Knul is aardig van de wereld wel, maar zoals ik hierboven al zei, ga hem wel meer waarderenquote:Op dinsdag 28 december 2021 01:43 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ben naar een concert geweest! zeer chille spongebob achtige muziek
ik vind John Mayer best wel chill, maar dit is wel schandalig ja.quote:Op dinsdag 28 december 2021 01:43 schreef Evenstar het volgende:
Dit staat serieus hoger dan origineel?
Nee .... serieus?
ECHT?
quote:Op dinsdag 28 december 2021 01:44 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Knul is aardig van de wereld wel, maar zoals ik hierboven al zei, ga hem wel meer waarderen
Het is allemaal wel correct ofzo, maar het kan mij niet boeien neequote:Op dinsdag 28 december 2021 01:44 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb echt totaal niks met de nietszeggende kabbelkabbelmuziek van John Mayer, en live vond ik het een van de meest slaapverwekkende optredens waar ik ooit bij ben geweest.
ja met wat wiet op is het vooral chill haha, maar het zit muzikaal wel gewoon heel goed in elkaar. het is niet heel accessible maar het groeit aan jequote:Op dinsdag 28 december 2021 01:44 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Knul is aardig van de wereld wel, maar zoals ik hierboven al zei, ga hem wel meer waarderen
Omdat Jantje Meier er goed uit ziet denk ikquote:Op dinsdag 28 december 2021 01:44 schreef Fred_B het volgende:
Waarom is deze versie eigenlijk zo geliefd?
MeneerHJM heeft geloof ik elk concert in de buurt gezien, en vertelde mij dat Mac ook gewoon zijn fans thuis uitnodigt voor een biertjequote:Op dinsdag 28 december 2021 01:44 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hele vibe van dit filmpje is ook geweldig trouwens.
JIj bent dan ook geen vrouw ..... glibber spetter spater, lekker in het waterquote:Op dinsdag 28 december 2021 01:44 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb echt totaal niks met de nietszeggende kabbelkabbelmuziek van John Mayer, en live vond ik het een van de meest slaapverwekkende optredens waar ik ooit bij ben geweest.
De plaat waar ik al een uur op wacht. Heb er toch al wat voor moeten doorstaan, jeetjequote:Op dinsdag 28 december 2021 01:45 schreef Fred_B het volgende:
Gelukkig komen de humeurige mods hierna.
Haha, ja vgm wel lekker gewoon gebleven, nicequote:Op dinsdag 28 december 2021 01:45 schreef houdjemond het volgende:
[..]
MeneerHJM heeft geloof ik elk concert in de buurt gezien, en vertelde mij dat Mac ook gewoon zijn fans thuis uitnodigt voor een biertje
Ja en hij doet alles zelfquote:Op dinsdag 28 december 2021 01:45 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ja met wat wiet op is het vooral chill haha, maar het zit muzikaal wel gewoon heel goed in elkaar. het is niet heel accessible maar het groeit aan je
Ik twijfelde om na Michel Sardou te vertrekken. Dat had achteraf wel gekundquote:Op dinsdag 28 december 2021 01:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De plaat waar ik al een uur op wacht. Heb er toch al wat voor moeten doorstaan, jeetje
Ja tussen Sardou en dit was het erg wisselvallig op zijn best.quote:Op dinsdag 28 december 2021 01:47 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik twijfelde om na Michel Sardou te vertrekken. Dat had achteraf wel gekund
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |