Ja, het gebruikelijke “wie stemt hier nou op”.quote:Op dinsdag 28 december 2021 01:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Debiele schijtlol. Ik heb al weinig met Doe Maar, maar als ik dan 1 notering mag schrappen is het deze
Tsja wat Fred zegt, je mag uit alle platen ooit 35 liedjes kiezen en je komt bij dit, dat vind ik toch wel fenomenaalquote:Op dinsdag 28 december 2021 01:37 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
doe maar moet je ook niet al te serieus nemen, dan luistert het beter weg.
bohh ja, een van mn betere ontdekkingen in de laatste jarenquote:
quote:Op dinsdag 28 december 2021 01:39 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
bohh ja, een van mn betere ontdekkingen in de laatste jaren
Haalt hem hier ook nooit hoor, maar toch lekker tussendoorquote:Op dinsdag 28 december 2021 01:40 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Oh juist, deze. Wel ok, maar ook wel zo'n nummer dat ik denk van als je maar 35 nummers mag kiezen, waarom dan deze.
Niks tegen het nummer verder hoor
ik zie mezelf er best op stemmen, vind het een lekker feelgood rock nummertje.quote:Op dinsdag 28 december 2021 01:40 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Oh juist, deze. Wel ok, maar ook wel zo'n nummer dat ik denk van als je maar 35 nummers mag kiezen, waarom dan deze.
Dit vind ik meer zo'n Veronica-plaat waarvan je bij het stemmen vergeet dat je er op kunt stemmen omdat er zoveel een beetje op lijkt, valt voor mij in de categorie Bachman-Turner en Stealers Wheel enzo.quote:Op dinsdag 28 december 2021 01:40 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ik ken alleen Freaking Out The Neighbourhood en vond dat niet bijzonder, maar ik hoor van anderen wel goede verhalen.quote:Op dinsdag 28 december 2021 01:41 schreef houdjemond het volgende:
Ohja, dat wil ik nog vragen namens meneerHJM;
Wie van jullie kent hier Mac de Marco en if so, waarderen jullie zijn muziek?
Wel van de naam gehoord, volgens mij vonden veel mensen die een specifieke band die ik vet vind hem een beetje een ali expres versie van die band, maar weet ff niet meer welke band dat wasquote:Op dinsdag 28 december 2021 01:41 schreef houdjemond het volgende:
Wie van jullie kent hier Mac de Marco en if so, waarderen jullie zijn muziek?
quote:Op dinsdag 28 december 2021 01:41 schreef houdjemond het volgende:
Wie van jullie kent hier Mac deMarco en if so, waarderen jullie zijn muziek?
ben naar een concert geweest! zeer chille spongebob achtige muziekquote:Op dinsdag 28 december 2021 01:41 schreef houdjemond het volgende:
Wie van jullie kent hier Mac deMarco en if so, waarderen jullie zijn muziek?
Fairquote:Op dinsdag 28 december 2021 01:42 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Wel van de naam gehoord, volgens mij vonden veel mensen die een specifieke band die ik vet vind hem een beetje een ali expres versie van die band, maar weet ff niet meer welke band dat was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |