quote:
Jammer dat Paul en Andre het stierlijk verpesten.quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:08 schreef Hamlapjes het volgende:
Komt best veel goede muziek aan dit uur!
ik ben vergeten hoe groot Krist is, jezusquote:
Al die kliekjes ook hier.quote:
Ja, dat idee had ik vroeger ook. Maar het is nu ook vooral de beleving met de medefans waarom ik ze wil blijven zien. In december 2019 ben ik bijvoorbeeld met een groepje internationale vrienden op roadtrip geweest om een aantal shows in de UK te zien. Dat was een ongelofelijke mooie ervaring. Die optredens in het buitenland ga ik dus mede heen om concertvrienden weer terug te zienquote:Op dinsdag 28 december 2021 14:04 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat je fan bent van een bepaalde groep, maar wordt het niet saai zoveel keer achter elkaar?
We komen dan ook dichter bij het einde van de lijstquote:Op dinsdag 28 december 2021 14:08 schreef Hamlapjes het volgende:
Komt best veel goede muziek aan dit uur!
*in koorquote:Op dinsdag 28 december 2021 14:09 schreef PippenScottie het volgende:
Heart Shaped Box stond op mijn stemlijst
Allemaal even zeggen: bedankt Pippen
Smells like teen spirit is dan ook geen heel erg goed nummerquote:Op dinsdag 28 december 2021 14:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
Eigenlijk is dit nummer vele male beter dan Smells like Teen Spirit...
Die drummer lijkt wel op de frontman van de Foo Fightersquote:
Die staat al 6 edities bij de laatste 100.quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:09 schreef Berkery het volgende:
Ik had All Apologies op mijn stemlijst, die kon het beter gebruiken.
Daarin zit de mamma appelsap "Alle nonnen zogen jou"quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:09 schreef Berkery het volgende:
Ik had All Apologies op mijn stemlijst, die kon het beter gebruiken.
Knap dat je dat op dat gifje kunt zien!quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:10 schreef Isorden het volgende:
[..]
Die drummer lijkt wel op de frontman van de Foo Fighters
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |