Net zo kut.quote:Op dinsdag 28 december 2021 13:55 schreef 4-elements het volgende:
Dacht even dat dit Kensington was...
quote:Op dinsdag 28 december 2021 13:54 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Indrukwekkend![]()
Ik heb maar twee artiesten vaker gezien.Moeder gods, 22x The National. Hoeveel vrije dagen heb jij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Indrukwekkend![]()
Ik heb maar twee artiesten vaker gezien.Ik heb dan weer 1 artiest vaker gezien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
Eloi draait zich om in zijn grafquote:Op dinsdag 28 december 2021 13:55 schreef 4-elements het volgende:
Ah, vandaar dat ze gestopt zijn.quote:Op dinsdag 28 december 2021 13:56 schreef TommyL0204 het volgende:
[..]
Eloi draait zich om in zijn graf
Imagine Dragons is de Amerikaanse Kensington.quote:Op dinsdag 28 december 2021 13:55 schreef 4-elements het volgende:
Dat weet ik dan weer nietquote:Op dinsdag 28 december 2021 13:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toch wel knap dat mensen ze uit elkaar kunnen houden, of klikken ze er maar gewoon random eentje aan?
Zelfde schap in de winkelquote:Op dinsdag 28 december 2021 13:55 schreef 4-elements het volgende:
quote:Op dinsdag 28 december 2021 13:55 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dan ben je wel een draak van een persoon
Ben al geweest, had beter kunnen gaan onder Gijsquote:
[..]
Indrukwekkend![]()
Ik heb maar twee artiesten vaker gezien.Indrukwekkend. Eefje de Visser moet ik nog steeds eens heen. The National heb ik in Hyde Park gezien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Ja verwacht wel in de koopjeshoekquote:
Epic drieluik inderdaadquote:
quote:927 Heart-Shaped Box Nirvana 5
926 Personal Jesus Depeche Mode 6,5
925 Droomland Paul De Leeuw & André Hazes 2
924 Suzie Q (Part I) Creedence Clearwater Revival 2,5
923 Porcelain Moby 6
922 Come On Eileen Dexy's Midnight Runners 5,5
921 Four Seasons In One Day Crowded House 4
920 All I Want Is You U2 5
919 New Gold Dream (81-82-83-84) Simple Minds 8,5
918 So Lonely The Police 6,5
917 Everglow Coldplay 5
Nicequote:Op dinsdag 28 december 2021 13:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Indrukwekkend. Eefje de Visser moet ik nog steeds eens heen. The National heb ik in Hyde Park gezien.
[ afbeelding ]
Mijn moeder was meteen fan na dat optredenquote:Op dinsdag 28 december 2021 13:58 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Nice
Scheen een heel goed optreden te zijn geweest daar in Londen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |