar niet in de top 200, Pokemon theme mag gewoon op 1700 ofzoquote:Op dinsdag 28 december 2021 15:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat absoluut, maar om 'm nou onder de 2000 beste platen ooit te scharenquote:
Toen zou zij het niet doen anders deed ze een Marco B'tje.quote:
Precies!quote:Op dinsdag 28 december 2021 15:12 schreef alopio het volgende:
[..]
Vind dat niet zo erg, leuk geintje, maar niet in de top 200, Pokemon theme mag gewoon op 1700 ofzo
ja die hype mag ook wel eens een keer snel dood.quote:Op dinsdag 28 december 2021 15:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, maar dat kan ik van nog wel 1000 platen in deze lijst zeggen.quote:Op dinsdag 28 december 2021 15:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat absoluut, maar om 'm nou onder de 2000 beste platen ooit te scharen
Mensen die beweren dat ze dat serieus vinden zijn dezelfde mensen die zogenaamd heel serieus geloven in het Vliegend Spaghettimonster.quote:Op dinsdag 28 december 2021 15:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Alle muziek wordt verpest door shows als The Voice. En dan krijg je er als bonus figuren zoals Maan bijquote:
Feit! Dat krijg je als werkelijk iedereen kan en mag stemmenquote:Op dinsdag 28 december 2021 15:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, maar dat kan ik van nog wel 1000 platen in deze lijst zeggen.
godverquote:
Al besproken.quote:
Al besproken.quote:
Bestaat die niet dan?quote:Op dinsdag 28 december 2021 15:14 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Mensen die beweren dat ze dat serieus vinden zijn dezelfde mensen die zogenaamd heel serieus geloven in het Vliegend Spaghettimonster.
Al besproken.quote:
Eens.quote:
Dat dat al besproken is is al besproken.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 28 december 2021 15:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat dat al besproken is is al besproken.
Wat zeg ik nou Dagoquote:
Al besprokenquote:Op dinsdag 28 december 2021 15:15 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik vind dat 'Al besproken' trouwens een verfrissende toevoeging aan de memes hier. Dan is het iets minder gratuit om dezelfde afgezaagde nonsens te posten steeds
Al besproken.quote:Op dinsdag 28 december 2021 15:15 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik vind dat 'Al besproken' trouwens een verfrissende toevoeging aan de memes hier. Dan is het iets minder gratuit om dezelfde afgezaagde nonsens te posten steeds
Wanneer komt Paul Simon?quote:
Kunnen jullie hier niet een keer mee stoppen?quote:
Can't Stop!quote:Op dinsdag 28 december 2021 15:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kunnen jullie hier niet een keer mee stoppen?
Dat is dan ook niet wat de Top 2000 is.quote:Op dinsdag 28 december 2021 15:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Productie heeft ingegrepenquote:Op dinsdag 28 december 2021 15:16 schreef BillDauterive het volgende:
Er wordt een keer niet door een intro heen geluld. Is Gijs zijn microfoon kapot?
Mensen die de Top2000 serieus nemen, zijn dezelfde mensen die Hugo en co serieus nemen.quote:Op dinsdag 28 december 2021 15:14 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Mensen die beweren dat ze dat serieus vinden zijn dezelfde mensen die zogenaamd heel serieus geloven in het Vliegend Spaghettimonster.
Dat is wel waar ze mee adverteren.quote:Op dinsdag 28 december 2021 15:16 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat is dan ook niet wat de Top 2000 is.
Dan Al?quote:
Die noemen ze ook wel Gijse haren.quote:Op dinsdag 28 december 2021 15:17 schreef TommyL0204 het volgende:
[..]
Elke keer als hij door een intro lult komt er een grijze haar bij
quote:Op dinsdag 28 december 2021 15:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat is wel waar ze mee adverteren.
Reclame noemen ze dat.quote:Op dinsdag 28 december 2021 15:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat is wel waar ze mee adverteren.
Zoom huisvrouwenquote:Op dinsdag 28 december 2021 15:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
Och jee de zoomproductie heeft ook weer es iets bedacht
"Hebben jullie iets met peper in huis"
Ria de huisvrouw pakt een half afgekloven paprika.
Vannacht vroegen ze om een hamer en zaag. Die heb ik toch verdomme niet hier op zolder in de buurt.quote:Op dinsdag 28 december 2021 15:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
Och jee de zoomproductie heeft ook weer es iets bedacht
"Hebben jullie iets met peper in huis"
Ria de huisvrouw pakt een half afgekloven paprika.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |