We zijn het eens.quote:Op dinsdag 28 december 2021 13:50 schreef Isorden het volgende:
[..]
Close 2nd hier denk ik.
#1 is Niemand in de stad.
Niet haten op Hippolytushoefquote:
Niemand in de stadquote:Op dinsdag 28 december 2021 13:50 schreef Isorden het volgende:
[..]
Close 2nd hier denk ik.
#1 is Niemand in de stad.
sowieso zit dit nummer instrumentaal zeer goed in elkaar vind ikquote:Op dinsdag 28 december 2021 13:50 schreef Bugno3 het volgende:
Complimenten voor de toetsenist in dezen overigens
Kom jij daar vandaan?quote:Op dinsdag 28 december 2021 13:50 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Niet haten op Hippolytushoef
Die volgde op mijn post 'dit hoeft niet zo' amigoquote:Op dinsdag 28 december 2021 13:50 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Niet haten op Hippolytushoef
Geen Binnen Zonder Kloppen? Staat bij mij op nr. 2.quote:Op dinsdag 28 december 2021 13:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
1. Niemand in de Stad
2. Wakker in een Vreemde Wereld
3. Stampvol Cafe
4. Onderuit
5. Dansen op de Vulkaan
Zoiets denk ik
Dat golft goed ja.quote:Op dinsdag 28 december 2021 13:52 schreef Gretzl het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Nee maar daar heb je best leuke huizenquote:
Volgt de muziek de tekst, of andersom?quote:Op dinsdag 28 december 2021 13:51 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
sowieso zit dit nummer instrumentaal zeer goed in elkaar vind ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |