19x live gezien.quote:
Een even douchen uurtje.quote:Op dinsdag 28 december 2021 13:53 schreef Bugno3 het volgende:
Wisselvallig uurtje hierna, enkele stevige hoogtepunten wel.
Ze kan ook de plek van dit nummer wel krijgen hoorquote:Op dinsdag 28 december 2021 13:53 schreef Gretzl het volgende:
Zou niet 1 van de 20 Dijken plaats kunnen maken voor een enkele Eefje? Dan zal ik voortaan m'n mond houden
Dat doe je netjes. Ik twee keerquote:
Matig? Gewoon bar slechtquote:
als dit een serieuze vraag is, geen ideequote:Op dinsdag 28 december 2021 13:52 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Volgt de muziek de tekst, of andersom?
Olympische Spelen?quote:
Een uitstekende houding.quote:Op dinsdag 28 december 2021 13:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik haat Imagine Dragons.
Eerder Action of Big Bazaar hoorquote:
Het is gewoon 1 liedje met verschillende titels en ze worden er allemaal ingestemdquote:Op dinsdag 28 december 2021 13:53 schreef LTVDK het volgende:
Deze is toch al 6 keer voorbij gekomen, of lijkt het gewoon allemaal op elkaar?
Sowieso, dit Top2000 ja?quote:
De Dijk staat er 14x in. Laat eerst Queen maar een nummer inleveren.quote:Op dinsdag 28 december 2021 13:53 schreef Gretzl het volgende:
Zou niet 1 van de 20 Dijken plaats kunnen maken voor een enkele Eefje? Dan zal ik voortaan m'n mond houden
Meedoen is belangrijker dan winnen?quote:Op dinsdag 28 december 2021 13:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dit is niet echt Olympisch niveau.
Indrukwekkendquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Toch wel knap dat mensen ze uit elkaar kunnen houden, of klikken ze er maar gewoon random eentje aan?quote:Op dinsdag 28 december 2021 13:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Het is gewoon 1 liedje met verschillende titels en ze worden er allemaal ingestemd
Dan ben je wel een draak van een persoonquote:
quote:Op dinsdag 28 december 2021 13:54 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Indrukwekkend![]()
Ik heb maar twee artiesten vaker gezien.Ik wist ze gewoon zonder de spoiler te openenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het beste adres voor al uw primeurs!
Zwart met gouden randjequote:Op dinsdag 28 december 2021 13:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dit is niet echt Olympisch niveau.
Ik stel voor dat iemand een kogel door de radio slingert.quote:Op dinsdag 28 december 2021 13:54 schreef Isorden het volgende:
[..]
Meedoen is belangrijker dan winnen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |