Net zo kut.quote:Op dinsdag 28 december 2021 13:55 schreef 4-elements het volgende:
Dacht even dat dit Kensington was...
quote:Op dinsdag 28 december 2021 13:54 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Indrukwekkend![]()
Ik heb maar twee artiesten vaker gezien.Moeder gods, 22x The National. Hoeveel vrije dagen heb jij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Indrukwekkend![]()
Ik heb maar twee artiesten vaker gezien.Ik heb dan weer 1 artiest vaker gezien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
Eloi draait zich om in zijn grafquote:Op dinsdag 28 december 2021 13:55 schreef 4-elements het volgende:
Ah, vandaar dat ze gestopt zijn.quote:Op dinsdag 28 december 2021 13:56 schreef TommyL0204 het volgende:
[..]
Eloi draait zich om in zijn graf
Imagine Dragons is de Amerikaanse Kensington.quote:Op dinsdag 28 december 2021 13:55 schreef 4-elements het volgende:
Dat weet ik dan weer nietquote:Op dinsdag 28 december 2021 13:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toch wel knap dat mensen ze uit elkaar kunnen houden, of klikken ze er maar gewoon random eentje aan?
Zelfde schap in de winkelquote:Op dinsdag 28 december 2021 13:55 schreef 4-elements het volgende:
quote:Op dinsdag 28 december 2021 13:55 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dan ben je wel een draak van een persoon
Ben al geweest, had beter kunnen gaan onder Gijsquote:
[..]
Indrukwekkend![]()
Ik heb maar twee artiesten vaker gezien.Indrukwekkend. Eefje de Visser moet ik nog steeds eens heen. The National heb ik in Hyde Park gezien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Ja verwacht wel in de koopjeshoekquote:
Epic drieluik inderdaadquote:
quote:927 Heart-Shaped Box Nirvana 5
926 Personal Jesus Depeche Mode 6,5
925 Droomland Paul De Leeuw & André Hazes 2
924 Suzie Q (Part I) Creedence Clearwater Revival 2,5
923 Porcelain Moby 6
922 Come On Eileen Dexy's Midnight Runners 5,5
921 Four Seasons In One Day Crowded House 4
920 All I Want Is You U2 5
919 New Gold Dream (81-82-83-84) Simple Minds 8,5
918 So Lonely The Police 6,5
917 Everglow Coldplay 5
Nicequote:Op dinsdag 28 december 2021 13:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Indrukwekkend. Eefje de Visser moet ik nog steeds eens heen. The National heb ik in Hyde Park gezien.
[ afbeelding ]
Mijn moeder was meteen fan na dat optredenquote:Op dinsdag 28 december 2021 13:58 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Nice
Scheen een heel goed optreden te zijn geweest daar in Londen
Liefs uit Londen dus.quote:Op dinsdag 28 december 2021 13:58 schreef Gretzl het volgende:
Scheen een heel goed optreden te zijn geweest daar in Londen
Dat laatste denk ik, daarom staan ze er ook allemaal in.quote:Op dinsdag 28 december 2021 13:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toch wel knap dat mensen ze uit elkaar kunnen houden, of klikken ze er maar gewoon random eentje aan?
quote:Op dinsdag 28 december 2021 13:58 schreef AgeEll het volgende:
[..]
Dat maakt dat ik je ineens een stuk ouder inschat.
* OscarMopperkont is dan ook oudquote:Op dinsdag 28 december 2021 13:58 schreef AgeEll het volgende:
[..]
Dat maakt dat ik je ineens een stuk ouder inschat.
Haha, in 2019 mijn vrije dagen grotendeels opgebruikt aan tripjes voor concerten. In dat jaar heb ik ze 10x gezienquote:Op dinsdag 28 december 2021 13:56 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Moeder gods, 22x The National. Hoeveel vrije dagen heb jij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Niks tegen Eminem.quote:
quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:02 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Haha, in 2019 mijn vrije dagen grotendeels opgebruikt aan tripjes voor concerten. In dat jaar heb ik ze 10x gezien![]()
Normaal gesproken zou ik ze vorig jaar ook zijn achterna gereisd, maar dat is nu uitgesteld naar mei/juni 2022 (maar ja, uiteraard weer een slag om de arm).
Ik ben ambtenaar, dus op zich mag ik niet klagen met het minimale aantal vakantiedagen.Kan me voorstellen dat je fan bent van een bepaalde groep, maar wordt het niet saai zoveel keer achter elkaar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
100% dat je die kentquote:Op dinsdag 28 december 2021 14:04 schreef MTheBassman het volgende:
922 Come On Eileen Dexy's Midnight Runners
naam komt me zeer bekend voor ja, maar zoals altijd kan ik m niet voor de geest halen.quote:
Dat heb ik ook vaakquote:Op dinsdag 28 december 2021 14:05 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
naam komt me zeer bekend voor ja, maar zoals altijd kan ik m niet voor de geest halen.
Ho ho ho ...quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:05 schreef Berkery het volgende:
Jemig niemand die New Gold Dreamkent
quote:919 New Gold Dream (81-82-83-84) Simple Minds 8,5
Simple Minds is de cover van Usura - Open you mind, die ken je vast welquote:Op dinsdag 28 december 2021 14:04 schreef MTheBassman het volgende:
927 Heart-Shaped Box Nirvana![]()
926 Personal Jesus Depeche Mode![]()
925 Droomland Paul De Leeuw & André Hazes![]()
![]()
![]()
924 Suzie Q (Part I) Creedence Clearwater Revival![]()
![]()
923 Porcelain Moby
921 Four Seasons In One Day Crowded House
920 All I Want Is You U2
919 New Gold Dream (81-82-83-84) Simple Minds
918 So Lonely The Police![]()
917 Everglow Coldplay
Ik wil een lolly!quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:05 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
naam komt me zeer bekend voor ja, maar zoals altijd kan ik m niet voor de geest halen.
Toch #4 in de Top 40 geweestquote:Op dinsdag 28 december 2021 14:06 schreef Berkery het volgende:
[..]
Mwah, het is geen grote hit geweest, of single
Usura met Open your mindquote:Op dinsdag 28 december 2021 14:05 schreef Berkery het volgende:
quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:05 schreef Berkery het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:06 schreef D. het volgende:
[..]
Simple Minds is de cover van Usura - Open you mind, die ken je vast wel
Hoi @essnhillsquote:Op dinsdag 28 december 2021 14:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
in de lijst staan zoveel nummers die ik ken en mee kan zingen maar waar ik de artiest of titel niet van ken
Come on Eileen ken je wel.quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:04 schreef MTheBassman het volgende:
927 Heart-Shaped Box Nirvana![]()
926 Personal Jesus Depeche Mode![]()
925 Droomland Paul De Leeuw & André Hazes![]()
![]()
![]()
924 Suzie Q (Part I) Creedence Clearwater Revival![]()
![]()
923 Porcelain Moby
921 Four Seasons In One Day Crowded House
920 All I Want Is You U2
919 New Gold Dream (81-82-83-84) Simple Minds
918 So Lonely The Police![]()
917 Everglow Coldplay
quote:
Jammer dat Paul en Andre het stierlijk verpesten.quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:08 schreef Hamlapjes het volgende:
Komt best veel goede muziek aan dit uur!
ik ben vergeten hoe groot Krist is, jezusquote:
Al die kliekjes ook hier.quote:
Ja, dat idee had ik vroeger ook. Maar het is nu ook vooral de beleving met de medefans waarom ik ze wil blijven zien. In december 2019 ben ik bijvoorbeeld met een groepje internationale vrienden op roadtrip geweest om een aantal shows in de UK te zien. Dat was een ongelofelijke mooie ervaring. Die optredens in het buitenland ga ik dus mede heen om concertvrienden weer terug te zienquote:Op dinsdag 28 december 2021 14:04 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat je fan bent van een bepaalde groep, maar wordt het niet saai zoveel keer achter elkaar?
We komen dan ook dichter bij het einde van de lijstquote:Op dinsdag 28 december 2021 14:08 schreef Hamlapjes het volgende:
Komt best veel goede muziek aan dit uur!
*in koorquote:Op dinsdag 28 december 2021 14:09 schreef PippenScottie het volgende:
Heart Shaped Box stond op mijn stemlijst
Allemaal even zeggen: bedankt Pippen
Smells like teen spirit is dan ook geen heel erg goed nummerquote:Op dinsdag 28 december 2021 14:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
Eigenlijk is dit nummer vele male beter dan Smells like Teen Spirit...
Die drummer lijkt wel op de frontman van de Foo Fightersquote:
Die staat al 6 edities bij de laatste 100.quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:09 schreef Berkery het volgende:
Ik had All Apologies op mijn stemlijst, die kon het beter gebruiken.
Daarin zit de mamma appelsap "Alle nonnen zogen jou"quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:09 schreef Berkery het volgende:
Ik had All Apologies op mijn stemlijst, die kon het beter gebruiken.
Knap dat je dat op dat gifje kunt zien!quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:10 schreef Isorden het volgende:
[..]
Die drummer lijkt wel op de frontman van de Foo Fighters
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |