Daar wacht ik ook nog op.quote:Op dinsdag 28 december 2021 01:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik wacht nog altijd op Question, maar het is de vraag of ik dat vol ga houden
Ik heb mijn antwoord, neen.quote:Op dinsdag 28 december 2021 01:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik wacht nog altijd op Question, maar het is de vraag of ik dat vol ga houden
Rick kan ik eerlijk gezegd nog wel soort van pruimen, niet te veel aandacht aan geven en het kan er mee door. Maar van Inkel eist deze aandacht keihard in je gezicht waardoor je er niet van kan ontsnappen.quote:Op dinsdag 28 december 2021 01:28 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik snap waarom Van Velthuyzen na Van Inkel staat; dan valt Jeroen zogenaamd ineens weer mee...
Maar het blijft gewoon shit afdekken met meer shit.
quote:
Yesquote:
quote:Op dinsdag 28 december 2021 01:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik vind het ook wel welletjes nu
goede voortzetting dezer nacht
slaapzequote:Op dinsdag 28 december 2021 01:28 schreef Isorden het volgende:
Denk dat ik na deze toch maar ff een paar uur slaap ga pakken
Sleep wellquote:Op dinsdag 28 december 2021 01:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Sleep wellquote:Op dinsdag 28 december 2021 01:28 schreef Isorden het volgende:
Denk dat ik na deze toch maar ff een paar uur slaap ga pakken
geen verrassing, er staat zoveel troep in.quote:Op dinsdag 28 december 2021 01:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh moet ik deze bagger doorstaan? Bah bah
Trustenquote:Op dinsdag 28 december 2021 01:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
quote:Op dinsdag 28 december 2021 01:32 schreef houdjemond het volgende:
Ik moest zo lachen, mijn moeder belde nog even ( groot fan van zowel Le Lacs als deze Bon Jovi), niet van Nep-Bono..
En ik zei dus iets van " ga maar zo slapen, want straks krijgen we die dikke".
Zegt ze doodleuk, oh, die jij met je internetvriendjes had beticht van pedofilie?
veel betere lyrics krijg je niet snelquote:Op dinsdag 28 december 2021 01:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
I'll take a quiet life
A handshake of carbon monoxide
Hier word ik altijd enorm vrolijk van.
staat radiohead ook wel bekend om.quote:Op dinsdag 28 december 2021 01:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
I'll take a quiet life
A handshake of carbon monoxide
Hier word ik altijd enorm vrolijk van.
Ik kom even langs voor een hijsjequote:Op dinsdag 28 december 2021 01:33 schreef MTheBassman het volgende:
Hierna ga ik even genieten van mijn jointje though
quote:Op dinsdag 28 december 2021 01:33 schreef Evenstar het volgende:
Radiohead hype zal ik ook nooit snappen
ben zelf ook niet echt een fan maar een paar goeie nummers hebben ze wel vind ik, maar dit is echt erg.quote:Op dinsdag 28 december 2021 01:33 schreef Evenstar het volgende:
Radiohead hype zal ik ook nooit snappen
De groenten terug aan hjmamquote:Op dinsdag 28 december 2021 01:34 schreef houdjemond het volgende:
Internetvriendjes bedoelde mijn mama trouwens heel lief, jullie krijgen de groetjes
Creep is wel achterlijk hoog altijd.quote:Op dinsdag 28 december 2021 01:35 schreef El-Stinho het volgende:
Fake Plastic Trees en Street Spirit (Fade Out).
Karma Police ben ik op uitgekekn.
Debiele schijtlol. Ik heb al weinig met Doe Maar, maar als ik dan 1 notering mag schrappen is het dezequote:
Eigenlijk is dit wel een heel pover plaatje ja.quote:Op dinsdag 28 december 2021 01:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Debiele schijtlol. Ik heb al weinig met Doe Maar, maar als ik dan 1 notering mag schrappen is het deze
doe maar moet je ook niet al te serieus nemen, dan luistert het beter weg.quote:Op dinsdag 28 december 2021 01:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Debiele schijtlol. Ik heb al weinig met Doe Maar, maar als ik dan 1 notering mag schrappen is het deze
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |